Master S
Active member
Chappe kan toch nog verder drogen als plakker komt ? Moet toch gewoon een paar weken drogen om op te kunnen lopen dacht ik (ben geen expert).Is dat niet wat kort qua droogtijd van uwe chappe ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Chappe kan toch nog verder drogen als plakker komt ? Moet toch gewoon een paar weken drogen om op te kunnen lopen dacht ik (ben geen expert).Is dat niet wat kort qua droogtijd van uwe chappe ?
Dag of 10 dacht ik om erop te lopen dacht ik.Chappe kan toch nog verder drogen als plakker komt ? Moet toch gewoon een paar weken drogen om op te kunnen lopen dacht ik (ben geen expert).

PU schuim is normaal morgen voorzien, dan vvw en aansluitend chappe.Dag of 10 dacht ik om erop te lopen dacht ik.
Voor dat al een ladder of stelling te zetten best planken leggen zodat je geen puntbelasting hebt.
Maar plakkers zijn nu niet de meest voorzichtige of propere van de hele bouw
Maar de isolatie komt deze week al ? (ik dacht volgende week pas) en dan zal het er zeker vanaf hangen hoe snel die van de verwarming komt en doorwerkt.
Na 1 à 2 dagen kan je daar al op lopen hoor, gewoon puntbelasting vermijden.Dag of 10 dacht ik om erop te lopen dacht ik.
Voor dat al een ladder of stelling te zetten best planken leggen zodat je geen puntbelasting hebt.
Maar plakkers zijn nu niet de meest voorzichtige of propere van de hele bouw
Maar de isolatie komt deze week al ? (ik dacht volgende week pas) en dan zal het er zeker vanaf hangen hoe snel die van de verwarming komt en doorwerkt.

.Feit, maar offertes maken en dan verkopen om tegen dat het in uitvoering gaat met verlies te moeten draaien, is ook niet gezond voor een bedrijf.Ok keuze is dan bij deze gemaakt.
Amaai op het werk hoor ik geruchten dat concurrenten door de prijsstijgingen stoppen met offertes te maken en andere concurrenten die amper woningen verkocht krijgen.
Hoe kunt ge nu in godsnaam stoppen met offertes te maken, dat is uw doodsteek als bouwbedrijf..
Wij nemen clausules op in onze contracten. Als we de werf niet binnen de x maanden kunnen opstarten (door het toedoen van de klant uiteraard), wordt er geindexeerd. En we hebben het niet over 1-2 maanden, maar effectief eerder richting 1 jaar.Feit, maar offertes maken en dan verkopen om tegen dat het in uitvoering gaat met verlies te moeten draaien, is ook niet gezond voor een bedrijf.
sorry om te horen Misterblort :/onze nieuwbouw gaat ons door het feit dat onze aannemer failliet is gegaan en er dus een jaar vertraging is 90.000 euro meer kosten.. Voor EXACT HETZELFDE gebouw
)