Ik vond het een heel leuke aflevering. Speciaal, zo live! Op verschillende momenten gedacht aan hoe gek het is dat de deelnemers op dat moment ook nog van niks wisten. Ik denk dat dat wel fijn moet geweest zijn in die zaal.
Ik had wel liever een slijmbom of zo gehad dan een confettibom, maar ik denk dat ze dat niet konden maken
Voor de rest vond ik het heel vermakelijk. En ja, sommige kandidaten waren aan het sterven en zouden dat liever niet gedaan hebben. Maar dat geldt ook voor elke proef op een rotswand. Dingen doen die je anders nooit kunt doen, en die misschien ver uit je comfortzone liggen, da's toch een beetje de bedoeling telkens.
Niet vergeten dat bij zo'n liveshow je maar één keer iets fout moet zeggen, en het is verknoeid. In alle andere opdrachten kunnen ze knippen en monteren (de grootste commentaar die hier staat altijd), maar daar kijkt iedereen constant recht naar de kandidaten. Maar ik snap ook wel dat dat technisch indrukwekkender is dan het uiteindelijke resultaat op tv, dat is altijd bij lives, al vond ik dat zelfs dat redelijk nauw aansloot bij De Mol-normen.
Heel goed gedaan van Uma. Tot in de helft van de aflevering was ik er nog van overtuigd dat het iedereen kon zijn behàlve Uma. Ik zat op Sven, maar de tapdansact deed me heel hard twijfelen. Bijna verhuisd naar Yens
Ik had wel liever een slijmbom of zo gehad dan een confettibom, maar ik denk dat ze dat niet konden maken
Voor de rest vond ik het heel vermakelijk. En ja, sommige kandidaten waren aan het sterven en zouden dat liever niet gedaan hebben. Maar dat geldt ook voor elke proef op een rotswand. Dingen doen die je anders nooit kunt doen, en die misschien ver uit je comfortzone liggen, da's toch een beetje de bedoeling telkens. Niet vergeten dat bij zo'n liveshow je maar één keer iets fout moet zeggen, en het is verknoeid. In alle andere opdrachten kunnen ze knippen en monteren (de grootste commentaar die hier staat altijd), maar daar kijkt iedereen constant recht naar de kandidaten. Maar ik snap ook wel dat dat technisch indrukwekkender is dan het uiteindelijke resultaat op tv, dat is altijd bij lives, al vond ik dat zelfs dat redelijk nauw aansloot bij De Mol-normen.
Heel goed gedaan van Uma. Tot in de helft van de aflevering was ik er nog van overtuigd dat het iedereen kon zijn behàlve Uma. Ik zat op Sven, maar de tapdansact deed me heel hard twijfelen. Bijna verhuisd naar Yens