Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als mol verwacht ik toch dat je een paar steekjes laat vallen, zeker bij zo een opdracht.Iedereen vergeet hier precies dat de mol gebrieft wordt?
Sven heeft in die maanlander proef op korte termijn toch wel wat meer informatie opgeslagen dan een paar spreuken he.
Da's echt gemakkelijk ze: "dit zijn de spreuken, blok maar"
of je verzint een tactiek waarbij je sowieso bij elke slogan 2 letters koopt, en op die manier geld verspeelt.Als mol verwacht ik toch dat je een paar steekjes laat vallen, zeker bij zo een opdracht.
ja, maar de mol is nog maar 3 afleveringen aan het mollen he.Ondanks dat iedereen hier zegt: 'k*tseizoen', zijn we toch maar lekker bezig met díe is de mol, néén, díe is de mol. Neen, da's ni waar, díe moet de mol zijn!
In dat opzicht is het dan toch nog een beetje geslaagd.

Gelijk heb je! Ik ben een vrouw DIE HAAR ONGELIJK KAN TOEGEVEN! (ze zijn zeldzaam, maar ze bestaan zie je).ja, maar de mol is nog maar 3 afleveringen aan het mollen he.
in een normaal seizoen weet je het nog niet na 3 afleveringen, maar zijn er nog meer mogelijkheden, dus minder discussie![]()
Lijkt ook altijd wel op de goede positie te zitten inderdaad.
Neenee, dat is blijkbaar onmogelijk.Als Yens niet de mol is én hij heeft Uma effectief geschrapt, dan kan het alleen nog maar Sven zijn natuurlijk. Zoals het allemaal gemonteerd is, lijkt hij net niet de mol, wat mij dan weer doet vermoeden dat hij wél de mol isLijkt ook altijd wel op de goede positie te zitten inderdaad.
Ik neig ook naar Uma, omdat zij het minst verdacht lijkt vooral. Hier en daar zag je ook wat gemol dat huilen op het dak was ook wat 'much' voor iemand die eigenlijk van begin tot eind al egoïstische keuzes heeft gemaak. Maar eigenlijk blijft het quasi een gok.Voor mij valt Sven af als mol. In de bedopdracht grijpt hij het boeddha hoofd nog in een reflex achter zijn rug op het moment dat Manu van het bed valt.
Zijn handen lagen eerst allebei aan zijn buikzijde.
Dus denk dat Uma de mol is en Yens bij die wandelopdracht doodleuk heeft zitten mollen om Uma te testen.
Voor mij is Uma de mol voor dezelfde reden waarom ik dacht dat Lennart en Phillipe de mol waren: montagegewijs minst van al in beeld gebracht.
Een poetsende Uma, prachtige beelden. Het was toch logisch dat ze meer oog hadden voor de "actie" op het plein dan bij de 2 poetsers die niets te doen hadden behalve poetsenJa bv. bij die proef met de tijdslus op het plein: we hebben maar weinig te zien gekregen van Uma toen ze daar samen met Manu opgesloten zat.
Uma is't. Yens heeft voor de lol alles verkeerd geopperd nadat Uma een aanzet gaf en ze heeft hem altijd laten sukkelen en tijd verliezen. Met die witte pot ook. Da's echt het onderste uit de kan halen om te zien hoe ver ze ging gaan.
Bij mij is het dus wel degelijk SvenNet de aflevering gezien. Sven die alle spreuken juist raadt, die mag toch nooit de mol zijn. Kvond dat toch niet zo simpel
Uma of Yens dus, echt een raar spel dat daar gespeeld werd met die fluitopdracht. Uma die nooit haar zegje doet is wel heel vreemd gedrag, en Yens te duidelijk foute antwoorden geven. Na al de bovenstaande commentaar gelezen te hebben kan ik ook niets anders concluderen dan Uma.

Pas bij de onthulling zullen we het weten!Een poetsende Uma, prachtige beelden. Het was toch logisch dat ze meer oog hadden voor de "actie" op het plein dan bij de 2 poetsers die niets te doen hadden behalve poetsen
maar het was daar wel Manu die zo hard schrobde dat een tip niet meer leesbaar was.Een poetsende Uma, prachtige beelden. Het was toch logisch dat ze meer oog hadden voor de "actie" op het plein dan bij de 2 poetsers die niets te doen hadden behalve poetsen
en Sven zegt in de camera dat hij alles op Manu heeft gezet en Sven is door ... tot zover je mooie theorieBij mij is het dus wel degelijk Sven
Yens heeft ook niet op Uma gestemd, want hij zegt in de camera dat hij Uma niet meer verdenkt nadat die zat te snikken op het dak. En Yens is door.

als Mol ben je sowieso door.en Sven zegt in de camera dat hij alles op Manu heeft gezet en Sven is door ... tot zover je mooie theorie![]()
De mol kan er niet uit, hè?en Sven zegt in de camera dat hij alles op Manu heeft gezet en Sven is door ... tot zover je mooie theorie![]()