derp
Well-known member
Maar ik kan mij niet inbeelden dat ge u niet laat vallen van dat bed als mol. Het is zo gemakkelijk + er is maar 1 getuige die het kan na vertellen (die er dan ook nog eens uit vliegt). Hier heeft Sven voor mij én veel moeite gedaan om woorden te raden (dat er veel e's werden gekocht + dat dat in de montage werd verkocht als slimme zet is wel waar) én veel moeite gedaan om weinig te verliezen toen het bed rechtop ging staan, dus ik vind het dan ook onwaarschijnlijk dat hij de mol zou zijn.Bij mij is het dus wel degelijk Sven
Yens heeft gezegd waarom hij het zo raar speelde: Hij wilde Uma testen een paar keer. Uma reageert niet, omdat zij graag heeft dat Yens haar verdenkt.
Yens heeft ook niet op Uma gestemd, want hij zegt in de camera dat hij Uma niet meer verdenkt nadat die zat te snikken op het dak. En Yens is door. Emanuelle verdenkt Sven helemaal niet meer sinds de proef met het bed, zegt ze in het interview, en toch ligt zij eruit.
Daardoor is voor mij de proef met het bed net heel geslaagd voor de mol. 1.100€ opgedaan (dacht ik?) aan nutteloze klinkers. Hun tactiek was: I en E rap kopen. Bij de eerste zin wisten ze "Wees jezelf" (er zijn al anderen genoeg). Waarom zou je daar de E dan kopen? Je hebt er al 4. Hij koopt er heel snel veel, en dan is Manu de ideale partner, want die gaat het ook moeilijk genoeg vinden om niet tegen te spartelen. Wel genoeg dingen juist hebben om Manu van hem af te halen en op naar de finale.
Het plezante is: Datzelfde kun je schrijven over Yens of over Uma, het zal altijd kloppenPas bij de onthulling zullen we het weten!
Voor mij is het Uma, die door de Yens eens stevig gegrild werd tijdens die fluitproef.
Laatst bewerkt:

Pas bij de onthulling zullen we het weten!