De Mol 2022

De Mol 2022

Bij mij is het dus wel degelijk Sven :)
Yens heeft gezegd waarom hij het zo raar speelde: Hij wilde Uma testen een paar keer. Uma reageert niet, omdat zij graag heeft dat Yens haar verdenkt.

Yens heeft ook niet op Uma gestemd, want hij zegt in de camera dat hij Uma niet meer verdenkt nadat die zat te snikken op het dak. En Yens is door. Emanuelle verdenkt Sven helemaal niet meer sinds de proef met het bed, zegt ze in het interview, en toch ligt zij eruit.

Daardoor is voor mij de proef met het bed net heel geslaagd voor de mol. 1.100€ opgedaan (dacht ik?) aan nutteloze klinkers. Hun tactiek was: I en E rap kopen. Bij de eerste zin wisten ze "Wees jezelf" (er zijn al anderen genoeg). Waarom zou je daar de E dan kopen? Je hebt er al 4. Hij koopt er heel snel veel, en dan is Manu de ideale partner, want die gaat het ook moeilijk genoeg vinden om niet tegen te spartelen. Wel genoeg dingen juist hebben om Manu van hem af te halen en op naar de finale.

Het plezante is: Datzelfde kun je schrijven over Yens of over Uma, het zal altijd kloppen :D Pas bij de onthulling zullen we het weten!
Maar ik kan mij niet inbeelden dat ge u niet laat vallen van dat bed als mol. Het is zo gemakkelijk + er is maar 1 getuige die het kan na vertellen (die er dan ook nog eens uit vliegt). Hier heeft Sven voor mij én veel moeite gedaan om woorden te raden (dat er veel e's werden gekocht + dat dat in de montage werd verkocht als slimme zet is wel waar) én veel moeite gedaan om weinig te verliezen toen het bed rechtop ging staan, dus ik vind het dan ook onwaarschijnlijk dat hij de mol zou zijn.

Voor mij is het Uma, die door de Yens eens stevig gegrild werd tijdens die fluitproef.

Laatst bewerkt:
Yens als mol zou een teleurstelling zijn.
Sven als mol zou verbazend zijn.
Uma als mol zou 'gewoontjes' zijn.

Ik zou al mn geld op Uma zetten als mol, met hopelijk Sven als winnaar.

Maar ik kan mij niet inbeelden dat ge u niet laat vallen van dat bed als mol. Het is zo gemakkelijk + er is maar 1 getuige die het kan na vertellen (die er dan ook nog eens uit vliegt). Hier heeft Sven voor mij én veel moeite gedaan om woorden te raden (dat er veel e's werden gekocht + dat dat in de montage werd verkocht als slimme zet is wel waar) én veel moeite gedaan om weinig te verliezen toen het bed rechtop ging staan, dus ik vind het dan ook onwaarschijnlijk dat hij de mol zou zijn.
Ja, die proef pleit wel in zijn voordeel (om niet de mol te zijn)...

Laten vallen dat weet ik niet, maar hij had op zijn minst (en vooral eenvoudig) nog wat objecten kunnen doorlaten. Hij had er toch relatief makkelijk voor kunnen zorgen dat daar maar een handvol euro's werden gehaald (of idd misschien zelfs niets).

Dus:
Yens heeft op Sven gestemd (of althans niet op Uma)
Sven heeft op Manu gestemd
Manu heeft waarschijnlijk op Yens gestemd :p

En ze zaten allemaal fout... dus Uma is de mol :p

Daardoor is voor mij de proef met het bed net heel geslaagd voor de mol. 1.100€ opgedaan (dacht ik?) aan nutteloze klinkers. Hun tactiek was: I en E rap kopen. Bij de eerste zin wisten ze "Wees jezelf" (er zijn al anderen genoeg). Waarom zou je daar de E dan kopen? Je hebt er al 4. Hij koopt er heel snel veel, en dan is Manu de ideale partner, want die gaat het ook moeilijk genoeg vinden om niet tegen te spartelen. Wel genoeg dingen juist hebben om Manu van hem af te halen en op naar de finale.
Dit viel me ook op. Geld opdoen en dan binnenkoppertjes afwerken terwijl Manu alles zag vliegen.

Als Sven 100% op Manu zat en er nu niet uitligt wil dat misschien zeggen dat de mol een vrouw is. Manu zat misschien 100% op een mannelijke mol.

"Sven heeft op Manu gestemd"

Geloven jullie dat nu echt? Die gast is met voorsprong de snuggerste kandidaat. No fucking way dat hij echt op Manu heeft gestemd. Je kan daar zoveel zeggen als je wil, dat betekent niet dat het effectief zo is.

Edit: in de veronderstelling dat hij een kandidaat is uiteraard.

Geloven jullie dat nu echt? Die gast is met voorsprong de snuggerste kandidaat. No fucking way dat hij echt op Manu heeft gestemd. Je kan daar zoveel zeggen als je wil, dat betekent niet dat het effectief zo is.

Dat kan zo zijn, als Manu meer fouten gemaakt heeft op test.

Denk dat Yens of Uma een goeie mol kunnen zijn. We zullen het zondag wel zien.

Ik vraag me vooral af waarom hij iets anders zou zeggen voor de camera, zonder iemand anders erbij?

Ik vraag me vooral af waarom hij iets anders zou zeggen voor de camera, zonder iemand anders erbij?
Is het u nog nooit opgevallen geweest dat de kandidaten heel vaak allemaal 'toevallig' op iemand anders stemmen?

En waarom? Omdat de mensen thuis te trollen natuurlijk. Ik ben niet naïef om te denken dat de productie daar voor niets zou kunnen tussen zitten.

Je gaat mij echt niet wijsmaken dat een kandidaat als Sven op Manu zou stemmen als mol. Als wij hier als kijkers het er al unaniem over eens zijn dat zij echt geen mol zal zijn, laat staan mensen die daar 24/7 effectief bij zijn.

Laatst bewerkt:
Is het u nog nooit opgevallen geweest dat de kandidaten heel vaak allemaal 'toevallig' op iemand anders stemmen?

En waarom? Omdat de mensen thuis te trollen natuurlijk. Ik ben niet naïef om te denken dat de productie daar voor niets tussen zit.

Je gaat mij echt niet wijsmaken dat een kandidaat als Sven op Manu zou stemmen als mol. Als wij hier als kijkers het er al unaniem over eens zijn dat zij echt geen mol zal zijn, laat staan mensen die daar 24/7 effectief bij zijn.
Precies juist terug van een cursus theebladeren lezen.

- sven kan de mol zijn en daarom zeveren
- sven kan zeveren omdat hij dat plezant vindt
- sven kan ook gewoon effectief op manu gestemd hebben los van wat gij allemaal denkt te weten, de afgelopen jaren is het nog al gebeurd dat er mensen 'en stoemelings' in de finale geraakt zijn.

Het minst waarschijnlijke lijkt mij nog dat de productie vraagt om 'zo maar iets te zeggen om de mensen thuis te trollen' eerlijk gezegd.

vorig jaar zaten er in de finale 2 deelnemers die niet wisten wie de mol was, he.
dus 't is zeker niet onmogelijk dat ge er compleet naast zit, en toch finale speelt.

Voor mij sluit dat Sven net bijna uit.

Zou de mol ooit zeggen: "ik heb alles ingezet op kandidaat X"? Volgens mij is dat nog nooit gebeurd in ieder geval...
Als mol ben je toch net veel vager in die interviews...

Hij/zij zou misschien wel zeggen "ik heb alles ingezet op 1 kandidaat" zonder de naam te vermelden. Maar zo heel specifiek, en dan net op de persoon die afvalt? Ik zie niet in waarom.

Voor mij sluit dat Sven net bijna uit.

Zou de mol ooit zeggen: "ik heb alles ingezet op kandidaat X"? Volgens mij is dat nog nooit gebeurd in ieder geval...

Hij/zij zou misschien wel zeggen "ik heb alles ingezet op 1 kandidaat" zonder de naam te vermelden.
Vorig jaar toch? Toen iedereen Philippe verdacht?

Precies juist terug van een cursus theebladeren lezen.
- sven kan de mol zijn en daarom zeveren
- sven kan zeveren omdat hij dat plezant vindt
- sven kan ook gewoon effectief op manu gestemd hebben los van wat gij allemaal denkt te weten, de afgelopen jaren is het nog al gebeurd dat er mensen 'en stoemelings' in de finale geraakt zijn.

Het minst waarschijnlijke lijkt mij nog dat de productie vraagt om 'zo maar iets te zeggen om de mensen thuis te trollen' eerlijk gezegd.

Bedankt om mijn punt te bevestigen, want die drie punten die jij opnoemt is exact wat ik bedoel.

vorig jaar zaten er in de finale 2 deelnemers die niet wisten wie de mol was, he.
dus 't is zeker niet onmogelijk dat ge er compleet naast zit, en toch finale speelt.
Ja, omdat ze beiden op de Philipp zaten en Lennart zo goed als werd uitgesloten. Stel dat Sven als kandidaat toch op Manu heeft gestemd, wat ik al quasi onwaarschijnlijk vind, dan zou de andere finalist hetzelfde moeten gedaan hebben en dat is nog onwaarschijnlijker imo.

Ik geloof dus niet dat beide finalisten hier in dit geval allebei compleet naast de kwestie zaten.

Moest sven effectief op manu gestemd hebben, ging zijn reactie bij het rood scherm van manu wel anders geweest zijn. Die heeft iedereen gewoon wat liggen trollen.

Laatst bewerkt:
Als mol zou hij kunnen zeggen 'ik heb alles ingezet op kandidaat X, want het maakt toch niet uit want ik ben de mol. HAHAHA' Waarbij dan het laatste deel wordt weggeknipt en pas wordt uitgezonden in de reunie-aflevering.

Ja, omdat ze beiden op de Philipp zaten
Ik geloof dus niet dat beide finalisten hier in dit geval allebei compleet naast de kwestie zaten.
Hier kan het enkel Sven en Manu zijn die er naast zitten, de 2de finalist zit er misschien bonk op.

Terug
Bovenaan