De Mol 2022

De Mol 2022

Sorry, maar ik geloof nog altijd oprecht in mijn theorie dat Manu al meermaals puur door chance de eliminatie overleefd had.
O.w.v. een duo-eliminatie, Nele die zich blesseert, pasvragen, de mol die eruit stapt, Anke die zich blesseert. Ze gaf zelf toe dat ze 2 keer in een compleet foute tunnel zat, geen idee had wie de mol was, en zelfs nu bij het invullen van de test dacht: "dom". :wallbash:
Waarschijnlijk een toffe dame in het echte leven, daar niet van, maar ben toch blij dat die andere 3 in de finale zitten :unsure:
Duo eliminatie en Nele: we zullen nog wel te weten krijgen wie het in geval van normale eliminatie had moeten vertrekken

Anke en Philippe: geen test ingevuld gaan we nooit weten.

En pasvragen ja, dat kan je niet alleen van haar zeggen natuurlijk dit seizoen waren er niet zoveel maar afgelopen seizoenen heeft dat ook wel eens het verschil gemaakt daar is ze geen unicum in

Ik zit na deze aflevering op Sven.
Als mol weet ge dat dat bed omhoog gaat gaan he. Hij zegt daar bij de eerste slogan tegen Manu iets van "ge moogt dat aandoen ook". Ge weet toch dat er grote kans is dat Manu er af gaat vallen?
En dan die tactiek... telkens 2 letters kopen, veel geld uit de pot, en dan het ineens raden (omdat ge gebrieft zijt, en de slogans weet)

met die blinddoek ook: heeft eigenlijk alles vrij snel gevonden, behalve de knop die Yens met open ogen gemist heeft.
ook lang alleen gestaan...
Ik dacht dat Manu uiteindelijk de vragen liet liggen? Ze wou ervoor gaan, maar toen de partner van de Mol haar deed twijfelen, is ze uiteindelijk weggegaan zonder iets te pakken. Correct me if I'm wrong.
I'm correcting you, you're wrong.
Yens heeft daar nog spel van gemaakt, dat ze op geen enkele knop heeft gedrukt, maar wel de juiste vragen bij had.
En zeker omdat haar excuus was dat ge daar toch niks mee zou zijn

Toch wel vrij duidelijk dat het Yens is. Toch?
Hoe raar deed die vandaag
Vooral zijn knipoog vond ik raar bij het groen scherm. En op het einde van de aflevering knipoogde Gilles ook zo duidelijk in de camera.

Kan zijn dat ik spoken zie maar vond ik wel raar.

Hij pakt sinds de nieuwe mol ook nooit niets meer van pasvragen of andere voordelen.

ik vond ook dat het opvallend Yens was deze aflevering.
En opvallend dat het Sven zeker niet is.

Ervaring van vorige jaren is dat het altijd zo gemonteerd is dus zit er wss volledig naast =p

Bij die filmpjes; kinderen van Sven bij de broer.

Gezien de mol opnieuw verkozen is, en de broer dus nog in het land moest zijn, is het toch onmogelijk dat Sven de mol kan zijn? (idem voor Manu)

Gezien de mol opnieuw verkozen is, en de broer dus nog in het land moest zijn, is het toch onmogelijk dat Sven de mol kan zijn? (idem voor Manu)
En bij Yens zijn madame was het mooi weer.
In oktober/november zit ik in België niet in de zon een terrasje te doen:unsure:

Laatst bewerkt:

Die filmpjes waren misschien al gemaakt voor ze vertrokken waren? Dus er is misschien ook zo'n filmpje van Anke, Bert,...

Yens is gewoon heel zeker van zijn stuk wie de Mol is.
Daarom dat hij de handlanger gewoon straal negeerde tijdens te proef.

Ik vote voor Uma.

Vooral zijn knipoog vond ik raar bij het groen scherm. En op het einde van de aflevering knipoogde Gilles ook zo duidelijk in de camera.

Kan zijn dat ik spoken zie maar vond ik wel raar.

Hij pakt sinds de nieuwe mol ook nooit niets meer van pasvragen of andere voordelen.
Nooit gedaan toch?

Ik weet in ieder geval dat Manu door dat pand te zien strompelen en ongeveer 39 minuten te zien schilderen bij die pasvragen het meest frustrerende stuk van heel De Mol 2022 was.

Het lijkt me zodanig opvallend suggestief richting Yens gemonteerd, dat ik vermoed dat Uma de mol is.

Die heeft sinds de switch (zo goed als) niks verdiend. Ze doet (zogezegd) wel steeds goede dingen, maar dan telkens loopt het toch mis. Bv:
- glijbanen in het waterpark
- drukknoppen
- ze wist zogezegd alle antwoorden bij de wandeling (gemakkelijk te monteren), terwijl mij dat gigantisch moeilijk leek* en ze drukte (behalve bij het potje, waar het te hard opviel) nooit door om haar goede antwoorden te laten valideren.

*Die hadden dat gefluit heel lang (uren) voor het effectieve herkennen in de opdracht aangeleerd gekregen. Nu monteerden ze het allemaal vlak achtereen en was Uma degene die dat kon maar haar wil niet doordrukte.

Ik hoop dat yens de mol niet is want die komt keihard over als de mol.
Anders was het echt wel zwak seizoen.
Voor mij is dat de enige die zeker de mol niet is. Hij is de enige die voor het spel gaat imo.

Ik ben alleszins blij dat Manu er uit is. De finalisten zijn degene die ik verwacht had. Mijn pronostiek: I a de mol, Yens winnaar.

De vragen hebben en toch nog eruit. Eigenlijk het toppunt van een parkour van dommigheden
De vragen hebben is nog iets anders dan de antwoorden hebben! Kan even goed zijn dat er gevraagd wordt: hoeveel maand is het kind van Sven? Of: bij welke firma werkt de man van UIma? Als ge daar niet op voorhand al van op de hoogte waart, dan gaan ze dat nu niet meer vertellen. En trouwens .... het waren toch niet alle vragen he, een aantal vragen voor zover ik heb begrepen.

Uma zou toch ook wel een hele matige mol zijn hè. Zelden zo iemand zo slecht zien liegen.

Betwijfel trouwens sterk of de mol als eerste zou gaan bij die laatste proef.

En anders is Sven geniaal in beeld gebracht om de kijker te misleiden. En dat kan natuurlijk ook.

Mogelijks 2K kunnen binnenhalen door alle spreekwoorden/zegswijzen te herkennen en door vol te houden en niet van het bed te vallen. Regelmatig (het meest?) kunnen raak gooien met de bijl. Ja echt in beeld gebracht als potentiele mol.

Terug
Bovenaan