De Mol 2022

De Mol 2022

Denk dat Yens weet wie de mol is en zelf begint te mollen. Sven is degene die voor het geld gaat.
Uma is de mol, ze gaat mee met de verkeerde keuzes van Yens.

Dit had eigenlijk nog een leuk seizoen kunnen zijn als het niet had gelegen aan een zwakke mol, zwakke ellebogen en benen.. vond het concept van mol plus handlanger en live finale wel interessant maar aangezien er halverwege van mol gewisseld is, gaat het verrassingseffect minder zijn

Ik zit op Uma als mol, maar haar emotioneel momentje op dat dak doet me twijfelen. :unsure: Meh ik ga toch op haar blijven. Met Sven als winnaar.

Ik zit op Uma als mol, maar haar emotioneel momentje op dat dak doet me twijfelen. :unsure: Meh ik ga toch op haar blijven. Met Sven als winnaar.
Goed geacteerd. Of ze was aan't wenen omdat dat boekje nu naar 3 andere kandidaten kon gaan?
Of was oprecht omdat het geld kwijt was
Maar lag het aan mij, of waren die voordelen vrij nutteloos?
Manu had de vragen, maar ligt er uit.
Bert lag er de eerste aflevering met de nieuwe mol uit, dus veel nuttig zal er niet ingestaan hebben...

En Yens was echt te opvallend.
3x voor de gemakkelijke oplossing, 3x mis. En dan "maar Uma ging niet tegen mij in"... behalve dan die keer dat ze het correcte antwoord gezien hadden, en hij nóg voor het verkeerde wou gaan..

En niet geblinddoekt die knop missen waar ge langs moet...

Terug
Bovenaan