De Mol 2022

De Mol 2022

Ik zit op Uma als mol, maar haar emotioneel momentje op dat dak doet me twijfelen. :unsure: Meh ik ga toch op haar blijven. Met Sven als winnaar.
Exact de bedoeling. Zo doorzichtig vond ik. Wilt zeggen dat ze daar al een kwartier zat te blijten he... Nope.

Ik zit op Uma als mol, maar haar emotioneel momentje op dat dak doet me twijfelen. :unsure: Meh ik ga toch op haar blijven. Met Sven als winnaar.
Ik zit nu ook eerder op Uma, ook door het accent dat doorscheen van de handlanger. Maar Uma was wel de meest afschuwelijke leugenaar tot nu toe. Dat doet me twijfelen. Maar ze heeft nu wel niet face to face moeten liegen over eventueel De Mol te zijn natuurlijk.

En anders is Sven geniaal in beeld gebracht om de kijker te misleiden. En dat kan natuurlijk ook.

Dus elke kandidaat krijgt een error en erna wordt gezegd dat ze de vragen pas op 8mei live moeten gaan invullen?
Dus die gaan ondertussen alle afleveringen 99X bekijken, forums checken etc?

Leuke aflevering weer. Ben nu toch vrij zeker van Yens als mol. Het ligt er misschien te dik op, maar ik zie het niet in Sven of Uma en de handlanger leek me ook een vrouw te zijn.

Dat het live bekend gemaakt wordt vind ik eigenlijk wat lame. Vooral voor de deelnemers. Een half jaar in suspense gelaten.

Yens lijkt mij zeker van zijn stuk en loopt zelf wat, veel te opvallend, de mol uit te hangen.

Hele sterke aflevering van Sven. Winnaar aub.

Blij dat Manu eruit ligt trouwens. Niks persoonlijks, maar zij hoort nooit in de finale te staan. In die proef met Sven heeft ze volgens mij niks geraden en de proef erna geen enkele drukknop gevonden. Ik begrijp ook totaal niet wat zij op de gelijkvloers gaat zoeken, terwijl ze direct naar boven moest gaan?

Terechte finalisten, al had ik hier liever Anke ipv Uma zien staan.

En Yens is voor mij duidelijk de mol.

Dat dacht ik ook altijd. Maar aangezien 2 personen een error krijgen bij het invullen begin ik toch te twijfelen.
Ik denk dat ze vb 2 vragen pas volgende week live kunnen invullen;
Eerst doen ze nog een opdracht en dan de vragen over de opdracht invullen, gevolgd door de bekendmaking van de winnaar en mol.

Goed geacteerd. Of ze was aan't wenen omdat dat boekje nu naar 3 andere kandidaten kon gaan?
Of was oprecht omdat het geld kwijt was
Maar lag het aan mij, of waren die voordelen vrij nutteloos?
Manu had de vragen, maar ligt er uit.

Ik dacht dat Manu uiteindelijk de vragen liet liggen? Ze wou ervoor gaan, maar toen de partner van de Mol haar deed twijfelen, is ze uiteindelijk weggegaan zonder iets te pakken. Correct me if I'm wrong.

Ik vraag me af hoe nuttig die eliminatievragen zijn. Hoe moeilijk is het om zelf eliminatievragen te bedenken? Uiteindelijk let je als kandidaat toch op alles wat je grootste verdachte doet. Zelf denk ik dat het niet al te moeilijk is om te gokken wat de mogelijke vragen kunnen zijn, zoals "welke voordelen bracht de Mol mee naar het dak." of "Wie had de meeste spreuken gevonden?" etc.

EDIT: Vermoedelijk gemakkelijker omdat je dan weet waar je op moet letten (ipv op alles) maar da's niet zo'n groot voordeel vergeleken met pasvragen ofzo. Zelfde niveau als dat molboekje van Bert dus.

Laatst bewerkt:
Sorry, maar ik geloof nog altijd oprecht in mijn theorie dat Manu al meermaals puur door chance de eliminatie overleefd had.
O.w.v. een duo-eliminatie, Nele die zich blesseert, pasvragen, de mol die eruit stapt, Anke die zich blesseert. Ze gaf zelf toe dat ze 2 keer in een compleet foute tunnel zat, geen idee had wie de mol was, en zelfs nu bij het invullen van de test dacht: "dom". :wallbash:
Waarschijnlijk een toffe dame in het echte leven, daar niet van, maar ben toch blij dat die andere 3 in de finale zitten :unsure:

Yens molt extreem opvallend. Té opvallend eigenlijk.
Sven zou subtiel aan het mollen kunnen zijn, maar hij doet nog altijd teveel dingen goed vind ik.
Dus zal het Uma wel zijn :unsure: (bij die proef met Yens werd het gemonteerd alsof Yens elke keer de oorzaak was dat ze voor het foute antwoord gingen... mogelijks Yens die Uma aan het testen was, en Uma die als mol gewillig ingaat op de foute antwoorden)

Eerlijk gezegd zou ik het dit seizoen echt niet weten. Ook gewoon te weinig afleveringen met de nieuwe mol he.

Terug
Bovenaan