Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zaken als kan jij het beter, doe het dan zelf en dergelijke zijn in elke discussie een dooddoener.Het is geen dooddoener, maar een feit.
Hoeveel procent van de grote monden hier zou slagen om te mogen meedoen aan De Mol, laat staan als Mol geselecteerd worden, omdat ze de testen doorstaan? Ik denk bitter weinig.
Ik heb gewoon een hekel aan mensen die anderen zwak noemen, zonder maar een greintje besef te hebben van het werk / voorbereiding en de psychologische impact.
Dit dus. 't Gaat hem niet af en kiest de gemakkelijke weg.Wa ne plooier... als ge de samenvatting ziet, het zit één keer tegen in zijn leven, en hij zakt ineen en moet opgeven.

Voor een deel welDe geschiedenis herhaalt zich, of ook niet![]()
Spoiler alert. Manu is de nieuwe mol en verspreekt haar tijdens de 1e proef en stapt uit de mol.De geschiedenis herhaalt zich, of ook niet![]()
Ach man toch, neem dat toch niet zo serieus allemaal. Aanzien, sjeesj.Aja dus de productie heeft het dan goed gedaan vind jij? Als die kerel 2 zinnen zegt zie je al hoe onzeker die is. Daar moet je zelfs geen psycholoog voor zijn om dat in te zien.
Ze hadden het dan beter verstopt om hun programma toch nog een beetje aanzien te blijven geven. Nu is het gewoon 1 grote klucht.
De eerste vraag bij het casting interview van volgend jaar is al bekendNu, je kan nog zo sterk in je schoenen staan als je wil. Als je je verspreekt in je slaap en zo 1 medekandidaat een mega voordeel geeft. Ja dan kan ik me inbeelden dat je jezelf ziet als een faalhaas. Zeker voor zo een miljoenenproductie dat uitgezonden wordt in prime-time op tv. Dan moet je al heel heel sterk in je schoenen staan om daar nog een positieve draai aan te geven.

"Ai, en dit nadat de mol opstapt door z'n mentaal welzijnHoe meer zure reacties op het internet hoe beter.

dat is gewoon onmogelijk, tbh.Hoe gaat dat juist wanneer de mol zijn/haar briefing krijgt?
Die persoon moet dan toch even van het toneel verdwijnen, dat valt toch op?
Ik zou gewoon 24u/24 aan iemand blijven plakken als ik die verdenk, of is dat niet toegestaan?
Die krijgt wss briefing als andere kandidaten gefilmd worden met "en hoe ist, wie verdenkt gij" dan valt da niet op want iedereen krijgt opnamesHoe gaat dat juist wanneer de mol zijn/haar briefing krijgt?
Die persoon moet dan toch even van het toneel verdwijnen, dat valt toch op?
Ik zou gewoon 24u/24 aan iemand blijven plakken als ik die verdenk, of is dat niet toegestaan?
Als de kijkcijfers volgende week halveren dan ist met 4 op een kamer volgend jaarAllemaal aparte kamers!