Uit alle hout kan geen Mericulusbeeld gesneden worden heDus manu was echt gewoon zo dom dan? Damn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uit alle hout kan geen Mericulusbeeld gesneden worden heDus manu was echt gewoon zo dom dan? Damn.
Inderdaad. Enkel als je zelf ervaring / kennis hebt mag je van mij op de man gaan spelen.Daar mogen we dan ook niks over zeggen? Of enkel als we het zelf beter doen?
het zijn zijn eigen woorden dat hij zelf nog nooit tegenslag gehad heeft in zijn leven.Inderdaad. Enkel als je zelf ervaring / kennis hebt mag je van mij op de man gaan spelen.
Ik heb nergens op de man gespeeld denk ik, anders mag je er mij altijd op wijzen.Inderdaad. Enkel als je zelf ervaring / kennis hebt mag je van mij op de man gaan spelen.

Had jij niet gezegd dat de mol Spaans moest kunnen, en dat had verzwegen voor de Spaanse proef? Omdat er drie in Spanje woonden. Als je maar genoeg zegt, is altijd iets juist, zeker.Het zwakste seizoen ooit met de saaiste groep mensen ooit om nog maar over de mol te zwijgenwat een major fail
Die heeft zich dus echt in zijn slaap versproken, schitterend.
En zoals ik na aflevering 1 reeds gezegd heb ging de mol sowieso in de 1e opdracht in de auto of bij de taart gezeten hebben .
Neen?Had jij niet gezegd dat de mol Spaans moest kunnen, en dat had verzwegen voor de Spaanse proef? Omdat er drie in Spanje woonden. Als je maar genoeg zegt, is altijd iets juist, zeker.
tenzij ze Manu gepakt hebben, denk ik wel dat de resterende kandidaten allemaal sterke mollen zouden zijn, tbh.Maar dit moet toch echt wel het einde van de mol betekenen?
Je vond het zo verdacht dat er zogezegd drie kandidaten in Spanje woonden, en niemand zich opgaf voor de Spaanse proef. Daar zat Philippe niet bij, die heeft die proef net wel gedaan.Neen?
Waarom zou de mol Spaans moeten kunnen?
Euhm nee?Je vond het zo verdacht dat er zogezegd drie kandidaten in Spanje woonden, en niemand zich opgaf voor de Spaanse proef. Daar zat Philippe niet bij, die heeft die proef net wel gedaan
Hebben ze geen bakkers op Gran Canaria misschien?Ben nog niet klaar met de aflevering maar wel al voorbij de twist. Manu gaat dus winnen omdat al de rest het aftrapt door iets random: Bert gaat abseilen in de Teide, Uma gaat naar de bakker, Yens krijgt salmonella, Anke wordt gecast voor de reboot van flikken en Sven kiest voor een carriere in de standup comedy
Jawel maar geen eclairsHebben ze geen bakkers op Gran Canaria misschien?

Seizoen is pas halfweg, er kan nog veel gebeuren.Maar dit moet toch echt wel het einde van de mol betekenen?

Slechte castings toch? Dit lijkt me iemand die heel onzeker is.
Toch niet echt de kwaliteit die ge in een mol zoekt.

Ik vond de eerste opdracht leuk omdat ik zelf fietser ben, maar voor iemand anders lijkt mij dat nu niet echt tof om naar te kijkenDeze proeven vandaag vond ik voorlopig echt zoveel beter en leuker om volgen.
Mol zit stilaan ook met een probleem wordt goed gespeeld.

Echt dilemma's kan je dat niet noemen he. Niemand die ooit een vrijstelling of pasvragen laat liggen.Ik mis enkel de dillemma's en vrijstellingen ten nadelen van de groepspot. Voor de rest gewoon een prima seizoen, niets mis mee.
Lennert vorig jaar vergelijken met Philippe is een optie. Maar Lennart was dan ook wel de meest waanzinnige mol die het programma gekend heeft. Dus niet onlogisch dat Philippe er dan slecht uitkomt.
Hopelijk gaat het nu beter met Philippe. Zal nu wel weer lastig worden de komende week, maar ach. Dat zal wel weer passeren.
Ik had nooit gedacht dat Philippe de mol zou zijn, dus in dat opzicht is hij wel goed gecast.
Met dezelde redenering denk ik dat men nu Manu als mol heeft gekozen.
Die niet gespeelde klungeligheid (vandaag weer als dj), zou als mol wel van pas kunnen komen.