De Mol 2022

De Mol 2022

Inderdaad. Enkel als je zelf ervaring / kennis hebt mag je van mij op de man gaan spelen.
het zijn zijn eigen woorden dat hij zelf nog nooit tegenslag gehad heeft in zijn leven.
ik denk dat elke normale mens dus al meer tegenslag heeft gehad als hij. en dus meer "mentale welzijn" problemen kan op tafel leggen.

sorry hoor, maar als die dat zelf niet zegt, kan ik dat misschien nog aanvaarden dat het moeilijk is, maar nu... komt echt over alsof hij bij de minste tegenslag gewoon compleet plat gaat.

Inderdaad. Enkel als je zelf ervaring / kennis hebt mag je van mij op de man gaan spelen.
Ik heb nergens op de man gespeeld denk ik, anders mag je er mij altijd op wijzen.

En zaken zoals "wat een slappe zak" of dergelijke comments zijn voor mij ook totaal overbodig, maar dan roepen van " doe het dan zelf, vanuit uwe luie zetel is makkelijk" voegt voor mij even weinig aan de discussie toe hoor.

Als je enkel kritiek mag geven op de casting als we dezelfde kennis/ervaring hebben, dan moet idd 99% van België zwijgen.

Verder zijn we het denk ik wel grotendeels eens denk ik :smile:

Laatst bewerkt:
Het zwakste seizoen ooit met de saaiste groep mensen ooit om nog maar over de mol te zwijgen:rofl: wat een major fail:rofl::rofl:
Die heeft zich dus echt in zijn slaap versproken, schitterend.

En zoals ik na aflevering 1 reeds gezegd heb ging de mol sowieso in de 1e opdracht in de auto of bij de taart gezeten hebben .
Had jij niet gezegd dat de mol Spaans moest kunnen, en dat had verzwegen voor de Spaanse proef? Omdat er drie in Spanje woonden. Als je maar genoeg zegt, is altijd iets juist, zeker.

Had jij niet gezegd dat de mol Spaans moest kunnen, en dat had verzwegen voor de Spaanse proef? Omdat er drie in Spanje woonden. Als je maar genoeg zegt, is altijd iets juist, zeker.
Neen?
Waarom zou de mol Spaans moeten kunnen?

Ik heb enkel gezegd dat de Spaans sprekende kandidaten die proef niet mochten doen omdat de proef anders nutteloos is.

Ben nog niet klaar met de aflevering maar wel al voorbij de twist. Manu gaat dus winnen omdat al de rest het aftrapt door iets random: Bert gaat abseilen in de Teide, Uma gaat naar de bakker, Yens krijgt salmonella, Anke wordt gecast voor de reboot van flikken en Sven kiest voor een carriere in de standup comedy

Je vond het zo verdacht dat er zogezegd drie kandidaten in Spanje woonden, en niemand zich opgaf voor de Spaanse proef. Daar zat Philippe niet bij, die heeft die proef net wel gedaan
Euhm nee?
Ik heb enkel gezegd dat de Spaanse sprekende personen die opdracht niet deden. Wrslk omdat dit niet mocht door de makers.

Ben nog niet klaar met de aflevering maar wel al voorbij de twist. Manu gaat dus winnen omdat al de rest het aftrapt door iets random: Bert gaat abseilen in de Teide, Uma gaat naar de bakker, Yens krijgt salmonella, Anke wordt gecast voor de reboot van flikken en Sven kiest voor een carriere in de standup comedy
Hebben ze geen bakkers op Gran Canaria misschien?

Maar dit moet toch echt wel het einde van de mol betekenen?
Seizoen is pas halfweg, er kan nog veel gebeuren.
Tot nu toe zijn er al een paar memorabele momenten geweest:
- kameel bij de kookproef :biglaugh:
- mol stapt op
- paar toffe opdrachten: koken, duiken,..

Slechte castings toch? Dit lijkt me iemand die heel onzeker is.
Toch niet echt de kwaliteit die ge in een mol zoekt.

Dit dus 100%. Met alle begrip voor Philippe, trouwens, want als ze u vragen om de mol te zijn dan zegt ge natuurlijk 'ja'... maar ze hadden het hem dus niet mogen vragen.

En niet alleen Philippe als mol was slecht gecast. Ik heb hier al in het begin gepost dat ik dit seizoen echt niet begrijp dat ze deze groep kandidaten gekozen hebben. En dat gecombineerd met het algemeen lager niveau (van alles)...

Ik zal uit verveling de komende weken nog wel volgen, maar bon, het mag duidelijk zijn dat het jubileumseizoen helaas het slechtste ooit is. (nogmaals, niet de schuld van Philippe) Vorig seizoen was ook al matig, maar ik had er veel begrip voor o.w.v. corona. Dit jaar toch weinig excuses vind ik :unsure:

On that note: Bert en Yens hun gezichtsuitdrukking waren het meest opvallend op het einde toen ze hun scherm zagen. Sven dikke poker face (die verdient in ieder de finale te halen dit seizoen). Ik begin Uma wel een toffe kandidate te vinden.

Emanuelle en Anke: aub zo snel mogelijk eruit. Anke met haar verhaal van de roze unicorn, echt man, waar zit ik naar te kijken...

Ik had nooit gedacht dat Philippe de mol zou zijn, dus in dat opzicht is hij wel goed gecast.
Met dezelde redenering denk ik dat men nu Manu als mol heeft gekozen.
Die niet gespeelde klungeligheid (vandaag weer als dj), zou als mol wel van pas kunnen komen.

Deze proeven vandaag vond ik voorlopig echt zoveel beter en leuker om volgen :love: .

Mol zit stilaan ook met een probleem wordt goed gespeeld.
Ik vond de eerste opdracht leuk omdat ik zelf fietser ben, maar voor iemand anders lijkt mij dat nu niet echt tof om naar te kijken :p
De tweede opdracht vond ik ronduit saai.
En alles na het vertrek van Philippe was ook slaapverwekkend

'k vind het jammer voor en van Philippe. 'k Vond dat een heel aangename mens :)
Ik snap niet dat de productie voor hem heeft gekozen. Hun selecties duren superlang, dat dit een mogelijkheid was (en dat hoeft geen grote te zijn) moet voor hen toch duidelijk geweest zijn?

Echt een laagtepunt voor mij in de serie, helaas. Hopelijk zijn de opdrachten meer mijn ding in de volgende afleveringen.

Ik mis enkel de dillemma's en vrijstellingen ten nadelen van de groepspot. Voor de rest gewoon een prima seizoen, niets mis mee.

Lennert vorig jaar vergelijken met Philippe is een optie. Maar Lennart was dan ook wel de meest waanzinnige mol die het programma gekend heeft. Dus niet onlogisch dat Philippe er dan slecht uitkomt.

Hopelijk gaat het nu beter met Philippe. Zal nu wel weer lastig worden de komende week, maar ach. Dat zal wel weer passeren.
Echt dilemma's kan je dat niet noemen he. Niemand die ooit een vrijstelling of pasvragen laat liggen.
De productie was zich hier ook van bewust heb ik in een interview vorig jaar gelezen. Dermee dat er nu precies minder zijn denk ik.

De commentaar op Philippe vind ik hier ook laag bij de grond.
Volledig miscast door de productie. Hij is veel te zachtaardig denk ik.

Ik vond hem alleszins een aangename kandidaat om naar de mol te kijken.

De dragqueen opdracht vond ik bijzonder saai. Maar voor de rest vind ik dit ook gewoon een aangenaam seizoen.

Ik had nooit gedacht dat Philippe de mol zou zijn, dus in dat opzicht is hij wel goed gecast.
Met dezelde redenering denk ik dat men nu Manu als mol heeft gekozen.
Die niet gespeelde klungeligheid (vandaag weer als dj), zou als mol wel van pas kunnen komen.

Als blijkt dat Emanuelle als vervangmol is gekozen, mag dit seizoen voor mij écht in de vuilbak gekieperd worden.

Terug
Bovenaan