De Mol 2022

De Mol 2022

Het is geen dooddoener, maar een feit.

Hoeveel procent van de grote monden hier zou slagen om te mogen meedoen aan De Mol, laat staan als Mol geselecteerd worden, omdat ze de testen doorstaan? Ik denk bitter weinig.

Ik heb gewoon een hekel aan mensen die anderen zwak noemen, zonder maar een greintje besef te hebben van het werk / voorbereiding en de psychologische impact.
Zaken als kan jij het beter, doe het dan zelf en dergelijke zijn in elke discussie een dooddoener.

Neen ik kan geen beter programma maken dan de makers van de mol.
Neen ik kan niet beter sjotten dan Olivier Deschacht.
Laat staan het land beter besturen als De Croo.
Daar mogen we dan niks over zeggen? Of enkel als we het zelf beter doen?

Nogmaals Philippe is in een totaal verkeerde rol geduwd, helemaal geen commentaar op hem of zijn exit. Casting kan gewoon stukken beter.

Verkopen het op hun facebook dan nog eens als de zotste plottwist in jaren.

Laatst bewerkt:
Ik gok nu op Sven, Uma of Bert als nieuwe mol.

Ik vraag me af of Phillippe nu een boete moet betalen?

nu alle commentaar op Philippe efkes terzijde:
Jens heeft dus:
- een compleet gestoorde route naar duitsland moeten nemen
- een compleet random interview met Parship moeten doorstaan
- een compleet random acteerles gekregen van Frank Focketeyn
- een compleet random fysieke proef moeten doorworstelen
- totaal niks door gehad.

De geschiedenis herhaalt zich, of ook niet:unsure:
Voor een deel wel
- het 1ste deel van dit seizoen heeft gelijkenissen met het seizoen waar Gilles de mol was. (Mol zat in de auto, kettingproef, zelde type mol,..)
- 2de deel = seizoen waar Elisabeth de mol werd.

Nu, je kan nog zo sterk in je schoenen staan als je wil. Als je je verspreekt in je slaap en zo 1 medekandidaat een mega voordeel geeft. Ja dan kan ik me inbeelden dat je jezelf ziet als een faalhaas. Zeker voor zo een miljoenenproductie dat uitgezonden wordt in prime-time op tv. Dan moet je al heel heel sterk in je schoenen staan om daar nog een positieve draai aan te geven.

Aja dus de productie heeft het dan goed gedaan vind jij? Als die kerel 2 zinnen zegt zie je al hoe onzeker die is. Daar moet je zelfs geen psycholoog voor zijn om dat in te zien.

Ze hadden het dan beter verstopt om hun programma toch nog een beetje aanzien te blijven geven. Nu is het gewoon 1 grote klucht.
Ach man toch, neem dat toch niet zo serieus allemaal. Aanzien, sjeesj.
Volgende week weer gewoon verder met een nieuwe mol, maakt toch niks uit.
Kandidaten zijn even saai/interessant/goed als andere jaren.
Mensen zoals Manu zitten er altijd bij en maken dat programma. Hoe meer zure reacties op het internet hoe beter.

We zijn teveel verwend gewenst met het vorige seizoen:
- een van de beste mollen ooit
- leuke kandidaten
- plottwist

Volgende week kunnen we terug verder zoeken naar de mol.

Nu, je kan nog zo sterk in je schoenen staan als je wil. Als je je verspreekt in je slaap en zo 1 medekandidaat een mega voordeel geeft. Ja dan kan ik me inbeelden dat je jezelf ziet als een faalhaas. Zeker voor zo een miljoenenproductie dat uitgezonden wordt in prime-time op tv. Dan moet je al heel heel sterk in je schoenen staan om daar nog een positieve draai aan te geven.
De eerste vraag bij het casting interview van volgend jaar is al bekend :laugh:
" seg eeuhm, praat gij toevallig in uw slaap? :unsure:"

Laatst bewerkt:
Hoe gaat dat juist wanneer de mol zijn/haar briefing krijgt?
Die persoon moet dan toch even van het toneel verdwijnen, dat valt toch op?
Ik zou gewoon 24u/24 aan iemand blijven plakken als ik die verdenk, of is dat niet toegestaan?

Ik zou gewoon 24u/24 aan iemand blijven plakken als ik die verdenk, of is dat niet toegestaan?
dat is gewoon onmogelijk, tbh.
bvb die klimproef vandaag: Philippe komt daar alleen aan de 3de finish toe. hij had daar eigenlijk een punaise in zijn band moeten steken, maar dat lukte dus niet, maar hij had er wel zeker de kans toe: hij reed helemaal alleen.

Die krijgt wss briefing als andere kandidaten gefilmd worden met "en hoe ist, wie verdenkt gij" dan valt da niet op want iedereen krijgt opnames

Terug
Bovenaan