De Mol 2022

De Mol 2022

Ocharme Bert, die zat er boenk op vanaf dag 1.
Tja ..

Maar het feit dat de kinesist soms luidop spreekt in zijn slaap, deed hem de das om. In de nacht na zijn eerste echte moldaad kreunde Philippe ‘oh neen, 3.000 euro erin, ik heb het verbrod’, en werd daarop gewezen door boomverzorger Bert. “Toen Bert me wakker maakte en letterlijk herhaalde wat ik gedroomd had, ben ik een een soort kramp geschoten. En dat is niet meer weggegaan. Je kan je perfect voorbereiden, maar je slaap kan je niet controleren. Ik heb dus na die ene verspreking niet of nauwelijks meer geslapen.”

Wordt wel uitkijken naar Het Molletje van DIW :unsure:

Nu de mol worden is ook zielig. Het is immens veel zwaarder en ge zijt het maar voor een (mislukt) half seizoen. Prijzengeld dat ge mee hebt binnengehaald ook foetsjie.

Hij is idd gewoon veel te braaf. En velen hier onderschatten echt wel wat mentaal welzijn is en wat dat doet met als het helemaal niet meer goed zit. Anderzijds is de casting idd ook wel héél slecht geweest.

Hij kon het niet aan :biglaugh:

Volgende afl ziet er al goed uit (paintball), hoop dat daar Manu afvalt. In het ergste geval is zij de nieuwe mol en kan ze het ook niet meer aan.

Dat is exact wat mentaal welzijn is. Faalangst, druk…
Allemaal wel goed en wel, maar uiteindelijk was dit wel maar het geval voor twee weken en is dit een spelprogramma waar je je vrijwillig voor ingeschreven bent. Oké, de casting en productie hebben uiteraard de grootste schuld in. Als je gevraagd wordt om de mol te zijn, is het moeilijk om dat dan af te slaan. En het is inderdaad geen makkelijke rol om te spelen. Het komt op TV. Heel Vlaanderen kijkt naar je, en deze keuze maken is héél moeilijk, want je krijgt sowieso ontzettend veel kritiek op je, zowel als productieteam en als mol zelf. Of het de beste keuze was op dat moment zullen ze zelf wel aanvoelen, maar daar was het kwaad wel al geschied. Enig probleem is dat je eigenlijk vrij goed van tevoren inschat wat je kan en wat niet. Vooral als je inderdaad zoveel keuze hebt.

Maar ik vind "mentaal welzijn" dan toch fors overdreven. Ik heb zelf mijn mentale problemen, en ik heb veel gezien in een psychiatrie. Ik vind niet dat je dat kan vergelijken. Als dat het beeld is dat mensen hebben van "een mentale ziekte", dan begrijp ik totaal waarom mensen zo onrespectvol zijn naar die mensen toe of naar mij toe. En dan begrijp je niet wat dat is. Dan begrijp je niet wat lijden inhoudt, want dat nemen ze hier in de mond. Er zijn zoveel gezinnen in Oekraine die niet eens weten of ze morgen nog zullen leven of ze een huis zullen hebben. Dat noem ik lijden, niet dit. En om het in een feel-good message te gaan spinnen, is belachelijk toe naar veel mensen toe naar wie dat dat niet gedaan wordt, en in de steek worden gelaten door exact dezelfde wereld die het hier mag gaan uitleggen.

Wat een dwaas seizoen. Hoe dat ze het zelfs nog durven uit zenden. Ze hadden beter heel de boel in de vuilbak gesmeten.

Wat een dwaas seizoen. Hoe dat ze het zelfs nog durven uit zenden. Ze hadden beter heel de boel in de vuilbak gesmeten.

Ik hoop toch ook voor een 2e helft die dubbel zo goed is, want het is toch echt wel flauw en zonder peper en zout dit jaar. Het enige goede moment vond ik de proef met 2 invullen, voor de rest flauw flauwer flauwst.

En het feit dat een kandidaat met fysieke last en één met mentale last het spel verlaat maakt het er niet veel beter op. Zeker als dat dan nog de mol is.

Tijd voor bezinning bij goplay.

En commentaren zoals "vanuit je zetel is het makkelijk praten" zijn ook zo´n dooddoeners he. Denk dat er heel veel het wel zouden willen proberen.
Discussies over topsport zijn ook niet meer nodig "want doe het zelf maar eens" :sarcastic:

Philippe is toch totaal met een verkeerde ingesteldheid aan z'n opdracht begonnen? Pak het aan zoals Lennert vorig jaar en geniet van de enorme eer.

Het is dan ook niet de schuld van Philip. Dit is de schuld van de casting directors en de psychologen die de selectie moeten doen.

Kan me enkel maar aansluiten bij de meeste reacties hier , zware miscast van de mol .
In combinatie met zwakke opdrachten , saaiere kandidaten(enkel Uma vind ik eigl iets hebben :). Minder interessante locaties ook .

Het seizoen te veel voorlopig , ook jammer dat het stopt nu, na het kiezen van een nieuwe mol . Nu hebben we echt niks om over te speculeren . Eén opdracht met de nieuwe mol al ging leuker zijn .

De vergelijking met Simone Biles en Osaka was toch ook wel van de pot gerukt imo.

(Enja Loïc heeft de Verraders zelfstandig verbrot)

GDC is wel echt nen fijne mens (eerste keer café de mol bekeken).
En Soe Nsuki is de zoveelste Vlaamse ‘comedian’ die een nekslag verdient. Godverdomme die zegt toch nooit iets zinnig. Een minuut zendtijd wegkapen om iets achterlijk te zeggen op een debiele manier. William Boeva is ook zo een nietsnut.

Soit best niemand uitkiezen die zelf verklaart dat die nog nooit een woelige periode moest navigeren in het leven. :unsure:

En commentaren zoals "vanuit je zetel is het makkelijk praten" zijn ook zo´n dooddoeners he. Denk dat er heel veel het wel zouden willen proberen.
Discussies over topsport zijn ook niet meer nodig "want doe het zelf maar eens" :sarcastic:
Hahahahahaha
“Proberen”
Nog iets helemaal anders als doen hè vriend

Zwak noemen is nogal gemakkelijk. Lijkt me echt een totale miscast. Net zoals Manu dat is als kandidaat.

Toch maar mager seizoen dit jaar, enigste kandidaten die mij bekoren zijn Sven, Uma en Bert. 2e deel van de reeks zou wel interessanter kunnen worden. De deur is opengezet voor fake mols, die het wel eens goed zouden kunnen doen.

Terug
Bovenaan