Tja ..Ocharme Bert, die zat er boenk op vanaf dag 1.
Maar het feit dat de kinesist soms luidop spreekt in zijn slaap, deed hem de das om. In de nacht na zijn eerste echte moldaad kreunde Philippe ‘oh neen, 3.000 euro erin, ik heb het verbrod’, en werd daarop gewezen door boomverzorger Bert. “Toen Bert me wakker maakte en letterlijk herhaalde wat ik gedroomd had, ben ik een een soort kramp geschoten. En dat is niet meer weggegaan. Je kan je perfect voorbereiden, maar je slaap kan je niet controleren. Ik heb dus na die ene verspreking niet of nauwelijks meer geslapen.”
Primeur in de geschiedenis van ‘De Mol’: saboteur geeft halfweg op. “Gevochten tot de laatste snik. Maar het vat was volledig af”
De Mol 2022 is dood. Of beter: hij is halfweg de reeks al bekend. Door de enorme emotionele en fysieke druk moest de saboteur in aflevering vier de handdoek werpen. Dat was Philippe Minguet, de 35-jarige kinesist uit Vrasene. “Ik vond dat ik mijn spel niet meer gespeeld kreeg”, vertelt hij. Voor...

mentaal welzijn is u gelukkig voelen in u vel, hetgeen wat gij opsomt is hoe uw mentaal welzijn kan kapotmaken.

. Minder interessante locaties ook .