derp
Well-known member
Ik heb dat ook wel, maar dat is denk ik voor een groot deel omdat ik het grootste deel van de kandidaten niet echt boeiend vind dit jaar. Dat iedereen expres gaat zitten mollen om op die manier zichzelf verdacht te maken is een kritiek die elk jaar weer terugkomt, maar op zich vind ik dat nu net iets dat dit jaar beter meevalt dan gewoonlijk. De proeven slagen doorgaans toch voor het moment?Ben ik de enige die het steeds minder kan boeien? Die opdrachten worden steeds langer uitgerokken en met meer "moving parts" gemaakt, maar boeiender? Nope, niet echt. Het grootste euvel voor mij is echter dat de groep aan kandidaten me geen zak kan schelen en het ook volledig nutteloos is te speuren naar een mol als nagenoeg iedereen speelt dat hij wel eens de mol zou kunnen zijn. Nu lijkt het soms alsof je kijkt naar een bende lompe kiekens zonder kop die zich aan Chiro-spelletjes met een groter budget wagen.

En dan meteen giechelen toen Anke vertelde welke zin ze had lopen zeggen tegen de helft van dat dorp, vooraleer de vertaling was gegeven (toch, of herinner ik me dat verkeerd?)