Str8_6
Well-known member
Ze kijken naar personen die 'energie' uitstralen
Philippe says "no"
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze kijken naar personen die 'energie' uitstralen
Als ik mij niet vergis, mag da niet. Aleja, als ge ze online smijt tenzij de gezichten geblurred zijnBij had achter de schermen staat er soms iemand op uitkijkt om mensen tegen te houden die fotos maken van de kandidaten. Hoe kunt ge dat nu verbieden op openbare plaatsen?![]()
Op een vriendelijke manier vragen zeker?Bij had achter de schermen staat er soms iemand op uitkijkt om mensen tegen te houden die fotos maken van de kandidaten. Hoe kunt ge dat nu verbieden op openbare plaatsen?![]()

Mijn beeld over Aalstenaars is weer in orde.De helft van de opdrachten begreep ik zelfs niet direct’, lacht de Aalstenaar.
Ja vind ik ook, die zijn manier van spreken en doen is compleet andersSinds dat bekend is dat Lennart de mol is, komt diene kerel heel anders over imo. En echt zo'n overdreven Colgate smile![]()
Staat dat ergens online ?Net de behind the scenes compilatie gecheckt en is wel ne keer interessant om te zien wat voor een circus daar meereist. Lijkt me ook wel veel wachten als kandidaat.
https://www.goplay.be/de-mol-achter-de-schermenStaat dat ergens online ?