De Mol 2021

De Mol 2021

Bij had achter de schermen staat er soms iemand op uitkijkt om mensen tegen te houden die fotos maken van de kandidaten. Hoe kunt ge dat nu verbieden op openbare plaatsen? :unsure:

Bij had achter de schermen staat er soms iemand op uitkijkt om mensen tegen te houden die fotos maken van de kandidaten. Hoe kunt ge dat nu verbieden op openbare plaatsen? :unsure:
Als ik mij niet vergis, mag da niet. Aleja, als ge ze online smijt tenzij de gezichten geblurred zijn

Op een vriendelijke manier vragen zeker? :p
En vooral tegen houden dat ze foto's maken van de opnames/kandidaten zelf, he. Niet van het kasteel of weet ik veel wat in de achtergrond...

Ik vond die 'achter de schermen' filmpjes wel eens de moeite om te bekijken. Had er nooit bij stilgestaan hoe groot zo'n crew is. Kruipt superveel werk in allemaal! En het zag er ook licht chaotisch uit soms :unsure:
Plus verrast door het feit dat Gilles De Coster echt meehelpt met vanalles, en dus niet alleen 'de presentatie' doet.

Net de behind the scenes compilatie gecheckt en is wel ne keer interessant om te zien wat voor een circus daar meereist. Lijkt me ook wel veel wachten als kandidaat.

Sinds dat bekend is dat Lennart de mol is, komt diene kerel heel anders over imo. En echt zo'n overdreven Colgate smile :unsure:

en om die reden is voor mij, als het programma gedaan is, ook het hoofdstuk afgesloten. al die interviews en shit achteraf boeien mij niet.
zondag nog kijken naar de mol-acties, en op volgend seizoen beginnen wachten.

Was weer een goed seizoen, benieuwd naar de mollenstreken die in de laatste episode aan bod zullen komen. :)

Terug
Bovenaan