De Mol 2021

De Mol 2021

Ik had me voor vorig jaar ingeschreven. Maar nooit iets gehoord :)
Denk dat ge echt een inzending met een hoek af moet maken om op te vallen, en ik heb geen idee wat ik daarvoor zou moeten doen.
Ik heb een amateuristische en onoriginele video gemaakt met veel euhs en knipogen.

Ben sowieso binnen.

Ik vraag me altijd af op basis waarvan ze die mensen selecteren. Bv die filmpjes van Eline en Axel heb ik ooit half gezien, en dat was toch ook maar droogjes. Ik heb zelf ook twee keer meegedaan aan een preselectie voor andere programma's en ben toen ook twee keer uitgekozen terwijl dat voor mij doodnormale gesprekken leken. 😅 Ik vermoed dus dat ge vooral niet te zot moet doen.

Langs de andere kant: de Philip is ook geselecteerd geweest he...

Ik vraag me altijd af op basis waarvan ze die mensen selecteren. Bv die filmpjes van Eline en Axel heb ik ooit half gezien, en dat was toch ook maar droogjes. Ik heb zelf ook twee keer meegedaan aan een preselectie voor andere programma's en ben toen ook twee keer uitgekozen terwijl dat voor mij doodnormale gesprekken leken. 😅 Ik vermoed dus dat ge vooral niet te zot moet doen.

Da zal denk ik op basis van die vragen zijn. Ik herinner mij dat da een vree grote vragenlijst was dat toch enkele minuten duurde.
Zo filteren ze toch al een groot stuk van de tienduizenden kandidaten.

Ook gewoon chance bij denk ik. En het feit of ge wel of niet goed overkomt op camera (wat iets is waar ge toch niet veel aan kunt doen).

Ik had me voor vorig jaar ingeschreven. Maar nooit iets gehoord :)
Denk dat ge echt een inzending met een hoek af moet maken om op te vallen, en ik heb geen idee wat ik daarvoor zou moeten doen.
Ge moet op vier.be die 'Achter de schermen' es bekijken. Daar gaan ze in een bepaald stukje ook in op de selectie. Ze kijken naar personen die 'energie' uitstralen en waar ze naar uitkijken om meer te kunnen & willen zien van die persoon.

En bij de uitnodigingen zelf kijken ze da ge een zekere creativiteit/spontaniteit hebt (allez, u ni generen om bv. filmtitels te willen uitbeelden die zij moeten raden). En sociaal moet ge zowiezo wel zijn natuurlijk.

Die compilatie afleveringen op goplay van achter de schermen zijn ook wel leuk om is te zien.

Edit: Had de post boven mij niet gelezen.

't zal mij allemaal worst wezen wie de mol is.
Ik ben blij dat de Philippe het zolang uitgezongen heeft. Dàt was nu pas eens entertainment.

Sven heeft toch weer bewezen dat Aalstenaars sympathieke mensen zijn.
In de eerste aflevering iedereen maar klagen en zagen over Sven, de vooroordelen waren weeral aanwezig.
Tsjongejonge :unsure: 😁

Nah Sven was een toffe.

Eigenlijk wel zuur voor hem dat Annelotte NET voor het invullen van de laatste vragen switchte naar Lennart, want Sven zat al op Lennart.

Dat is altijd al het concept geweest. Vanaf dag 1. Ik snap niet dat dat blijft terugkomen. Waar hebben jullie dan de afgelopen tien seizoenen naar zitten kijken?

Je bent geen bal met geld, als je niet wint. En je kan niet winnen, zonder te weten wie de mol is. De naïevelingen die zich puur focussen op het geld, die halen de finale gewoonweg niet.

En dat bewust verdacht maken is ook iets dat steeds door de kandidaten sterk wordt geminimaliseerd, als het al niet gewoon regelrecht weerlegd wordt. Iemand als Philip, die man is gewoon een olifant in een porseleinwinkel. Da's niet gespeeld, en hij zal het niet erg gevonden hebben dat mensen hem daardoor verdachten - al was hij zelf ook stomverbaasd dat iedereen hem als Mol beschouwde. Dat had hij dus niet eens door. In al de seizoenen sinds de reboot kan ik me maar 1 kandidaat voor de geest halen die écht vollenbak zelf aan het saboteren was, en da's Cathy. En dat was dan nog het eerste seizoen van de reboot.
Dit heeft ze waarschijnlijk ook enkel en alleen gedaan omdat ze zelf vrij vroeg doorhad dat Gilles de mol was en zo de aandacht op haar wou nemen.

Dit heeft ze waarschijnlijk ook enkel en alleen gedaan omdat ze zelf vrij vroeg doorhad dat Gilles de mol was en zo de aandacht op haar wou nemen.
Ja die Cathy was waarschijnlijk ook wel de meeste 'extreme' kandidaat ooit. Die had zichzelf serieus voorbereid met een hele tactiek om de mol te vinden. Bijgevolg ook onpopulair toen, zelfs in de groep was het soms ambras.

Ik miste dit seizoen wel iemand die het wat tactischer aanpakte allemaal. Vorig jaar was dat Bart, in Mexico had je Bahador, dat waren kandidaten die écht het spel speelden. Stevig onderhandelen, andere kandidaten testen door zelf foute dingen te suggereren en kijken wat de reactie is, de (vermoedelijke) mol onder druk zetten om te zien of er dan fouten gemaakt worden...

Ik moest net denken aan die quote van Sven. "Je moet toch bepaalde kwaliteiten hebben om zo ver te geraken, dus ik ben wel fier".

Niet dus, gewoon hoerenchance :D

Terug
Bovenaan