Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deelnemers kunnen ook wel groeien natuurlijk als de groep kleiner wordt.Het is ook wel een leuk & goed seizoen geweest omdat de intressantste figuren tot het einde erin bleven. Philippe, Sven, Annelotte & Lennart, leuke karakters. Het zou misschien wel helemaal anders geweest zijn moest Katrien & Noah bv de finale zouden gehaald hebben. Vaak staat of valt het seizoen met wie er in zit en wie er tot het einde in blijft.
Ik, gelukkig hebt ge tijd want vorig jaar was het na een dag al vol.. Kans is wel heel kleinEn, gaat er hier iemand zich inschrijven voor mee te doen volgend jaar?
Fijn seizoen, voornamelijk dankzij Philip.Vanuit ons standpunt is het inderdaad 3 op 10 / 30% maar de échte kans dat je in de finale zit is eigenlijk 22% (2 op 9) OF 100% maar nooit 3 op 10. Dat zo'n kostuum geen verloren kost is vind ik trouwens sterk voor discussie vatbaar. Ik kan bijvoorbeeld geen enkele situatie bedenken waar ik een kostuum zou dragen. Professioneel heb ik dat niet nodig en privé zal ik dat nooit aandoen want ik heb een bloedhekel aan kostuumbroeken.De kans dat je in de finale zit is 3 op 10.. Kostuum kopen lijkt me nu ook geen verloren kost.

In de 'achter de schermen' video zeiden ze dat ze die beelden omgekeerd getoond hebben in referentie naar het einde van de aflevering ervoor waar iedereen op Philippe zat en alles dus 'up-side-down' werd gekeerd door het vertrek van Philippe. Dus effectief wel een betekenisIk vond dat er heel de uitzending sterk werd gezinspeeld op nog een twist: “Alles hat ein Ende, nür die Wurst hat zwei”, de vele beelden die ondersteboven werden getoond... Achteraf blijkt daar geen betekenis achter te zitten. Beetje jammer misschien, maar anderzijds: als je een verrassing verwacht en er geen verrassing meer komt ben je toch nog verrast.Fijn seizoen, voornamelijk dankzij Philip.

Dat is altijd al het concept geweest. Vanaf dag 1. Ik snap niet dat dat blijft terugkomen. Waar hebben jullie dan de afgelopen tien seizoenen naar zitten kijken?Ik heb mij gisteren aan één ding overigens wel enigszins geërgerd: de quote "het belangrijkste is de mol ontmaskeren"... dat is toch een beetje het failliet van het huidige concept imo.
Als voor 1 persoon de opdracht is "zo weinig mogelijk verdienen" maar voor de andere kandidaten "zoveel mogelijk verdienen" pas op een verre verre 2de plaats komt en er dus eigenlijk weinig of geen incentive is om de pot te spijzen dan heeft het opsporen van de mol toch een beetje een holle betekenis en verzand heel het programma toch een beetje in een crapshoot waar je vooral hoerechance moet hebben dat je op een bepaald moment stopt met spreiden en toevallig alles juist vol op de mol in zet. Maar eigenlijk kan je het niet weten want er zijn ondertussen ook 3-4 andere mensen mee aan het mollen om zichzelf verdacht te maken en omdat ze (niet geheel onbegrijpelijk) geen moer geven om het "wisselgeld" dat er uiteindelijk maar te winnen valt.
een paar afleveringen terug, toen de dames samenhokten op 1 kamer en Lennart daar met die pint rondliep. Hij nam toen Isidoor mee naar zijn kamer en lag daar toen alleenWanneer is dat dan opgenomen? Nog voor de opnames begonnen? Leek mij (ik moet op mijn geheugen verdergaan) een oude, degelijke, Duitse hotelkamer te zijn.
Elke dag post stelen van Gilles de Coster en bij de buren in de bus gaan steken tot ie gek wordt van buren die zeggen: " ik denk dat de facteur de mol is jong"Ik had me voor vorig jaar ingeschreven. Maar nooit iets gehoord
Denk dat ge echt een inzending met een hoek af moet maken om op te vallen, en ik heb geen idee wat ik daarvoor zou moeten doen.