RiCOManiaC
Well-known member
Lottiepooooeeeeees !!!
Heel veel hartjes voor Lottiepoes !
Heel veel hartjes voor Lottiepoes !Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heel veel hartjes voor Lottiepoes !Makkelijk omdat de productie het hen te moeilijk maakt met dingen zoals pasvragen en vrijstellingen zodat de mol eigenlijk niet veel moet doen.Makkelijk omdat de mol het hen te moeilijk maakt?
A nee dacht dat het maar 500 verschil was even miskeken.Heeft ie dan meer dan 1300€ binnengehaald vandaag dan Annelotte?
Als ge het artikel leest, zult ge zien dat de productie Lennart moest afremmen maw: de mol deed veel of wou nog meer doen.Makkelijk omdat de productie het hen te moeilijk maakt met dingen zoals pasvragen en vrijstellingen zodat de mol eigenlijk niet veel moet doen.
.
.Dus de productie beinvloed het spel veel meer door pasvragen te geven of door de mol te 'mollen' ( extra pikant eten)of aan te moedigen , zouden ze het dan niet beter de produtie zijn als titel van het programmaAls ge het artikel leest, zult ge zien dat de productie Lennart moest afremmen maw: de mol deed veel of wou nog meer doen.
Schattig. Gij denkt dat de productie gewoon daar is om te filmenDus de productie beinvloed het spel veel meer door pasvragen te geven of door de mol te 'mollen' ( extra pikant eten)of aan te moedigen , zouden ze het dan niet beter de produtie zijn als titel van het programma
Je weet nu niet alle vragen die gesteld zijn bij de eliminatie en zo maar met dat duo dat uiteindelijk elkaar verdacht moet je wel zeggen dat iedere finalist slechts 1 vraag goed had: is de mol een man of een vrouw? En die pasvraag in het hotel heeft uiteindelijk veel invloed gehad voor de Philip.Hij bleef vooral zolang onder de radar omdat Sven en Philip het olijke duo uithingen. Ik denk dat vrijwel alle kandidaten één van die twee kozen als mol.
Verder mogen ze van die biedingen en vrijstellingen er echt wel eens uitlaten.
Zou kunnen idd maar hij kan wel kei goed piano spelen
In de eerste aflevering liet Lennart Noah lopen of schoot er toch ferm naast. En ondertussen speelde een verwerkte versie van Leonard Cohen (uitgesproken als Lennart) ‘Everybody knows’...
Ik vind het spijtig dat de eerste opdracht zo cruciaal was voor de mol zelf, want daardoor zat ik al sinds aflevering 1 op Lennart. Hij stond op exact de positie waar ik mij zou zetten als mol.Even bericht posten van ex-collega die in afl 1 iets opmerkte. Dit was zijn reden om sindsdien rotsvast voor Lennart te blijven gaan: