De Mol 2021

De Mol 2021

Hij heeft het toch geweldig gespeeld. Ik vind raar dat er zo zwaar op die €10.000 wordt gehamerd. Er ging zowiezo geld weg zijn gegaan. Voor mij is Lennart de beste mol ooit!

Dat is gewoon een flauwe manier om geld uit de pot te halen, zeker als je de mol daar het hoogste bedrag laat bieden. Maar sowieso goed gespeeld en heel sterk geacteerd achteraf van Lennart.

Mooie winnares, simpelweg geniale mol. Tot de finale niemand die u verdenkt, zelfs wanneer je gewoon 10000 euro uit de pot haalt.

Qua seizoen in zijn geheel door corona ietsje minder dan vorige jaren misschien, maar ik heb me er toch weer rot mee geamuseerd. Wat een programma toch. En ja, echt, hoedje af voor Lennart.

Makkelijk omdat de productie het hen te moeilijk maakt met dingen zoals pasvragen en vrijstellingen zodat de mol eigenlijk niet veel moet doen.
Als ge het artikel leest, zult ge zien dat de productie Lennart moest afremmen maw: de mol deed veel of wou nog meer doen.

Goed seizoen, ik vond het matig beginnen maar kwam daarna op dreef. Leuke Mol, met heel wat goede pseudo mollen in Sven, Jasmien en Philip.

Vond het een beetje zielig toen Isidoor daar zo vastzat in de finaleproef 😢.
Op het einde toen ze Lennart toonden met de hond was wel lachen.
Blij om te zien dat Sven van niet-knuffelaar naar knuffelaar is gegaan.
Lennart, de verdenking compleet afhouden tot de finale :bow:.

Hij bleef vooral zolang onder de radar omdat Sven en Philip het olijke duo uithingen. Ik denk dat vrijwel alle kandidaten één van die twee kozen als mol.

Verder mogen ze van die biedingen en vrijstellingen er echt wel eens uitlaten.

Als ge het artikel leest, zult ge zien dat de productie Lennart moest afremmen maw: de mol deed veel of wou nog meer doen.
Dus de productie beinvloed het spel veel meer door pasvragen te geven of door de mol te 'mollen' ( extra pikant eten)of aan te moedigen , zouden ze het dan niet beter de produtie zijn als titel van het programma

Dus de productie beinvloed het spel veel meer door pasvragen te geven of door de mol te 'mollen' ( extra pikant eten)of aan te moedigen , zouden ze het dan niet beter de produtie zijn als titel van het programma
Schattig. Gij denkt dat de productie gewoon daar is om te filmen

Hij bleef vooral zolang onder de radar omdat Sven en Philip het olijke duo uithingen. Ik denk dat vrijwel alle kandidaten één van die twee kozen als mol.

Verder mogen ze van die biedingen en vrijstellingen er echt wel eens uitlaten.
Je weet nu niet alle vragen die gesteld zijn bij de eliminatie en zo maar met dat duo dat uiteindelijk elkaar verdacht moet je wel zeggen dat iedere finalist slechts 1 vraag goed had: is de mol een man of een vrouw? En die pasvraag in het hotel heeft uiteindelijk veel invloed gehad voor de Philip.

Dan blijf je als mol meer dan onder de radar. Zelfs als je 10k uit de pot kan pikken.

Fijn seizoen en sterk dat geen van die kandidaten het tot het einde doorhad. Ik kijk uit naar de aflevering van volgende week.

Fantastisch. Sinds aflevering 2 was Lennart mijn hoofdverdachte en mijn vermoeden is met de aflevering alleen maar sterker geworden. Toen Jasmien eruit ging was ik helemaal zeker, de enige die ik nog niet helemaal uitsloot. Maar zowel Philip, Sven en Annelotte, daar zag ik echt geen mol-profiel in. Op zich was dat wel een beetje jammer, want stel dat Jasmien hier nog bij zat, dan had het voor mij toch wat spannender geweest.

Even bericht posten van ex-collega die in afl 1 iets opmerkte. Dit was zijn reden om sindsdien rotsvast voor Lennart te blijven gaan:
In de eerste aflevering liet Lennart Noah lopen of schoot er toch ferm naast. En ondertussen speelde een verwerkte versie van Leonard Cohen (uitgesproken als Lennart) ‘Everybody knows’...

Even bericht posten van ex-collega die in afl 1 iets opmerkte. Dit was zijn reden om sindsdien rotsvast voor Lennart te blijven gaan:
Ik vind het spijtig dat de eerste opdracht zo cruciaal was voor de mol zelf, want daardoor zat ik al sinds aflevering 1 op Lennart. Hij stond op exact de positie waar ik mij zou zetten als mol.

Maar wel fantastisch gespeeld van Lennart!

Terug
Bovenaan