Finisterra
Well-known member
Heel leuke 7e aflevering weer met een briljant WTF slot.
Eerlijk gezegd weet ik het zelf ook niet meer. Ik zie bij alle overgebleven kandidaten zaken waardoor ze de mol zouden kunnen zijn, maar ook weer zaken waardoor ze dit niet zouden zijn. Een kleine greep:
Ik blijf dus toch bij mijn keuze door de observatie van molachtig gedrag (weliswaar vaak duidelijk in beeld gebracht dus wellicht is het framing door de programmamakers): Annelotte is de mol. Zie ook weer haar poging gisteren om de deur van de kast nog snel op slot te doen als finale poging om de hele boel te laten mislukken.
Eerlijk gezegd weet ik het zelf ook niet meer. Ik zie bij alle overgebleven kandidaten zaken waardoor ze de mol zouden kunnen zijn, maar ook weer zaken waardoor ze dit niet zouden zijn. Een kleine greep:
- Annelotte: waarom als mol zo goed haar best doen met de beschrijving in de hotelproef?
- Lennart: waarom als mol zo goed zijn best doen met het raden van de beschrijving van Annelotte (nachtkastje, slipje)? Ik vond Sven hier net heel molachtig met zijn zeer slechte gokjes (salontafel, string). En natuurlijk de 10k.
- Sven: waarom als mol zo goed zijn best doen met het geven van tips bij de herfstbeelden (terwijl Philip hem aanmaande om te stoppen omdat het lichtje al uit was; hij vertrouwde kennelijk Philip niet, tenzij dit montage zou zijn natuurlijk...)?
Ik blijf dus toch bij mijn keuze door de observatie van molachtig gedrag (weliswaar vaak duidelijk in beeld gebracht dus wellicht is het framing door de programmamakers): Annelotte is de mol. Zie ook weer haar poging gisteren om de deur van de kast nog snel op slot te doen als finale poging om de hele boel te laten mislukken.

)