De Mol 2021

De Mol 2021

Voel me er ni goed bij dat Lennart overal als meest verdachte mol naar boven komt en ook al meerdere afleveringen als veel te verdacht naar voor geschoven wordt.

Ik zit sinds aflevering 2 op Lennart maar begin voor het eerst sindsdien te denken dat ook Sven wel es de mol zou kunnen zijn. Heeft alles onder controle, neemt overal veel initiatief, is ne verstandige gast en kan echt goe acteren hebbek de indruk (dat mss wat onderschat bij hem) en is echt heel subtiel met zen molacties. Zou een goeie mol zijn. Annelotte, nope, daar blijf ek bij. Die is het 100% zeker ni.

Soit, ik ga nu niet meer veranderen. Lennart is men nr. 1 mol en anders ist Sven.

Laatst bewerkt:
Gij zijt dan ook een echte expert e.
Ik kom hierop terug op deze reactie moest het zover zijn

Iedereen aanschouwt mij hier maar als nen simpele leek, maar we zullen zien

Sommigen denken hier omdat ze alle seizoenen gebingewatcht hebben de waarheid in pacht te hebben, niks is minder waar als ik hier sommige hersenkronkels lees

Sven kan het goed zijn hoor. Iedereen kan het zijn. Voor het eerst ooit heeft iedereen wel proeven -al dan niet bewust- zitten verpesten.

Mijn enige reden om Lennart te schrappen is dan nog eens die €10.000. 😂

Op basis van de eerste 3 afleveringen was het 'overduidelijk' Annelotte voor mij, maar daarna heeft Sven wel het meest typische gemold en Annelotte net wel geld verdiend. Ik kan echt niet meer volgen.

Dan nog.
Als je als mol zijnde laatst aan bod komt en je weet al dat het winnende bod op die moment 7600 is, dan biedt ge gewoon 5000 ofzo toch? Je bent als mol hoegenaamd niks met een vrijstelling en er is al veel geld uit de pot op die moment (4K kwijt + 7.6K geboden) dus nog hoger gaan hoeft echt niet.

Dit blijft gewoon heel goedkoop aanvoelen, al was het zelfs maar €100 meer. Ik vind het gewoon niet ok dat je als productie u mol toelaat om op zo'n manier geld uit de pot te halen. Dan kan je evengoed echt die hond mol maken.

Tenzij de mol voor die opdracht natuurlijk eens niet gebrieft is en gewoon solo mag vliegen. Ik denk dat het zo gegaan is.
Lennart is de mol, maar hij heeft dat spel met de dossiers puur gespeeld op basis van zijn inschatting van de situatie zonder tips van de regie. Dat betekent dus dat hij op eigen houtje correct heeft ingeschat dat Philip wél zou kijken, en voor zichzelf uitgemaakt welke prijs hij vindt dat er tegenover zijn correcte inschatting van de situatie mag staan.

Tegelijkertijd gelooft inderdaad niemand dat de mol zoiets zou 'mogen' van de productie.
Dan kan het wel he.

Denk niet dat het Annelotte is, die zal eerder de winnares zijn.
Anders is het voor de 3x op rij een vrouw als mol.

Tenzij de mol voor die opdracht natuurlijk eens niet gebrieft is en gewoon solo mag vliegen. Ik denk dat het zo gegaan is.
Lennart is de mol, maar hij heeft dat spel met de dossiers puur gespeeld op basis van zijn inschatting van de situatie zonder tips van de regie. Dat betekent dus dat hij op eigen houtje correct heeft ingeschat dat Philip wél zou kijken, en voor zichzelf uitgemaakt welke prijs hij vindt dat er tegenover zijn correcte inschatting van de situatie mag staan.

Tegelijkertijd gelooft inderdaad niemand dat de mol zoiets zou 'mogen' van de productie.
Dan kan het wel he.
Ze moesten voor die opdracht 1 voor 1 bij Gilles komen. Ge moogt er zeker van zijn dat de mol gebriefd is, en waarschijnlijk nog door Gilles zelf ook.

Wat in die opdracht, voor mij, het meest verdachte is, is dat Annelotte maar €2.000 uit de groepspot geeft voor een vrijstelling, terwijl ze zonder verpinken toch €5.000 laat schieten voor 3 pasvragen (wat er later 5 blijken te zijn).

Ik kom hierop terug op deze reactie moest het zover zijn

Iedereen aanschouwt mij hier maar als nen simpele leek, maar we zullen zien

Sommigen denken hier omdat ze alle seizoenen gebingewatcht hebben de waarheid in pacht te hebben, niks is minder waar als ik hier sommige hersenkronkels lees
Zijt is niet zo arrogant. Niemand aanschouwt hier iemand of iets.

Ge kunt het ook omdraaien natuurlijk gij denkt ook de waarheid in pacht te hebben..

Zijt is niet zo arrogant. Niemand aanschouwt hier iemand of iets.

Ge kunt het ook omdraaien natuurlijk gij denkt ook de waarheid in pacht te hebben..
Neen my friend, ik lees tussen de regels... Voor mij is Sven verdachte nr 1,mijn mening, het is vooral de manier waarop sommigen mij bezien, oh diene speelt toch alleen maar gans nen dag fifa, zal wel een leeghoofd zijn, die vibe krijg ik hier constant door onze 'meer intellectuele medeforumgangers'... Tis ni omdat ik alles weglach soms dat ik van nikske iets afweet ofzo eh, die vibe krijg ik dus vaak door hier...

Ik zeg er zijn voor mij veel tekens aan de wand dat het Sven is, daarop krijg ik de :unsure:, de roflmao smileys, zijde gij nen expert en al die zaken... Maar ja ik blijf het tot in den treure herhalen, sommigen voelen hun hier blijkbaar beter als een ander, zelf in een simpele mol discussie... Hoge bomen vangen veel wind, my2cents

Lennart is de mol, maar hij heeft dat spel puur gespeeld op basis van zijn inschatting van de situatie. Dat betekent dus dat hij op eigen houtje beslist heeft om niet in de dossiers te kijken en zelf (correct) heeft ingeschat dat Philip wél zou kijken, en voor zichzelf uitgemaakt heeft dat hij 10k overheeft voor zijn gok.

Dan kan het wel he.
Ik herhaal mezelf. Ik weiger dit te geloven omdat je kandidaten dan dubbel in hun ongeluk laat lopen. Ze halen geld uit de pot en worden dan overtroffen door de mol voor een vrijstelling die ze toch niet kunnen winnen. Je kan zeggen dat de mol 'maar' €2400 extra uit de pot heeft gehaald, dan nog is het flauw.

Ik blijf het fout vinden. Die €7600 van Sven is (als Lennart de mol zou zijn) geboden met het idee dat hij er een vrijstelling voor kon krijgen. Maar hij kon die niet krijgen, want de mol ging toch overbieden. Als de kandidaten geweten hadden dat ze toch niet konden winnen omdat de mol hen ging overbieden, hadden ze nooit €7600 geboden en had het bod van Lennart ook veel lager gelegen of was die €10.000 echt belachelijk hoog geweest.

Op basis van die proef is het voor mij nog steeds Annelotte. Ze zat in een goede positie. Voor haar had er al iemand gekeken (Jasmien), dus ze moest niet meer kijken. Nadien kon ze furieus zijn omdat er €10000 op een vrijstelling was geboden. Zij had zelf slechts €2000 geboden, wat totaal niet in lijn ligt met de aflevering ervoor waar ze zelf €5000 liet liggen voor (aanvankelijk) 3 vrijstellingen. Die kwaadheid was gemakkelijk. Het was de laatste proef waar geld uit de pot kon gehaald/gehouden worden voor vrijstellingen. Het hotel telt hier niet mee omdat kandidaten door goed te spelen konden verhinderen dat anderen vrijstellingen kregen.

Ah ja, en bij het hotel had ze maar wat graag dat tijdens haar proef woorden niet geraden zouden worden zodat ze voor €1500 één(!) pasvraag kreeg.

Simpelste was volledige pot bieden en iemand kiezen waar je 100% zeker van bent die niet heeft gekeken.

Geen geld uit de pot en niemand vrijstelling, zo speel je tegen de mol.

Simpelste was volledige pot bieden en iemand kiezen waar je 100% zeker van bent die niet heeft gekeken.

Geen geld uit de pot en niemand vrijstelling, zo speel je tegen de mol.
En zo schud je vlak voor de finale iedereen die jou verdenkt van je af en maak je het jezelf nog moeilijker om het spel te winnen.

En zo schud je vlak voor de finale iedereen die jou verdenkt van je af en maak je het jezelf nog moeilijker om het spel te winnen.

Dat is mijn grootste probleem die ik heb de laatste 2 seizoenen.
Kandidaten die meer mollen dan de mol zelf ook al kost het hen gigantisch veel geld.

Maar als het zo is dan kan de mol het zo spelen en niemand gaat hem dan nog verdenken. Dan kan hij/zij nog meer uit de pot halen later.

Kijk maar in deze thread : Lennart kan het niet zijn want hij heeft 10.000€ uit de pot gehaald.

Neen my friend, ik lees tussen de regels... Voor mij is Sven verdachte nr 1,mijn mening, het is vooral de manier waarop sommigen mij bezien, oh diene speelt toch alleen maar gans nen dag fifa, zal wel een leeghoofd zijn, die vibe krijg ik hier constant door onze 'meer intellectuele medeforumgangers'... Tis ni omdat ik alles weglach soms dat ik van nikske iets afweet ofzo eh, die vibe krijg ik dus vaak door hier...

Ik zeg er zijn voor mij veel tekens aan de wand dat het Sven is, daarop krijg ik de :unsure:, de roflmao smileys, zijde gij nen expert en al die zaken... Maar ja ik blijf het tot in den treure herhalen, sommigen voelen hun hier blijkbaar beter als een ander, zelf in een simpele mol discussie... Hoge bomen vangen veel wind, my2cents
Hoe komen we van de mol naar Fifa? :unsure: Ik weet begot niet wie gij zijt, laat staan dat ge Fifa speelt..

Zoals gij uw mening hebt, heeft de rest ook zijn mening. Als die nu een unsure smiley willen reageren so be it? Misschien krijgt ge reacties omdat ge dingen ziet die er niet zijn, zoals uw comment hierboven?

edit: heb net ff gekeken waar die ENE unsure smiley vandaan komt en da ging over het feit dat ge beweert da ze de pot aanpassen zodat ze op radio kunnen verkondigen dat ze veel verdiend hebben. Lijkt mij ook eerder een unsure reactie.

Dat is mijn grootste probleem die ik heb de laatste 2 seizoenen.
Kandidaten die meer mollen dan de mol zelf ook al kost het hen gigantisch veel geld.

Maar als het zo is dan kan de mol het zo spelen en niemand gaat hem dan nog verdenken. Dan kan hij/zij nog meer uit de pot halen later.
Ik ben pro voor het geld spelen, maar stel dat wij nu met twee de finale zouden mogen spelen met een mol bij in de huidige omstandigheden en dat jij die actie had ondernomen. Ik had jou dan compleet geschrapt bij de laatste test, en jij had nog getwijfeld of ik of de andere de mol was, waardoor jij al moest gokken en dan nog eens meer antwoorden juist moest hebben dan ik, terwijl ik al dagen bezig was met 100% te lezen in mijn boekje wat mijn zekere mol had gedaan de laatste weken. Veel succes in dat geval. :P

Hoe komen we van de mol naar Fifa? :unsure: Ik weet begot niet wie gij zijt, laat staan dat ge Fifa speelt..

Zoals gij uw mening hebt, heeft de rest ook zijn mening. Als die nu een unsure smiley willen reageren so be it? Misschien krijgt ge reacties omdat ge dingen ziet die er niet zijn, zoals uw comment hierboven?
Ok fair point, maar dat ik ben beter als een ander gevoel kan ik soms niet van me afschudden, laat maar al, ik zal het mij ingebeeld hebben

Dat fifa zei ik maar gewoon, het ging mij eerder om alles weg te lachen, mor soit, laat vallen gewoon

Ik ben pro voor het geld spelen, maar stel dat wij nu met twee de finale zouden mogen spelen met een mol bij in de huidige omstandigheden en dat jij die actie had ondernomen. Ik had jou dan compleet geschrapt bij de laatste test, en jij had nog getwijfeld of ik of de andere de mol was, waardoor jij al moest gokken en dan nog eens meer antwoorden juist moest hebben dan ik, terwijl ik al dagen bezig was met 100% te lezen in mijn boekje wat mijn zekere mol had gedaan de laatste weken. Veel succes in dat geval. :p

Ja maar als die actie je onverdacht zou maken voor je medekandidaten waarom zou de mol het dan niet doen?
De mol kan en mag ook alles doen wat een gewone kandidaat mag doen.

Ja maar als die actie je onverdacht zou maken voor je medekandidaten waarom zou de mol het dan niet doen?
De mol kan en mag ook alles doen wat een gewone kandidaat mag doen.
Omdat de mol net als doel heeft om geen geld te verdienen en in proeven als deze om zeker geen geld in de pot te houden. Ja, de mol kan een voorbeeldkandidaat zijn en alle proeven keigoed doen om niet verdacht te worden, maar dat zou net nergens op slaan omdat hij dan geen mol is.

Terug
Bovenaan