De Mol 2021

De Mol 2021

Er is echt geen enkel scenario mogelijk waarin Annelotte de Mol is. Want dan hadden de andere kandidaten nooit zolang in het spel kunnen blijven, door op Philippe in te zetten als zij de echte Mol is. Ze hebben veel te weinig overlap qua "toevallige" goede antwoorden.
Annelotte heeft al vaak opdrachten samen met Philip en Sven gedaan, het viel op.

Vorige week nog waren die drie het team aan de grond om het vliegtuig te begeleiden.

Misschien had de productie zo medelijden met de miezerige groepspot dat ze de mol al hebben laten vertrekken in de voorlaatste aflevering. Laat de kandidaten in de laatste aflevering nog wat geld verdienen en de winnaar wordt bepaald door Isidoor: eke kandidaat krijgt een knop voor zich en de persoon bij wie hij eerst duwt is de winnaar. "Hier Isi, kom dan, hier boy, pst pst pst, Isiiiii". Top tv zeg ik u!

:unsure:

tE8qeVE.gif

Lennart reageert zoals wanneer een kandidaat het spel verlaat.

De twee anderen reageren dat hun mol het spel verlaat : ongeloof.
Dat fake je niet zo.
Bij rood scherm reageren Sven en Lotte niet.

Ik vond ook Lennart zijn reactie het minst 'overtuigend' hier. Inderdaad, zoals wanneer een kandidaat het spel verlaat, en dan zie je hem zo snel snel kijken naar Annelotte, waarop hij zelf ook verandert van "oh nee hoe jammer" naar "what the fuck hoe kan dit".
Handjes ook direct omhoog om zijn gezicht te verbergen, dat is zo'n typische onbewuste handeling wanneer je liegt.

Maar er zit sowieso 1 heel goede acteur tussen hier :p
Volgens mij Lennart, maar Sven kan nog. Annelotte, no way, dan zitten we met de slechtste mol allertijden (=doet haar best en brengt veel geld binnen).

Er is echt geen enkel scenario mogelijk waarin Annelotte de Mol is. Want dan hadden de andere kandidaten nooit zolang in het spel kunnen blijven, door op Philippe in te zetten als zij de echte Mol is. Ze hebben veel te weinig overlap qua "toevallige" goede antwoorden.

Als echt iedereen op Philip zat is dat perfect mogelijk he.

Niet dat ik dat verschrikkelijk geloofwaardig vind.

Ik vond ook Lennart zijn reactie het minst 'overtuigend' hier. Inderdaad, zoals wanneer een kandidaat het spel verlaat, en dan zie je hem zo snel snel kijken naar Annelotte, waarop hij zelf ook verandert van "oh nee hoe jammer" naar "what the fuck hoe kan dit".
Handjes ook direct omhoog om zijn gezicht te verbergen, dat is zo'n typische onbewuste handeling wanneer je liegt.
Ja, denk dat het hier wel duidelijk is, dat Lennart nog niet ingelicht was en dus niet mee was met de andere hun reactie

Sven en Annelotte
tenor.gif

Lennart
tenor.gif

Plot twist: omwille van corona is er geen mol, iedereen is een winaar! Vrolijke vrolijke vrienden, vrolijke vrienden dat zijn wij.

Plot twist 2: Philip was, zoals altijd, in de war en dacht de hele tijd dat hij de mol was.
Nrm4Esx.gif

maar dus eigenlijk hebben alle kandidaten tot nu toe zitten gokken (of verkeerd ingeschat). Dus in de finale geraken is infeite niet moeilijk, gewoon snel invullen?

Als echt iedereen op Philip zat is dat perfect mogelijk he.

Niet dat ik dat verschrikkelijk geloofwaardig vind.
Ze moeten niet allemaal op Philip gezeten hebben he. Ze moeten gewoon volledig op een kandidaat ingezet hebben die niet de mol blijkt. (of splitsen op meerdere kandidaten waar de mol niet tussen zit).

Wat nu wel een feit is, is dat de kandidaten die alle vragen uit de tests en hun antwoorden tegoei hebben opgeschreven, wel kunnen gaan uitzoeken wie bij elk antwoord ook "juist" zou zijn. En zo kan je wel "vrij zeker" de mol gaan uitvogelen.

maar dus eigenlijk hebben alle kandidaten tot nu toe zitten gokken (of verkeerd ingeschat). Dus in de finale geraken is infeite niet moeilijk, gewoon snel invullen?
Of toevallig net geluk met de antwoorden dat ze toch wel matchen met de eigenlijke mol / de andere hun antwoorden waren echt fout.
Was het niet vorige keren dat Joeri en Christian eigenlik ook vrij ver waren geraakt, en uiteindelijk toch gewoon op de verkeerde mol aan het gokken waren de hele tijd?

Of toevallig net geluk met de antwoorden dat ze toch wel matchen met de eigenlijke mol / de andere hun antwoorden waren echt fout.
Was het niet vorige keren dat Joeri en Christian eigenlik ook vrij ver waren geraakt, en uiteindelijk toch gewoon op de verkeerde mol aan het gokken waren de hele tijd?
Bart en Christian. In de vuurwerkproef zag Bart het licht door louter geluk met de pijlen.

Neen, we weten niet in hoeverre ze hiervoor hun antwoorden hebben zitten spreiden. Tegelijkertijd zijn er altijd een aantal vragen die voor meerdere personen van toepassing zijn (is de mol een man/vrouw, zat de mol in groep x/y, ...).
Die verdachten toen ook elkaar.

Just! Maar hij wist toen enkel dat hij verkeerd zat en eruit lag door zijn rode pijl, maar de juiste mol kon hij daaruit niet met zekerheid afleiden toch?

Just! Maar hij wist toen enkel dat hij verkeerd zat en eruit lag door zijn rode pijl, maar de juiste mol kon hij daaruit niet met zekerheid afleiden toch?
Ik denk dat hij toen inderdaad snel geswitched is naar Alina, omdat hij het in de rest echt niet zag. Maar je bent inderdaad nooit 100% zeker in dit spel, dat wordt jaar na jaar bewezen.

Ik blijf er bij dat Lennart niet slim / sluw genoeg is om de mol spelen. Nu ook weer : je mag 4 woorden niet gebruiken tijdens de proef. Eerste woord "euh".

Komaan eh :)

Nee, sinds de piano-opdracht zit ik bij Annelotte en ik blijf er bij.
Ja of net een goede mol en direct met euh beginnen zo komt er geen €1500 in de pot

Ik denk al van aflevering 2 aan Lennart. Die valt eigenlijk nooit op in de groep (buiten zijn stunt van vorige week dan) en maakt hem daarom zo verdacht vind ik.
Phillip die was gewoon zo onhandig als wat en daar is iedereen ingelopen. Annelotte is goed in twijfel zaaien (gisteren met die voorwerpen bv, in München met die honden). Maar die gaat altijd wel voor het geld, zal denk ik van het meeste geld binnengebracht hebben. Had hetzelfde idee van Philip, maar die zijn enthousiasme en zijn onhandig nekten hem daarin.
Voor Sven zijn er ook genoeg redenen om hem als mol te herdenken, maar ik vond het vanuit de montage er een beetje te dik opgelegd in de eerste afleveringen dat Sven of Philip de mol waren. Net wat te veel waardoor ik dan weer meer naar Lennart neig. Die heeft nog niet te veel opgebracht, ook altijd wel een of andere misspreking of verkeerde actie.
Die hond heeft ook nog wel een doorslaggevende rol, dus ik vermoed dat de mol zich daar ook nog wel met die training van die hond zal willen moeien. Als er 2 zijn die echt met die hond bezig zijn dan is het Annelotte en lennart. Ook die gezichten na de eliminatie gisteren. Er is er een bij die goed toneel kan spelen maar mij leken voor Annelotte en Sven echt verwonderd. Lennart leek mij het minst verrast van de 3.
Wie het ook mag zijn, hij (of zij, maar dat denk ik niet) heeft het heel straf gespeeld dit jaar.

Ze moeten niet allemaal op Philip gezeten hebben he. Ze moeten gewoon volledig op een kandidaat ingezet hebben die niet de mol blijkt. (of splitsen op meerdere kandidaten waar de mol niet tussen zit).

Wat nu wel een feit is, is dat de kandidaten die alle vragen uit de tests en hun antwoorden tegoei hebben opgeschreven, wel kunnen gaan uitzoeken wie bij elk antwoord ook "juist" zou zijn. En zo kan je wel "vrij zeker" de mol gaan uitvogelen.
Je weet de score voor de andere kandidaten niet? Je weet niet of ze gespreid of all in zijn gegaan? Je weet ook niet of ze alles juist hadden en wat ze geantwoord hebben?
Je weet ook niet of de pasvraag doorslag gegeven heeft.
Je weet letterlijk niks , buiten dat je op de verkeerde mol zat.

Terug
Bovenaan