Za-lige twist zeg! Ik blijf bij Lennie-boy, maar dit is toch wel ongezien zeg. Niemand die weet wie de mol is, in de halve finale!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ze moesten maar 1 keer betrapt worden. Filip wilde wel (mee?) naar buiten. Op die manier heb je kans om de twee verstopten in de val te lokken he.Maar wat Annelotte daar zegt, Sven was echt overtuigd dat Filip die streken uithaalde in dat huis he.
Ik dacht dat Gilles zei: "Verraad wordt beloond" en de mol is een verrader.Ik snap ook niet waarom mensen er een probleem mee zou hebben als Lennie-boy de mol zou zijn en 10k afpakt uit de pot. Hij pakt geen 10k uit de pot. Hij maakt "misbruik" van het wantrouwen van anderen in hun tegenkandidaten en het prisoner's dilemma. Gilles zegt zelf: "dat wantrouw en verraad niet getolereerd wordt in Oost-Duitsland". De groepspot uitdunnen met 10K past daar perfect in.
Als Jasmien of Philippe (of wie dan nog) niet kijken, vliegt er geen 10K uit de pot natuurlijk.
Ik hoop dat dit ooit gebeurt, maar het kan nog. Als ze nu allebei weer verkeerd zitten. Maar dat zou toch wel straf zijn.Stelt u voor dat ge anders de finale won en ineens komt daar een andere mol te voorschijn![]()
Verraad wordt beloond. Isidoor brengt door op de rode knop te drukken, het weggenomen geld voor pasvragen/vrijstellingen uit de groepspot terug. Zou wat zijn.
Dit is wel een goeie opmerking, inderdaad. Ik heb geen hoogtevrees, maar zo een nacht tegen een rotswand slapen zou ik veel erger vinden dan enkele minuten van een gebouw afdalen.Wel beetje raar dat Sven niet durft, maar wel tegen een rotswand slaapt.
Er heeft alvast 1 iemand gelogen, ja...Mss is er geen molOf ze liegen allemaal staalhard!
. Ik zou verdomme een gat in de lucht springen als niet-mol.Effe mijne mol van even geleden nog is quoten...Het net rond mijne mol begint toch weer te spannen ze, zoiezo de Sven
Read my lips...
Heel sterk gespeeld dan die 1e aflevering waar ie zelf kans maakte eruit te gaan zogezegdEffe mijne mol van even geleden nog is quoten...
Sven is een zeer goede mol, enkel zijn bloos in zijn gezicht verraadt hem... Wat ik al eerder dan dit gequote bericht had gepost...
Doubters, start to believe...![]()
Time will tellHeel sterk gespeeld dan die 1e aflevering waar ie zelf kans maakte eruit te gaan zogezegd