De Mol 2021

De Mol 2021

Denk dat het Sven is, deed de meeste opdrachten met Phillipe
De mol is idd diegene die het meest gemeenschappelijk heeft (gedaan) met Philippe. Anders kunnen de overgebleven kandidaten nooit zo ver zijn geraakt door gegevens over Philippe in te vullen (tenzij al de rest compleet ernaast zat). Wel straf dat Philippe nu de pech heeft dat hij net iets minder correcte info heeft gegeven over de mol dan.

Denk dat het Sven is, deed de meeste opdrachten met Phillipe
Phillip en Sven verdachten elkaar en deden daarom inderdaad veel opdrachten met elkaar. Ze hadden beide evenveel vragen mis, enkel de pasvraag heeft de doorslag gegeven.
Ook de gezichten als Phillip dat rood scherm kreeg. Sven en Annelotte leken mij oprecht verbaasd. Ik denk al van aflevering 2 aan Lennart, gewoon omdat hij nooit opviel in de groep. Laatste 2 afleveringen begon ik te twijfelen maar na vandaag ben ik er vrij zeker van.

De mol is idd diegene die het meest gemeenschappelijk heeft (gedaan) met Philippe. Anders kunnen de overgebleven kandidaten nooit zo ver zijn geraakt door gegevens over Philippe in te vullen (tenzij al de rest compleet ernaast zat). Wel straf dat Philippe nu de pech heeft dat hij net iets minder correcte info heeft gegeven over de mol dan.
De mol is toch net niet diegene die veel met Philippe gedaa' heeft? Anders zou hij er toch nog inzitten

Ook verdacht dat filip in het begin niet moest meedoen om een verband rond de voet te leggen, aleja dat kan toch buiten de opnames gebeuren.
Ik denk dat hoofdstuk filip nog niet gedaan is.

Tenzij dat Phillippe op Lennart/Annelotte zat. En deze 2, samen met Sven zaten op hem. Sven deed samen met Phillippe de meeste opdrachten. Lennart en Annelotte moesten dus vragen invullen en het is mogelijk dat bij enkele vragen ze iets ingevuld hadden over Sven, terwijl ze dachten dat het Phillippe was.

Er waren ook vragen zoals: "Waar verstopte de Mol zich?" en antwoorden waren: "1) In de kast (Annelotte) 2) In de kist (Lennart) 3) De mol verstopte zich niet (Sven en Phillippe).

Gezien ze op Phillippe zaten alledrie, hebben ze dus antwoord 3 omcirkeld. En als Sven de mol is, dan was dat antwoord correct, ook al zaten ze op de verkeerde persoon.

Sommige vragen richten zich op 1 persoon, maar soms ook op een groepje. Het is zo dat je toch correct kan zijn, zonder dat te beseffen.

Tenzij dat Phillippe op Lennart/Annelotte zat. En deze 2, samen met Sven zaten op hem. Sven deed samen met Phillippe de meeste opdrachten. Lennart en Annelotte moesten dus vragen invullen en het is mogelijk dat bij enkele vragen ze iets ingevuld hadden over Sven, terwijl ze dachten dat het Phillippe was.

Er waren ook vragen zoals: "Waar verstopte de Mol zich?" en antwoorden waren: "1) In de kast (Annelotte) 2) In de kist (Lennart) 3) De mol verstopte zich niet (Sven en Phillippe).
Denk het ook.

Als Philip veel opdrachten deed met Sven, omdat ze elkaar verdachten, zat Philip als enige op Sven. Als Sven dan de mol zou zijn, wint Philip zonder enige moeite (want de rest zit op hemzelf), ipv er nu uit te liggen.

Dus ofwel klopt de theorie niet, ofwel is Sven de mol niet.

Terug
Bovenaan