De Mol 2021

De Mol 2021

Za-lige twist zeg! Ik blijf bij Lennie-boy, maar dit is toch wel ongezien zeg. Niemand die weet wie de mol is, in de halve finale!

Haha, machtig toch wel.
De theorie van Sven met Philip, maar dan omgekeerd lijkt me dan toch logischer: Philip zit op Sven, Sven op Philip, maar die heeft één pasvraag, waardoor ie "wint" tov Philip.

Dus is het Lennart of Annelotte eja :D

Ik snap ook niet waarom mensen er een probleem mee zou hebben als Lennie-boy de mol zou zijn en 10k afpakt uit de pot. Hij pakt geen 10k uit de pot. Hij maakt "misbruik" van het wantrouwen van anderen in hun tegenkandidaten en het prisoner's dilemma. Gilles zegt zelf: "dat wantrouw en verraad niet getolereerd wordt in Oost-Duitsland". De groepspot uitdunnen met 10K past daar perfect in.

Als Jasmien of Philippe (of wie dan nog) niet kijken, vliegt er geen 10K uit de pot natuurlijk.

Bedenking. Zou het, om de niet mollen wat vaker voor het geld te doen gaan, en als extra dimensie geen goed idee zijn om een pasvraag vast te hangen aan degene die het meeste geld die dag in de pot heeft gebracht ?

Maar wat Annelotte daar zegt, Sven was echt overtuigd dat Filip die streken uithaalde in dat huis he.
Ze moesten maar 1 keer betrapt worden. Filip wilde wel (mee?) naar buiten. Op die manier heb je kans om de twee verstopten in de val te lokken he.

--------

Mijn hoofd zegt nog steeds Annelotte, mijn gevoel zegt nu Sven op basis van zijn reacties wanneer er geld verdiend werd, en Lennart schrap ik vanwege die €10.000. Da's iets wat je een mol niet mag laten doen imo.

Je kan het eigenlijk niet weten dit jaar. Iedereen heeft soms geld verdiend en soms geld laten liggen. Sven sliep met zijn hoogtevrees aan die rotswand voor €1000. Doet een mol dat? Annelotte bracht als enige €1500 op aan het hotel. Doet een mol dat?

Volgend jaar nemen ze beter kandidaten mee die toch iets meer voor het geld willen spelen, want dit seizoen werd er door sommige kandidaten meer gemold dan door de mol zelf.

Ik snap ook niet waarom mensen er een probleem mee zou hebben als Lennie-boy de mol zou zijn en 10k afpakt uit de pot. Hij pakt geen 10k uit de pot. Hij maakt "misbruik" van het wantrouwen van anderen in hun tegenkandidaten en het prisoner's dilemma. Gilles zegt zelf: "dat wantrouw en verraad niet getolereerd wordt in Oost-Duitsland". De groepspot uitdunnen met 10K past daar perfect in.

Als Jasmien of Philippe (of wie dan nog) niet kijken, vliegt er geen 10K uit de pot natuurlijk.
Ik dacht dat Gilles zei: "Verraad wordt beloond" en de mol is een verrader.

Verraad wordt beloond. Isidoor brengt door op de rode knop te drukken, het weggenomen geld voor pasvragen/vrijstellingen uit de groepspot terug. Zou wat zijn.

Stelt u voor dat ge anders de finale won en ineens komt daar een andere mol te voorschijn:rofl:
Ik hoop dat dit ooit gebeurt, maar het kan nog. Als ze nu allebei weer verkeerd zitten. Maar dat zou toch wel straf zijn.

Als Philippe er niet uit lag, maar zeg nu bvb. Sven, ja, dan was het vrij duidelijk. Dan had de kans er dik ingezeten.

Verraad wordt beloond. Isidoor brengt door op de rode knop te drukken, het weggenomen geld voor pasvragen/vrijstellingen uit de groepspot terug. Zou wat zijn.

Zou de naam Isidoor bewust gekozen zijn. Klinkt in het dialect als: "is ie daar?".

Zonder die 10.000 euro van vorige keer zou ik sowieso Lennart verdenken. Dat is de enige reden waarom ik het vreemd zou vinden als hij de mol zou zijn.

Van Annelotte vind ik het raar dat zij op het einde tegen de 2 anderen zegt dat "ze in shock is en jullie waarschijnlijk ook". Alsof ze allemaal van elkaar weten dat ze op Philip zitten... maar dan nog, als kandidaat zegt ge dat toch niet op dat moment?

Annelotte blijft teveel geld binnenhalen om de mol te zijn...
Lennart met zijn -10.000 euro op een blaadje...
Zoals ik hier al geschreven heb, de enige 'goede' mol die nog overschiet is Sven. Als het toch Lennart zou zijn (we hebben van hem toch meer molacties gezien dan van Sven lijkt me), verwacht ik op het einde wel een uitleg over die 10.000 euro.

Wel beetje raar dat Sven niet durft, maar wel tegen een rotswand slaapt.
Dit is wel een goeie opmerking, inderdaad. Ik heb geen hoogtevrees, maar zo een nacht tegen een rotswand slapen zou ik veel erger vinden dan enkele minuten van een gebouw afdalen.

Mss is er geen mol ;) Of ze liegen allemaal staalhard!
Er heeft alvast 1 iemand gelogen, ja...

Ik geloof ook niet dat ze allemaal op Philip zaten. Komaan. Dat is zand in de ogen strooien. Philip zat op Sven. Sven zat op Philip. En Lennart op Lotte en Lotte op Lennart. 1 van die 2 is de mol. En de andere wil niet in de kaarten laten kijken.

Trouwens, blijkbaar kunt ge als kandidaat inderdaad beter superhoog bieden op een vrijstelling als ge de kans krijgt, want de programmamakers zorgen er toch voor dat de groepspot hoog genoeg wordt op het einde.

Hoeveel geld hebben die nu ineens op 1 aflevering binnengehaald? Plots superhoge bedragen te verdienen...

Bij het 'verstoppertje' was het simpel om ongemerkt te mollen. Annelotte (denk ik) wandelt aan de TV-ruimte op een krakende vloer net. Als je dat weet als mol, doe je dat nog eenmaal in de hoop dat Sven of Philippe het hoort. Geen derde keer, dat zou te hard opvallen. Tenzij Annelotte het bewust deed en er reeds van afwist.

Die stoel met de poppen in het midden van de gang :biglaugh:. Ik zou verdomme een gat in de lucht springen als niet-mol.

Hetgeen wat ze konden verdienen was hoog vandaag. Gecompenseerd voor het 10k verlies? Zoals iemand anders meedeelde hier, zal de productie ongetwijfeld gevraagd hebben aan de mol om het rustig te houden en mee te doen met de proeven zoals een gewone kandidaat.

Het net rond mijne mol begint toch weer te spannen ze, zoiezo de Sven

Read my lips...
Effe mijne mol van even geleden nog is quoten...

Sven is een zeer goede mol, enkel zijn bloos in zijn gezicht verraadt hem... Wat ik al eerder dan dit gequote bericht had gepost...

Doubters, start to believe... :thumb:

Effe mijne mol van even geleden nog is quoten...

Sven is een zeer goede mol, enkel zijn bloos in zijn gezicht verraadt hem... Wat ik al eerder dan dit gequote bericht had gepost...

Doubters, start to believe... :thumb:
Heel sterk gespeeld dan die 1e aflevering waar ie zelf kans maakte eruit te gaan zogezegd

Als Sven de mol was dan zou hij toch de kast gewoon open doen in de keuken?

Toch 66,6% kans nu dat mijn stelling "de mol zit sowieso in linie 3 om te schieten" klopt nu.

Terug
Bovenaan