De Mol 2021

De Mol 2021

Als Philip veel opdrachten deed met Sven, omdat ze elkaar verdachten, zat Philip als enige op Sven. Als Sven dan de mol zou zijn, wint Philip zonder enige moeite (want de rest zit op hemzelf), ipv er nu uit te liggen.

Dus ofwel klopt de theorie niet, ofwel is Sven de mol niet.
Of Philip verdachte iemand anders dan Sven. Door pech zat hij steeds met Sven in een groep.

Of Philip verdachte iemand anders dan Sven. Door pech zat hij steeds met Sven in een groep.
En dus is de theorie fout he ;)

Op zich moet je het de mol wel na geven: de drie finalisten zijn hier al gepasseerd als "overduidelijk de mol"
En het feit dat er nog niemand van de deelnemers op zit: goeie mol zeg ik dan.

Op zich moet je het de mol wel na geven: de drie finalisten zijn hier al gepasseerd als "overduidelijk de mol"
Of goeie montage?
Hoe ge het draait of keert, een kandidaat als de flipper is een droom voor de mol.

Lennart is de mol blijf ik bij hij heeft zich gewoon koest gehouden omdat hij vorige aflevering al 10k gestolen heeft. Hij kon ook weinig doen behalve dan direct euh zeggen wat hij ook deed.
Hij sleepte er wel nog slipje en nachtkastje uit terwijl Sven daar de wildste dingen aan het zeggen was.

Ik gok nog altijd op Lottiepoes. Alhoewel haar reactie toen ze door had dat Philippe eruit lag doet me weer twijfelen.

Stel je voor

Eliminatieproef voor de finale:
Annelotte: 0
Sven: 0
Lennert: 0
Een ervan dus de mol.

Philippe: -1 (omdat hij ook verkeerd zat).

Als Philippe juist zat, had hij het spel gewonnen. Dan waren ze gesjarreld.

De pasvraag kan het verschil gemaakt hebben. Wat ook kan is bad luck. En dat Philippe een kandidaat had waarbij de vragen hem minder lagen, in de zin van: "wat is het geslacht van de mol?". Als Philippe Annelotte verdacht, en het is lennart maar de rest verdenkt Philippe hebben ze dan toch een punt.

Sven en Philippe vielen bij mij na de eerste 2 afleveringen al af, wegens too obvious. Annelotte heb ik nooit geloofd.

Dan blijft alleen nog Lennart over. Sven zijn reacties lijken mij ook gewoon oprechter, of hij kan verdomd goed acteren. Moest Sven toch de mol zijn, dan echt chapeau.

Of heel het spel is eigenlijk omzeep omdat iedereen molt ipv alle proeven te spelen om te winnen en 1 iemand die probeert de boel te saboteren?

Het blijft toch goede televisie. Nu lijken ze ons weer in de richting van Sven te sturen omdat hij veel opdrachten met Philippe heeft uitgevoerd. Ik blijf toch bij Lennart.

Ook verdacht dat filip in het begin niet moest meedoen om een verband rond de voet te leggen, aleja dat kan toch buiten de opnames gebeuren.
Ik denk dat hoofdstuk filip nog niet gedaan is.
Je weet natuurlijk nooit in de Mol, maar ik denk dat dat gewoon gedaan is om te verklaren waarom Filip niet bij in de auto zat tijdens die shots. Ze hebben dat in een van de vorige seizoenen nog al wel gedaan, laten zien dat iemand een blessure behandeling kreeg, dus dat hoeft denk ik niet iets te betekenen.

Sven en Philippe vielen bij mij na de eerste 2 afleveringen al af, wegens too obvious. Annelotte heb ik nooit geloofd.

Dan blijft alleen nog Lennart over. Sven zijn reacties lijken mij ook gewoon oprechter, of hij kan verdomd goed acteren. Moest Sven toch de mol zijn, dan echt chapeau.
Grappig dat mijn vrouw en ik totaal het tegenovergestelde denken. Sven zijn mimiek lijkt ons totaal niet oprecht maar geforceerd. Die zijn antwoorden trouwens over het kastje naast een bed: salontafel of commode, lol. En dan de string van Lottepoes, haha. Ben benieuwd!

Tenzij dat Phillippe op Lennart/Annelotte zat. En deze 2, samen met Sven zaten op hem. Sven deed samen met Phillippe de meeste opdrachten. Lennart en Annelotte moesten dus vragen invullen en het is mogelijk dat bij enkele vragen ze iets ingevuld hadden over Sven, terwijl ze dachten dat het Phillippe was.

Er waren ook vragen zoals: "Waar verstopte de Mol zich?" en antwoorden waren: "1) In de kast (Annelotte) 2) In de kist (Lennart) 3) De mol verstopte zich niet (Sven en Phillippe).

Gezien ze op Phillippe zaten alledrie, hebben ze dus antwoord 3 omcirkeld. En als Sven de mol is, dan was dat antwoord correct, ook al zaten ze op de verkeerde persoon.

Sommige vragen richten zich op 1 persoon, maar soms ook op een groepje. Het is zo dat je toch correct kan zijn, zonder dat te beseffen.

Niet per se he.

Als Philippe dacht dat het Sven was (met wie hij de meeste opdrachten deed, dus misschien zijn verdachte), dan gaat hij daar ook voor 3) De mol verstopte zich niet. De anderen denken dat het Philippe is dus gaan ze voor 3) De mol verstopte zich niet. Iedereen zéro points.

De vragenronde gaat meestal over de opdrachten van de laatste aflevering en Sven leesde verhaaltjes voor met Philippe, verstopte zich niet, maar het argument houdt natuurlijk geen steek als Philippe voor Sven ging, wat vrij logisch zou zijn als Philippe de voorkeur aan geeft om met Sven de meeste opdrachten te doen.

Eigenlijk moet je het begin van de aflevering opnieuw bekijken, en kijken hoe ze de groep verdelen. Annelotte zei dat ze Grietje wou zijn. En volgens mij zegt Philippe dat Lennart de perfecte Hans zou zijn, wat ervoor zou zorgen dat hij met Sven een opdracht doet, zodat hij hem kan molwatchen.

Of goeie montage?
Hoe ge het draait of keert, een kandidaat als de flipper is een droom voor de mol.
Nu, in die montage wisten ze ook al dat dit ging voorvallen he. Dus vandaar dat we al een paar weken "het grote flip-blunder avontuur" te zien krijgen. De kans zit er in dat zijn blunders IRL iets minder opvallend waren.

Grappig dat mijn vrouw en ik totaal het tegenovergestelde denken. Sven zijn mimiek lijkt ons totaal niet oprecht maar geforceerd. Die zijn antwoorden trouwens over het kastje naast een bed: salontafel of commode, lol. En dan de string van Lottepoes, haha. Ben benieuwd!
Maar wat Annelotte daar zegt, Sven was echt overtuigd dat Filip die streken uithaalde in dat huis he.

Inderdaad Sven is het totaal niet. En Philippe zat gewoon op Sven.

Annelotte leest het spel wel erg goed, en weet wel waarmee ze bezig is, denk ik. Qua persoonlijkheid denk ik dat zij de meeste kans maakt om de mol te zijn. Ook wanneer ze de pasvraag van Philippe afpakt, is zij de enige die niet over haar woorden struikelt en dus geen euh roept, en het heel goed kan uitleggen. Volgens mij is dat de nummer 1 skill die een mol moet hebben, want een mol mag niet over zijn woorden vallen.

Ik denk echt dat het haar is.

Terug
Bovenaan