marcel
Well-known member
als ge er in de eerste aflevering uit ligt, gaat ge de mol óók niet vinden.Maar ge moet nog altijd wel de mol vinden om te kunnen winnen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als ge er in de eerste aflevering uit ligt, gaat ge de mol óók niet vinden.Maar ge moet nog altijd wel de mol vinden om te kunnen winnen.
En dat is de reden dat ze dat niet zouden mogen doen. In België hebben we er ene gehad die 10k uit de pot haalt voor een vrijstelling zeker (en als ze hem niet gestopt hadden, had hij er heel de pot doorgedraaid)? In Nederland 5000€ voor (hou u vast) "informatie over een opdracht waar een vrijstelling mee te verdienen is".Ik zeg niet dat ik als kandidaat alles bewust om zeep zou helpen, zeker niet. Ik bedoel dat wanneer ik de keuze zou krijgen tussen 1 pasvraag en €2000 of zo, ik altijd voor de pasvraag zou gaan omdat ik er liever langer inblijf én dit voor mij de kansen op winst vergroot.
Dat laten ze nochtans wel meestal zien.Als de mol niet echt meer hoeft te mollen, is het volgens mij eerder een kwestie van perceptie en gokken. In ieder geval heb ik tijdens die reünie afleveringen nooit een duidelijke uitleg gehoord van de winnaar over wanneer hij op de juiste mol zat, en op basis van wat.
Op die fansite van de mol.
Klopt the follow the money theorie niet ?
In aflevering 3 brengt Jasmien eigenhandig meteen 1000€ in de pot door een vraag (die hond met OS ringen) meteen te beantwoorden ?
Zie hier video: klik
Maar ze heeft ook pasvragen laten afdrukken in het domino-spel en zo €1.000 uit de pot gehaald, misschien houden ze daar rekening mee?Op die fansite van de mol.
In aflevering 3 brengt Jasmien eigenhandig meteen 1000€ in de pot door een vraag (die hond met OS ringen) meteen te beantwoorden ?
Die berekening is sowieso vaak subjectief. Want door montage zie je soms niet het volledige plaatje hoe iemand iets gedaan heeft wat geld heeft opgeleverd. Het is een indicatie maar meer niet.Op die fansite van de mol.
En Annelotte reageert typisch hoe een Mol reageert.Op die fansite van de mol.
Katrien staat in die video ook weer zo stoïcs te kijken. Zij neemt vrede met alles.En Annelotte reageert typisch hoe een Mol reageert.
Haar gezicht als Jasmien dat zegt zo even van "Gvd.. die weet dat -_-" meteen gevolgd door een snelle bevestiging door haarzelf zo min mogelijk verdacht te maken.
Normaalgezien, als de mol niet op een bomstoel zat, had die ook pikant eten en schnaps.Een vraag die ik mij wel stel als Annelotte de mol niet is: had de mol dan ook pikant eten en shnaps zoals de anderen of at die ook normaal dingen?
Ja die Katrien, ik denk dat ik hetzelfde zou zijn in dat spel. Die was gewoon constant heel hard bezig met alles en iedereen te analyseren, en bijgevolg leek het alsof ze zelf nogal stil en afzijdig bleef. Terwijl het misschien beter is om zelf wat 'amok' te maken soms, om dan te zien hoe iedereen daarop reageert (dan kan je echt mensen hun reactie testen).Katrien staat in die video ook weer zo stoïcs te kijken. Zij neemt vrede met alles.
Als ze u niet voor zijn natuurlijk. Kunt daar ook moeilijk staan bekvechten om ne stoel want dan valde direct door de mandNormaalgezien, als de mol niet op een bomstoel zat, had die ook pikant eten en schnaps.
Ik zou, mol zijnde en wetende welke stoelen bomstoelen zijn, gewoon op zo'n bomstoel gaan zitten.
True, maar je weet op voorhand al waar je moet gaan staan, om net die stoel te hebben.Als ze u niet voor zijn natuurlijk. Kunt daar ook moeilijk staan bekvechten om ne stoel want dan valde direct door de mand
En om wat te doen dan, gewoon laten ontploffen? Of door resoluut voor een vrijstelling te gaan zodat er niets in de pot komt? Eigenlijk moest de mol niets doen tijdens die proef, er zou toch geen geld verdiend worden als er pasvragen in het spel zijn.Ik zou, mol zijnde en wetende welke stoelen bomstoelen zijn, gewoon op zo'n bomstoel gaan zitten.
Als mol moet je toch zoveel mogelijk opties hebben om te kunnen saboteren. Ik denk misschien te logisch, maar ik zou een bomstoel kiezen. Alhoewel dat het dan ook weer heel hard opvalt terwijl een mol best wat op de achtergrond blijft. Ach, ik ben aan het overanalyseren...En om wat te doen dan, gewoon laten ontploffen? Of door resoluut voor een vrijstelling te gaan zodat er niets in de pot komt? Eigenlijk moest de mol niets doen tijdens die proef, er zou toch geen geld verdiend worden als er pasvragen in het spel zijn.
Ofwel zorgen dat ze je wegstemmen van tafel, dat is ook een optie.