De Mol 2021

De Mol 2021

Plottwist. Bij het drukken op de rode knop gaat de groepspot naar de Filistijnen. Het blijft toch wel een nuke-button hoor.
Hebben ze eigenlijk al iets laten zien van dat ze Isidoor aan het trainen zijn? Enige wat ik dat beest zie doen is in de armen van Lottiepoes liggen.

Plottwist. Bij het drukken op de rode knop gaat de groepspot naar de Filistijnen. Het blijft toch wel een nuke-button hoor.
Ja, tzou idd omgekeerd moeten zijn.
Annelotte is de mol en leert Isidoor om op de knop te drukken, als ie op de knop druk gaat de hele groepspot in rook op en krijgt Isidoor 20 pasvragen. Isidoor wint dus de mol want die weet dus al heel lang dat Annelotte de mol is! :ROFLMAO:

Vond het een fantastische aflevering. Deed me wat denken aan die proef met die koptelefoons waar enkel de mol geen muziek kreeg ofzo iets. Het had nog interessanter geweest moest enkel de mol pikant eten hebben gehad, of als enige geen. :sarcastic:

Ik verwacht met die hond eigenlijk opnieuw iets totaal willekeurig, maar met heel ingrijpende gevolgen, in lijn met wat ik hier eerder al poste over de willekeurigheid van dit seizoen.

In de trend van 'als de hond op de knop duwt, spelen we de finale met 4' of weet ik veel wat. Gewoon lekker random.

Wel als je weet dat Katrien je wil testen, bijvoorbeeld.
Nee, dan nog kan je dat als mol makkelijk negeren door u gewoon super hard te focussen op het andere scherm (wat gewoon logisch zou zijn en niet verdacht). Als mol ga je toch echt niet het initiatief nemen om ineens uw focus op het scherm met de herfstbeelden te zetten en zo geld in te zamelen?
Katrien was hier dan in principe verdacht aangezien ze echt precies met haar rug richting dat scherm ging zitten en zo Annelotte probeerde de aandacht van dat scherm af te houden. Maar bon, Katrien is het dus al niet. Maar Annelotte was hier dus veel minder verdacht en zou als mol onnodig de aandacht op dat scherm gesprongen zijn.

Als mol ga je toch echt niet het initiatief nemen om ineens uw focus op het scherm met de herfstbeelden te zetten en zo geld in te zamelen?
Soms gedraagt de mol zich als kandidaat en verdient hij/zij gewoon geld wanneer de productie of de mol zelf dat nodig vinden. 1000 EUR binnenbrengen voor de schone schijn en in de volgende proef zonder verpinken 5000 EUR laten liggen, dat is gewoon in lijn met de taak van de mol.

Ik heb daar nog niks van gezien. Het enige dat dat beest doet is saboteren. Isidoor is de mol! Confirmed.
Ze zullen te weinig schermtijd hebben tussen de BMW en Streamz reclame door :P.
Iemand al eens uitgerekend hoeveel procent van de tijd van een aflevering ze in/rond een auto doorbrengen? :D

Soms gedraagt de mol zich als kandidaat en verdient hij/zij gewoon geld wanneer de productie of de mol zelf dat nodig vinden. 1000 EUR binnenbrengen voor de schone schijn en in de volgende proef zonder verpinken 5000 EUR laten liggen, dat is gewoon in lijn met de taak van de mol.
Dat doet de Mol alleen wanneer het nodig is (wegens toenemende verdenking ofzo), in dit geval was het absoluut onnodig, Annelotte had totaal niet verdacht geweest.
Die volgende proef zou sowieso geen 5000 EUR opgeleverd hebben, iedereen gaat zonder verpinken voor de pasvragen in deze groep.
Als de Mol al soms geld begint te verdienen (zelfs al is het niet nodig), dan is heel het opzet van het programma naar de vaantjes.

Dat doet de Mol alleen wanneer het nodig is (wegens toenemende verdenking ofzo), in dit geval was het absoluut onnodig, Annelotte had totaal niet verdacht geweest.
Die volgende proef zou sowieso geen 5000 EUR opgeleverd hebben, iedereen gaat zonder verpinken voor de pasvragen in deze groep.

We weten niet wie Katriens verdachten waren. Ze zegt wel tijdens de tussenstukjes bij de eliminatietest wel dat ze genezen was van haar tunnelvisie en op twee paarden wedde. Mijn theorie is dat ze Annelotte wou testen en dat Annelotte (als mol) zich daarvan bewust was.

Zet bijvoorbeeld Samina en Katrien op de bomstoelen en je krijgt volgens mij een heel andere dynamiek, zeker wanneer blijkt dat er een van hen slechts 1 pasvraag kan krijgen en de ander maar liefst 5.

Als Annelotte haar pianoproef had laten mislukken was dit te hard opgevallen natuurlijk. Maar probeerde wel Lennart verkeerd op te leren (al dan niet met invloed op de rem van de auto) en die karaoke was sowieso gedoemd om weinig op te brengen.

En wat betreft het aantal teefjes: het lijkt me voor iedereen duidelijk dat al Philip in zijn zone zit hij daar niet meer op zal terug keren. De uitleg van de baasjes van de honden vond ik niet per se beter of slechter.

Ze zit vooral altijd op the keypositions en ik geloof haar gelaatsuitdrukkingen nog steeds niet.

Als Annelotte haar pianoproef had laten mislukken was dit te hard opgevallen natuurlijk. Maar probeerde wel Lennart verkeerd op te leren (al dan niet met invloed op de rem van de auto) en die karaoke was sowieso gedoemd om weinig op te brengen.

En wat betreft het aantal teefjes: het lijkt me voor iedereen duidelijk dat al Philip in zijn zone zit hij daar niet meer op zal terug keren. De uitleg van de baasjes van de honden vond ik niet per se beter of slechter.

Ze zit vooral altijd op the keypositions en ik geloof haar gelaatsuitdrukkingen nog steeds niet.

Je bedoelt Kevin denk ik, die er intussen ook al uit is. Lennart zit er nog steeds in, en zou ook zelf perfect de mol kunnen zijn. Maar mij lijkt Annelotte inderdaad een topkandidate, ondanks het geld dat ze al heeft binnengehaald.

Lennart zat in den disco-car he :D

Ik ben benieuwd of die hond al maanden ge-pretraind is om iets totaal anders te doen bij die proef. Zou wel goeie tv kunnen opleveren als Isidoor een pirouette draait en op de knop schijt als het moment daar is.

Wel weer geweldig gespeeld van de mol, de groep zo manipuleren dat ze niet voor de 5000 euro gaan, schitterend gedaan!

Daar ga ik nu wel totaal niet mee akkoord. De laatste opdracht hoef je als Mol niks te doen, want zodra er persoonlijke voordelen in het spel komen gaat de groep ALTIJD voor de individuele voordelen en niet voor het geld.

Idem met die bunkerproef.

Dat zijn opdrachten die wel heel mooi en spannend zijn, maar als mol moet je daar echt niks doen, de groep verkloot het wel weer zelf door voor pesvragen/vrijstellingen/info te gaan ipv geld.

In dat opzicht vind ik dat De Mol wel een beetje teveel evolueert richting groepsfalen, ik zou liever wat meer sabotage zien van De Mol.

Terug
Bovenaan