Maar Katrien wist toch niks van die beelden?Wel als je weet dat Katrien je wil testen, bijvoorbeeld.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar Katrien wist toch niks van die beelden?Wel als je weet dat Katrien je wil testen, bijvoorbeeld.
Reden te meer om als mol plots de meest opmerkzame kandidaat te gaan spelen, als je weet dat die persoon je verdenkt.Maar Katrien wist toch niks van die beelden?
Hebben ze eigenlijk al iets laten zien van dat ze Isidoor aan het trainen zijn? Enige wat ik dat beest zie doen is in de armen van Lottiepoes liggen.Plottwist. Bij het drukken op de rode knop gaat de groepspot naar de Filistijnen. Het blijft toch wel een nuke-button hoor.
Ja, tzou idd omgekeerd moeten zijn.Plottwist. Bij het drukken op de rode knop gaat de groepspot naar de Filistijnen. Het blijft toch wel een nuke-button hoor.

Nee, dan nog kan je dat als mol makkelijk negeren door u gewoon super hard te focussen op het andere scherm (wat gewoon logisch zou zijn en niet verdacht). Als mol ga je toch echt niet het initiatief nemen om ineens uw focus op het scherm met de herfstbeelden te zetten en zo geld in te zamelen?Wel als je weet dat Katrien je wil testen, bijvoorbeeld.
Ik heb daar nog niks van gezien. Het enige dat dat beest doet is saboteren. Isidoor is de mol! Confirmed.Hebben ze eigenlijk al iets laten zien van dat ze Isidoor aan het trainen zijn? Enige wat ik dat beest zie doen is in de armen van Lottiepoes liggen.
Soms gedraagt de mol zich als kandidaat en verdient hij/zij gewoon geld wanneer de productie of de mol zelf dat nodig vinden. 1000 EUR binnenbrengen voor de schone schijn en in de volgende proef zonder verpinken 5000 EUR laten liggen, dat is gewoon in lijn met de taak van de mol.Als mol ga je toch echt niet het initiatief nemen om ineens uw focus op het scherm met de herfstbeelden te zetten en zo geld in te zamelen?
Ze zullen te weinig schermtijd hebben tussen de BMW en Streamz reclame doorIk heb daar nog niks van gezien. Het enige dat dat beest doet is saboteren. Isidoor is de mol! Confirmed.
.
Dat doet de Mol alleen wanneer het nodig is (wegens toenemende verdenking ofzo), in dit geval was het absoluut onnodig, Annelotte had totaal niet verdacht geweest.Soms gedraagt de mol zich als kandidaat en verdient hij/zij gewoon geld wanneer de productie of de mol zelf dat nodig vinden. 1000 EUR binnenbrengen voor de schone schijn en in de volgende proef zonder verpinken 5000 EUR laten liggen, dat is gewoon in lijn met de taak van de mol.
jaHebben ze eigenlijk al iets laten zien van dat ze Isidoor aan het trainen zijn? Enige wat ik dat beest zie doen is in de armen van Lottiepoes liggen.
Dat doet de Mol alleen wanneer het nodig is (wegens toenemende verdenking ofzo), in dit geval was het absoluut onnodig, Annelotte had totaal niet verdacht geweest.
Die volgende proef zou sowieso geen 5000 EUR opgeleverd hebben, iedereen gaat zonder verpinken voor de pasvragen in deze groep.
Als Annelotte haar pianoproef had laten mislukken was dit te hard opgevallen natuurlijk. Maar probeerde wel Lennart verkeerd op te leren (al dan niet met invloed op de rem van de auto) en die karaoke was sowieso gedoemd om weinig op te brengen.
En wat betreft het aantal teefjes: het lijkt me voor iedereen duidelijk dat al Philip in zijn zone zit hij daar niet meer op zal terug keren. De uitleg van de baasjes van de honden vond ik niet per se beter of slechter.
Ze zit vooral altijd op the keypositions en ik geloof haar gelaatsuitdrukkingen nog steeds niet.
Lennart zat in den disco-car heAls Annelotte haar pianoproef had laten mislukken was dit te hard opgevallen natuurlijk. Maar probeerde wel Lennart verkeerd op te leren (al dan niet met invloed op de rem van de auto) en die karaoke was sowieso gedoemd om weinig op te brengen.
En wat betreft het aantal teefjes: het lijkt me voor iedereen duidelijk dat al Philip in zijn zone zit hij daar niet meer op zal terug keren. De uitleg van de baasjes van de honden vond ik niet per se beter of slechter.
Ze zit vooral altijd op the keypositions en ik geloof haar gelaatsuitdrukkingen nog steeds niet.

Just twas de KevinLennart zat in den disco-car he![]()
Denk dat hij gewoon voor de pasvragen zal kiezenIk ben benieuwd of die hond al maanden ge-pretraind is om iets totaal anders te doen bij die proef. Zou wel goeie tv kunnen opleveren als die hond een pirouette draait en op de knop schijt als het moment daar is.
Wel weer geweldig gespeeld van de mol, de groep zo manipuleren dat ze niet voor de 5000 euro gaan, schitterend gedaan!