Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op reacties moet je echt niet afgaan bij De Mol. De productie kiest perfect wat ze wel en niet tonen. Mocht hij de Mol zijn, dan kon hij al perfect zijn “OMG echt?” gezicht oefenen.- 2 jaar na mekaar de jongste van de groep
- zijn reactie op dat filmpje van 3 weken eerder
Maar bon, met deze vooroordelen houd ik echt geen rekening. Voor mij zijn er op dit moment 10 spelers die even verdacht zijn.
Doe ik ook niet. Ik volg altijd het enige wat telt, namelijk het geld.Op reacties moet je echt niet afgaan bij De Mol. De productie kiest perfect wat ze wel en niet tonen. Mocht hij de Mol zijn, dan kon hij al perfect zijn “OMG echt?” gezicht oefenen.
Zo zit je in de Belgische versie zo goed als altijd wel juist als ze nog met zes zijn. Enkel Elisabeth was de uitzondering daarop. Die sliep met die slang voor 500 euro, deed aan dat diner een opdracht voor 700 euro en loste keiveel puzzels op op die boot voor 4000 euro. Zat ik toen even goed fout. 

Het is Lottiepoes voor de vrienden.Annelotte is geen misse![]()

Annelotte is geen misse![]()

Noah kan wel de Mol zijn...Die Noa kan al niet de mol zijn. Dus die heeft nu wel een nadeel.
Hij moet namelijk kiezen uit 9 andere kandidaten die een mol kunnen zijn.
Terwijl de anderen moeten kiezen uit 8 mensen dat de mol kunnen zijn.
Laatste stukje gemist?Die Noa kan al niet de mol zijn. Dus die heeft nu wel een nadeel.

Over de rest kan ik nog niet echt iets zeggen. Veelal sympathieke mensen.Spijtig dat de IG op prive staatAnnelotte is geen misse![]()

Kevin kon niet op een hoefijzer komen bij het denken aan paarden en zag deze niet liggen. Nam wel alles vast op en rond dien aambeeld, behalve dat hoefijzer.Wie was die kerel die in dat hooi zat te zoeken naar die naam op dat hoefijzer? Er wordt letterlijk gezegd: "zoek iets van paarden attributen", nam daarna dat hoefijzer nog vast geloof ik, maar mist de naam. Kan natuurlijk louter toeval zijn, maar toch iets dat ik ga onthouden.
En dan was er nog iemand die de Spaanse helm omdraaide, maar wederom de naam miste.
Hebt gij de aflevering wel volledig gezien eigenlijk?Die Noa kan al niet de mol zijn. Dus die heeft nu wel een nadeel.