De Mol 2021

De Mol 2021

- 2 jaar na mekaar de jongste van de groep
- zijn reactie op dat filmpje van 3 weken eerder

Maar bon, met deze vooroordelen houd ik echt geen rekening. Voor mij zijn er op dit moment 10 spelers die even verdacht zijn.
Op reacties moet je echt niet afgaan bij De Mol. De productie kiest perfect wat ze wel en niet tonen. Mocht hij de Mol zijn, dan kon hij al perfect zijn “OMG echt?” gezicht oefenen.

Op reacties moet je echt niet afgaan bij De Mol. De productie kiest perfect wat ze wel en niet tonen. Mocht hij de Mol zijn, dan kon hij al perfect zijn “OMG echt?” gezicht oefenen.
Doe ik ook niet. Ik volg altijd het enige wat telt, namelijk het geld. 😅 Zo zit je in de Belgische versie zo goed als altijd wel juist als ze nog met zes zijn. Enkel Elisabeth was de uitzondering daarop. Die sliep met die slang voor 500 euro, deed aan dat diner een opdracht voor 700 euro en loste keiveel puzzels op op die boot voor 4000 euro. Zat ik toen even goed fout. 😂

Wie het 'goed deed' in opdrachten waar geen geld verdiend is, moet ge echt vergeten, daar hoor ik in mijn omgeving vaak

Mooi, mooi, mooi! Iedereen kan de mol zijn, haha :D

Idd, die Sven doet te opzichtig dom/ambetant, zal hoogwss de mol niet zijn. Voor de moment staat mn vizier nog op iedereen gericht, alhoewel... Katrien, Jasmien, Kevin en Lennert deden mn radar soms biepen

Uiteraard nog geen flauw idee van wie het zou kunnen zijn, maar zo content dat mijn favoriet programma ooit weer op de buis is :love:

Die Noa kan al niet de mol zijn. Dus die heeft nu wel een nadeel.
Hij moet namelijk kiezen uit 9 andere kandidaten die een mol kunnen zijn.
Terwijl de anderen moeten kiezen uit 8 mensen dat de mol kunnen zijn.
Noah kan wel de Mol zijn...
Bij de aanvallers zat 1 Mol, die (als hij in de wagen kon geraken) de Mol uit de 10 kandidaten zou vervangen.

Situatie 1: Jens was de originele Mol en is nu vervangen door Noah.

Situatie 2: De originele Mol zit nog in de groep.

Zéér sterke eerste aflevering. Kijk al uit naar de volgende afleveringen. Moest ik nu echt iemand gokken zou het de vaatchirurg zijn, naam ontgaat me ff :p

Net op GoPlay kunnen kijken en wat een irritant ventje is die Sven eigenlijk ;) Over de rest kan ik nog niet echt iets zeggen. Veelal sympathieke mensen.

De Gilles begint trouwens serieuze wallekes te krijgen.

De start-proef zat er al wel direct boenk op. Al meteen gaan genderspecifiëren dat mannen alles van voetbal moeten kennen en vrouwen niks. Netjes.

Bij die klokkenproef had ik toch ook men ogen kwijtgespeeld. Zoveel klokken ség.

Wel fijn voor de groep dat ze met 10 verder kunnen, maar zoal we allen weten is dat slechts uitstel van executie. Ik zit volgende week weer voor het scherm.

Wie was die kerel die in dat hooi zat te zoeken naar die naam op dat hoefijzer? Er wordt letterlijk gezegd: "zoek iets van paarden attributen", nam daarna dat hoefijzer nog vast geloof ik, maar mist de naam. Kan natuurlijk louter toeval zijn, maar toch iets dat ik ga onthouden.

En dan was er nog iemand die de Spaanse helm omdraaide, maar wederom de naam miste.

Wie was die kerel die in dat hooi zat te zoeken naar die naam op dat hoefijzer? Er wordt letterlijk gezegd: "zoek iets van paarden attributen", nam daarna dat hoefijzer nog vast geloof ik, maar mist de naam. Kan natuurlijk louter toeval zijn, maar toch iets dat ik ga onthouden.

En dan was er nog iemand die de Spaanse helm omdraaide, maar wederom de naam miste.
Kevin kon niet op een hoefijzer komen bij het denken aan paarden en zag deze niet liggen. Nam wel alles vast op en rond dien aambeeld, behalve dat hoefijzer.

Jasmien had de Spaanse helm vast.

Die Noa kan al niet de mol zijn. Dus die heeft nu wel een nadeel.
Hij moet namelijk kiezen uit 9 andere kandidaten die een mol kunnen zijn.
Terwijl de anderen moeten kiezen uit 8 mensen dat de mol kunnen zijn.
Hebt gij de aflevering wel volledig gezien eigenlijk? :D

Noah kan de mol zijn, maar ik vind het heel onwaarschijnlijk. Ten eerste zou dat betekenen dat Jens de 'andere' mol was, en ik vond dat niet direct een mol-type precies. En ten tweede moet die Noah dan wel heel veel chance gehad hebben om niet geraakt te zijn bij dat paintballen (zelfs als hij op voorhand een strategie had tijdens die paintballproef). Want ja, het enige dat ge kunt doen dan is niet zelf op die toren klimmen om de autosleutel te pakken, en bij de allerlaatste rush net iets langer wachten vanachter tot hopelijk de kogels op zijn. M.a.w. er komt nog altijd heel veel chance bij. Komt nog bij dat Noah toch echt wel extreem jong is om de mol te zijn. Alina vorig jaar was met haar 20 al de jongste mol ooit.

Dit programma blijft trouwens toch top, ook weeral zo stijlvol gefilmd en geëdit.

Terug
Bovenaan