De kleine vraagjes topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeg gewoon sowieso tegen je verzekering dat je wilt uitbetaald worden voor de geleden schade, kunt achteraf dan nog altijd beslissen om te laten maken.
 
Zeg gewoon sowieso tegen je verzekering dat je wilt uitbetaald worden voor de geleden schade, kunt achteraf dan nog altijd beslissen om te laten maken.
Ja, er is geen mechanische schade en ik heb het sowieso gehad met die auto... Het komt gewoon op een ongelukkig moment met de verbouwingen thuis, anders was het makkelijker geweest om voor een andere te kijken.
 
Ja, er is geen mechanische schade en ik heb het sowieso gehad met die auto... Het komt gewoon op een ongelukkig moment met de verbouwingen thuis, anders was het makkelijker geweest om voor een andere te kijken.
Als alles nog werkt en ge veilig kunt verder rijden inderdaad laten uitbetalen en
opt gemakske uitkijken naar iets anders. Enkel misschien nog rekening houden met keuring afhankelijk van wanneer die is en of je denkt dat die schade daar een probleem zou vormen.
 
Wat/waar is de beste plek om je banden te laten vervangen? Auto5 hoor ik maar slechte dingen over. Maar Donckers bvb?


De voorbanden van de gas-stoof beginnen angstvallig dicht bij de minimum profieldiepte te komen, en rechts-vooraan lijken we met een langzame leegloper te zitten (-0.3 bar op 1 maand tijd, andere drie banden blijven wel gewoon op spanning staan), en de balansering is ook niet echt 100%.

Rijden nu met 15" Bridgestone Ecopia banden. 100.000km uit gekregen, dus we gaan hier wel bij blijven.
 
Rijden nu met 15" Bridgestone Ecopia banden. 100.000km uit gekregen, dus we gaan hier wel bij blijven.
Met wat voor karretje rij jij wel niet? :p
Spring eens binnen in een bandencentrale. Weet nu wel niet of uw banden in stock zullen zijn. Maar als je een A-merk band pakt dan ben je nooit gekloot.
 
Ja, ik was er ook van verbaasd. Maar die Ecopia-banden zijn kneiterhard ("verlaagde rolweerstand" heet dat op de VW site), misschien vandaar.
 
Deze week bezoek gehad van een marter. Auto wordt enkel in het weekend gebruikt, wegens bus van het werk.
Gelukkig niet al te veel schade. 2 leidingen stuk, welke heel goed bereikbaar waren.
Volgende keer misschien erger?

Is het aan te raden om zo'n marter beveiliging aan te schaffen? Werk dit eigenlijk echt? Zoja, aanraders?
 
Iemand nog aanraders waar te zien voor een goedkope 2dehandswagen ?
Heb de indruk dat je vroeger meer plekken had, kijk nu eigenlijk voornamelijk op 2dehands omdat op andere plekken betekend 2dehands precies al meteen automatisch 8000+ Euro.

En goedkoop bedoel ik ook echt goedkoop, richting een Opel Corsa uit 2005 bv of een Peugeot 206 of een Ford Fiesta ( model van voor 2009 ) dus 1500-2200 Euro, km stand maakt weinig uit ( ale gene bak van 250k maar iets als 150.000km schrikt me niet af )

Geen interesse in een duurdere wagen wegens het feit dat je toch nog maar half kan rijden terwijl je leert en met de kosten van 20u rijschool + verzekering + verkeerstax + al de andere kleine prullen zit er ook een budget op wat ik aan de wagen zelf kan/wil geven.
 
Iemand nog aanraders waar te zien voor een goedkope 2dehandswagen ?
Heb de indruk dat je vroeger meer plekken had, kijk nu eigenlijk voornamelijk op 2dehands omdat op andere plekken betekend 2dehands precies al meteen automatisch 8000+ Euro.

En goedkoop bedoel ik ook echt goedkoop, richting een Opel Corsa uit 2005 bv of een Peugeot 206 of een Ford Fiesta ( model van voor 2009 ) dus 1500-2200 Euro, km stand maakt weinig uit ( ale gene bak van 250k maar iets als 150.000km schrikt me niet af )

Geen interesse in een duurdere wagen wegens het feit dat je toch nog maar half kan rijden terwijl je leert en met de kosten van 20u rijschool + verzekering + verkeerstax + al de andere kleine prullen zit er ook een budget op wat ik aan de wagen zelf kan/wil geven.
‘t Is een prijsklasse waarin het vaak interessanter is om te slopen of exporteren.

Autoscout24 al geprobeerd?

 
Laatst bewerkt:
Autoscout24 al geprobeerd?
Ja maar minder interessant zo lijkt, minder keuze in de modellen die ik zoek en vaak tot bijna altijd ongekeurd of in mindere staat.

Zal het dan wel bij 2dehands houden, de keuze daar is nog niet zo heel slecht in wat ik zoek en bijna altijd gekeurd etc, vroeg me gewoon af of er tegenwoordig nog een andere plek was.
 
Iemand feitelijk goede shops voor deftig detailing materiaal te kopen? En ook liefst wat competitieve prijzen?

Ik gebruikte vroeger:

Maar met brexit heb ik niet zoveel zin om genaaid te worden in taksen.
 
Iemand feitelijk goede shops voor deftig detailing materiaal te kopen? En ook liefst wat competitieve prijzen?

Ik gebruikte vroeger:

Maar met brexit heb ik niet zoveel zin om genaaid te worden in taksen.
Bb-carcare.be, carclean.com, chemicalguys.eu en shop.detailed.be zijn websites waar ik mijn producten koop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan