De kleine vraagjes topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok- ik heb dus zo van die chroomstrips onderaan de wagen (VW Arteon), echter ik heb gezien dat door het vele zout deze winter er enorme vlekken op zijn gekomen en ik krijg deze er niet meer af.

oplossing mogelijk?
 
Waarom zetten mensen hun raam op een kier, al zeker op de autostrade... Mijn eerste gok is roken, maar ik zie er toch veel zonder sigaret.
 
Ik doe dat bijvoorbeeld als er een Ferrari of iets dergelijks in mijn buurt rijdt.

Dus als ge met ne Ferrari rondrijdt kan ik mij voorstellen dat ge veel mensen ziet die dat doen :).
 
Ik laat hem tenminste nog in de waan dat het door zijn toffe motorgeluid komt, en nu komen jullie verklappen dat hij flatulentie uitlokt bij zijn medeweggebruikers :unsure: .
 
Ik ben zowat in mijn midlifecrisis aan't geraken en ben op zoek naar een projectje om me mee bezig te houden.
Nu lijkt het me wel boeiend om een motor te kopen, beetje te restaureren en wat rond te toeren.
Ik kijk daarom regelmatig op tweedehands, maar van tijd tot tijd kom ik daar wel eens motoren tegen zonder papieren.
Normaal gezien kan je dan na aangifte van verlies van papieren bij de politie, wel een nieuw document aanvragen bij de constructeur.
Maar ik ben al enkele zoekertjes tegengekomen met vermelding "zonder papieren" en waar de constructeur al ettelijke jaartjes niet meer bestaat.
Is er dan een eenvoudige manier om toch nog papieren te verkrijgen zodat de motor op de baan mag, of is't gewoon teveel of verloren moeite?
 
Je auto ruikt sowieso naar de rook hoor. Als roker ruik je dat zelf niet zo goed natuurlijk.
Ik rook af en toe in de file tijdens een lange rit, gebeurt 1 of 2 keer per maand, en verlucht ‘m dan goed. Misschien ruik ik het niet, maar ik heb de indruk dat ie momenteel niet stinkt.

‘t Zou natuurlijk anders zijn mocht ik elke dag op weg naar t werk en naar huis eentje opsteken.
 
Laatst bewerkt:
5 jaar geleden in Duitsland een BMW 1 gekocht voor m'n schoonvader. Nu krijg ik een mail van die dealer dat er een kwaliteitsprobleem is bij die wagens (Verbindingsschroeven met het stuurhuis kunnen mogelijks breken)

Er is dus een terugroepactie..

Nu heb ik geen goesting om 450km te rijden voor daar die wagen binnen te doen. Zou je ook gewoon terecht kunnen bij een BMW dealer hier in België?

Nu ik dat hier typ kan ik eigenlijk ook gewoon eens bellen naar mijn dealer natuurlijk :unsure:
 
5 jaar geleden in Duitsland een BMW 1 gekocht voor m'n schoonvader. Nu krijg ik een mail van die dealer dat er een kwaliteitsprobleem is bij die wagens (Verbindingsschroeven met het stuurhuis kunnen mogelijks breken)

Er is dus een terugroepactie..

Nu heb ik geen goesting om 450km te rijden voor daar die wagen binnen te doen. Zou je ook gewoon terecht kunnen bij een BMW dealer hier in België?

Nu ik dat hier typ kan ik eigenlijk ook gewoon eens bellen naar mijn dealer natuurlijk :unsure:
Over welke wagen gaat het? Een F20? Geen LCI vermoed ik?
 
Is dat niet gewoon op Europees niveau geregeld dat je dat in elk land moet kunnen laten oplossen onder garantie waar dat het merk een vestiging heeft?

En is het niet Bornem die importeert of wat is er speciaal aan Puurs?
 
Oef :p
Binnendoen bij de locale stealer kan volgens mij niet, de wagen is niet voorbij Puurs gepasseerd en zij regelen die terugroepacties voor de Benelux. Maar je kan altijd eens horen natuurlijk.
Kga morgen eens bellen, kijken wat ze zeggen. Kzal het hier delen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan