CANVAS De Ideale Wereld S22 (2024)

Is ondertussen wel wat uitgemolken. Net als die zatte madammen, al waren die nooit echt grappig.

Carl Dircksens zijn broer niet echt een hoogvlieger als het om humor aankomt. Die zatte madammen zijn hetgeen hij het meest trots op is dat hij ze heeft uitgevonden. :p
Redelijk kritisch voor iets wat bv een Jacques Vermeire al 30 jaar doet en een Firmin Crets die ook jaar en dag meegingen. Sign of the times?

Dit seizoen is die sketch van Lieven Van Gils en dan nu de Woordvoerder over Westerlo - Genk wel één van de hoogtepunten.

Die Manu is dan weer een dieptepunt, 'gezet' en 'beetje grappig', dus die moet gehyped worden vrees ik.
 
Ah, ik vind die Manu net verfrissend
Ook fan van Ella haar aanpak trouwens: ze doet het zeer naturel, is ad rem en ze laat haar gasten ook shinen
Elke dag ook een beetje meer verliefd op haar look :love: (gisteren bvb :drool:)
Daarnaast ook fan van de actrice die (oa) Prinses Prikkelbaar speelt in de introfilmpjes. Grappige verschijning
Artvelde hogeschool blijft wel mijn allerfavoriete item (ben zelf al eens onbewust vernoemd in de aftiteling :laugh:)
 
Laatst bewerkt:
Ah, ik vind die Manu net verfrissend
Ook fan van Ella haar aanpak trouwens: ze doet het zeer naturel, is ad rem en ze laat haar gasten ook shinen
Elke dag ook een beetje meer verliefd op haar look :love:
Daarnaast ook fan van de actrice die (oa) Prinses Prikkelbaar speelt in de introfilmpjes. Grappige verschijning
Artvelde hogeschool blijft wel mijn allerfavoriete item (ben zelf al eens onbewust vernoemd in de aftiteling :laugh:)
Birgit Aertgeerts!
 

Bij deze lig ik volledig plat :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

'Die cordon bleu ik krijg 't nie op, ik wou één kopen maar ze waren slechts per twee verkrijgbaar'
 
Die eerste 3 of zo vond ik wel heel flauw en totaal niet grappig, die erna gelukkig wel beter. Soms beter om wat meer te schrappen.
 
Ah, ik vind die Manu net verfrissend
Ook fan van Ella haar aanpak trouwens: ze doet het zeer naturel, is ad rem en ze laat haar gasten ook shinen
Elke dag ook een beetje meer verliefd op haar look :love: (gisteren bvb :drool:)
Daarnaast ook fan van de actrice die (oa) Prinses Prikkelbaar speelt in de introfilmpjes. Grappige verschijning
Artvelde hogeschool blijft wel mijn allerfavoriete item (ben zelf al eens onbewust vernoemd in de aftiteling :laugh:)
Deze is toch echt de beste met Birgit :biglaugh:

Steve, laat dat meisje gerust 😂😂😂😂

 
Wat zat Manu Van Acker zo te zagen over zijn loon ?
Is de VRT zo een slechte betaler ?
En gaan we Manu nog terugzien als sidekick ?
 
Dat was gewoon een mopje.
Hij stuurde aan dat werken op een feestdag dubbele verloning is in bepaalde sectoren.
Als hij naar eigen zeggen een “gewone” fee krijgt, wou hij maar voor de helft werken…
 

De Arteveldehogeschool: is Disney te woke?


:ROFLMAO:

EDIT: heb ik deze ook nog gevonden. Tranen. 🤣🥲

Vlaams Belang TV: onverwachte spionage

 
Laatst bewerkt:
Ik ken de namen van die acteurs niet, maar die met zijn zwart haar (EDIT: Bert Janssens heet hij blijkbaar) vind ik echt goed. Die man kan zoveel verschillende rolletjes spelen, en hier kan hij enorm goed dat buitenlands accent faken. Je hoort zelfs niet meer dat het een West-Vlaming is.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Terug
Bovenaan