Persoonlijk vind ik Ella Leyers de beste presentator die diw al gehad heeft.
Ben ook wel fan van de humor van Gunther Lamoot, maar in de reeks blijft hij wat te passief op de achtergrond vind ik, normaal is hij veel scherper. dus begrijp de kritiek wel.
 
Ella Leyers heeft echt een heel knap vrouwelijk gezicht volgens mij. Prachtige blauwe ogen die wijd uit elkaar staan met perfect gevormde wenkbrauwen, prachtige neus, witte tanden en volle lippen. En het valt nog meer op door haar huidige blonde krullen. Ze heeft soms iets weg van Marilyn Monroe. Haar presentatieskills kunnen wel nog verbeteren maar ze heeft zeker potentieel.
 

Dit deed me toch met heel veel nostalgie terug denken aan het begin van DIW.

Was een goede combinatie deze drie.
Dat niveau van dat eerste seizoen nooit meer echt bereikt, ondanks het nog steeds vermakelijk is.

Geirnaert, Eelen, De Beule, Ham een all star 4 tal. Eens daar aan werd geraakt, ging het niveau helaas ook naar beneden.

Dieptepunt voor mij was Siska Schoeters als sidekick.
 
Dat niveau van dat eerste seizoen nooit meer echt bereikt, ondanks het nog steeds vermakelijk is.

Geirnaert, Eelen, De Beule, Ham een all star 4 tal. Eens daar aan werd geraakt, ging het niveau helaas ook naar beneden.

Dieptepunt voor mij was Siska Schoeters als sidekick.
Ja inderdaad, zou iemand die afleveringen ergens nog staan hebben? Zou graag nog eens die oude zaken herbekijken van het eerste jaar
 
Idd, zo weinig van terug te vinden online.

Zou heel graag eens in dat archief gaan neuzen.

Volgens de DIW podcast zouden alle filmpjes (waarover ze het hebben in de podcast) opnieuw gepost worden. Maar dat is voorlopig precies nog maar (erg) beperkt het geval.

Misschien door rechten o.i.d. nu dat vroeg op Vier werd uitgezonden.
 
Dat niveau van dat eerste seizoen nooit meer echt bereikt, ondanks het nog steeds vermakelijk is.

Geirnaert, Eelen, De Beule, Ham een all star 4 tal. Eens daar aan werd geraakt, ging het niveau helaas ook naar beneden.

Dieptepunt voor mij was Siska Schoeters als sidekick.
Bwoah, ik denk dat je dat een beetje met een nostalgische blik bekijkt.
Er zat in dat eerste seizoen echt wel wat afval tussen hoor. Dat kan ook moeilijk anders, ze moesten 5 afleveringen per week maken wat echt wel teveel was.
 
Bwoah, ik denk dat je dat een beetje met een nostalgische blik bekijkt.
Er zat in dat eerste seizoen echt wel wat afval tussen hoor. Dat kan ook moeilijk anders, ze moesten 5 afleveringen per week maken wat echt wel teveel was.
Want in de andere seizoenen zat er geen afval tussen? :wtf:

Het algemene niveau van seizoen 1 was echt wel heel goed. En dat heeft niets met nostalgie te maken, maar met de mensen die toen aan het programma meewerkten.

Geirnaert en Eelen bij de beste tv makers die ons land ooit gekend heeft.
 
Naar mijn gevoel was het vroeger even vrolijk hit & miss zoals het nog steeds is. Kan ook niet anders. Die starten 's morgens om 8u met een brainstorm en tegen 18:00 moet het resultaat gemonteerd zijn. Dat is echt gestoord eigenlijk.

Jan Eelen is sinds vorig (?) seizoen trouwens terug eindredacteur op DIW. Plus daar loopt nog altijd enorm veel humoristisch talent rond: Jan Dircksens, Jade Mintjens, Lukas Lelie, Sander VDV, Bart Van Peer,... Ik denk dat je voor de rest weinig redacties van dat kaliber gaat vinden in Vlaanderen.

Ik kijk wel louter en alleen de filmpjes die op de socials verschijnen. De show zelf zie ik zelden of nooit.
 
Wat mij nu vooral stoort is de lengte van bepaalde filmpjes. Het uitmelken van een sketch valt me nu meer op dan vroeger.
 
Want in de andere seizoenen zat er geen afval tussen? :wtf:

Het algemene niveau van seizoen 1 was echt wel heel goed. En dat heeft niets met nostalgie te maken, maar met de mensen die toen aan het programma meewerkten.

Geirnaert en Eelen bij de beste tv makers die ons land ooit gekend heeft.
Ik zeg helemaal niet dat er nu geen afval meer is.

Ik vind, over het algemeen, het niveau van S1 gewoon niet echt opvallend beter.
De gustibus et coloribus...
 
Jan Eelen is sinds vorig (?) seizoen trouwens terug eindredacteur op DIW. Plus daar loopt nog altijd enorm veel humoristisch talent rond: Jan Dircksens, Jade Mintjens, Lukas Lelie, Sander VDV, Bart Van Peer,... Ik denk dat je voor de rest weinig redacties van dat kaliber gaat vinden in Vlaanderen.

Ik vind dan ook dat men nu ook sterk bezig is hé. Maar dat eerste seizoen was iets speciaals. Met die ploeg van Ist nog ver. Vooral het studio gebeuren daar nog mijlenver van. Daarom mss dat je het verschil minder ziet.

Geen Jelle en Jonas ook een wereld van verschil imo.
 
Terug
Bovenaan