Hans Moleman

Well-known member
Nieuw seizoen toch weer een paar leuke sketches.

Sinds Jan Eelen er weer bij is is het niveau echt wel weer omhoog. En ook zeer grote fan van Bert Jansens en die smalle Antwerpenaar. En Lukas Lelie uiteraard.

De meerwaarde van Ella Leyers blijft wel zeer gering. Echt geen fan van. Zeker niet in de sketches. Vind haar echt niet grappig.

De DIW jubilee podcasts ook zeer interessant. Zeker die over dat geniale eerste seizoen. Moet niet simpel geweest zijn, maar toen hadden ze met Jan Eelen en Jonas Geirnaert 2 van België’s beste tv makers alles tijden in hun rangen.
 
sterke start van het seizoen en leuke én interessante podcast idd

Ik lig altijd strijk met de stem van die gast die oa de (ronduit hilarische) reportages van Artevelde Hogeschool inspreekt :rofl:
 
Eindeloos zappen tot September was anders ook geniaal om het vorige seizoen af te sluiten :laugh:

En inderdaad, goede start
 
Ik heb ontdekt dat ik naar een podcast moet luisteren ipv naar kijken. Dat is echt saai om naar te zien.
 
Ik heb ontdekt dat ik naar een podcast moet luisteren ipv naar kijken. Dat is echt saai om naar te zien.

Wel leuk dat ze nog een aantal fragmenten terug online gezet hebben die ter sprake kwamen in de podcast.

Eindelijk die 1ste aflevering van Wauters vs Waes vs Wham nog eens kunnen terugzien :laugh:
 
Wel leuk dat ze nog een aantal fragmenten terug online gezet hebben die ter sprake kwamen in de podcast.

Eindelijk die 1ste aflevering van Wauters vs Waes vs Wham nog eens kunnen terugzien :laugh:
Waar staan die? Zie die niet direct staan op hun YouTube kanaal
 
De meerwaarde van Ella Leyers blijft wel zeer gering. Echt geen fan van. Zeker niet in de sketches. Vind haar echt niet grappig.
Al die Leyers zussen zijn toch echt aan de bak gekomen door de naam Leyers en de papa dus?
Ik snap echt niet hoe ze zo op handen worden gedragen...
 
Dat was inderdaad niet echt duidelijk
Zeker omdat ze zelf altijd vermelden in de podcast dat z heet op YouTube gingen zetten. Dus ik was braaf aan het wachten. Deze nacht al de WvsWvsW bekeken. Die combinatie van OJH, Jelle en Jonas was toch echt geniaal.
 
Jan Jaap was voor mij toch de sterkhouder van DIW. Vorig seizoen ben ik afgehaakt na een aantal afleveringen en ook nu zegt het mij niet zo veel meer.
Er zitten nog altijd wel hilarische sketchkes tussen, maar die interviews van Ella zijn er voor mij te veel aan.
 
Jan Jaap was voor mij toch de sterkhouder van DIW.
Ik ben grote fan van Jan Jaap. Hem zo al leren kennen voor hij hier bekend werd, door zijn passages in Dit Was Het Nieuws. Maar zijn rol in DIW en zijn eigen talkshow was ik niet de grootste fan van. Zijn stand up vind ik wel heel sterk. En als panellid kan ik hem ook wel smaken. Maar is imo geen heel goeie presentator.
 
Ik volg vooral de sketches op youtube, de rappers en charmezanger Roland zijn mijn favorieten. Jan Jaap vond ik niet zo goed die wou er teveel zondag met Lubach van maken wat niet werkte. Ella pakt het dan beter aan.
Dit. Ik zie hem graag bezig, maar zijn aanpak voor DIW was misschien niet helemaal de juiste.

Ik vind dat Ella Leyers dat eigenlijk echt wel goed doet. Een bekende papa hebben, kan nooit geen kwaad, maar qua acteren/presenteren zit dat toch allemaal goed vind ik. Voor mij toch eerder het type dat het zonder bekende papa ook wel had gehaald hoor.

Maar soms denk ik nog wel eens nostalgisch terug aan Otto-Jan 'Reuring, ophef en consternatie' Ham...
 
Terug
Bovenaan