Ik vind dat Ella Leyers dat eigenlijk echt wel goed doet. Een bekende papa hebben, kan nooit geen kwaad, maar qua acteren/presenteren zit dat
toch allemaal goed vind ik. Voor mij toch eerder het type dat het zonder bekende papa ook wel had gehaald hoor.
Dat denk ik ook wel. Niet per se omdat ze zo uitzonderlijk talentvol is. Maar denk dat ze haar wel goed kan verkopen. Heb ze 2 keer in het echt gezien. 1 keer bij een opname van de pappenheimers, waar ze enkel oog had voor presentator Bart Canaerts. En 1 maal op een voorstelling, waar ze toevallig naast Jan Eelen zat.

Het puur presenteren doet ze Idd beter dan Jan Jaap. In de sketches en als sidekick vond ik haar totaal niet passen.
 
Ik vind het net goed dat elke presentator zijn eigen stijl heeft en de anderen niet wil imiteren. Dat houdt het voor mij ook wel fris en ik denk voor die crew ook. Die opnames zijn echt wel intens als je die podcast hoort.

Ella moest even zoeken (ik vond ze te bot en te bewust zijn van de camera). Nu vind ik haar aanpak zeker ok.
 
Klopt het als ik zeg dat de bedenker van sociaal incapabele Michiel vroeger op het 9lives forum zat of ben ik verkeerd ?

[Ooit een post gelezen meen ik mij te herinneren op het 9lives forum waarin dit ter sprake kwam, stond toen in de begin schoenen]
 
Hij kwam hier op zijn minst wel 'reclame ' maken, meen ik mij te herinneren. Of hij hier voor de rest echt actief was...
 
Ella is wel gegroeid. Ik vond haar in het begin echt niet leuk voor DIW. Maar nu kan ik haar wel appreciëren. Maar ik denk dat dat hetzelfde was met Jan Jaap. Net omdat ze hun eigen stijl toepassen en je eerst gaat vergelijken met ervoor.
 
Klopt het als ik zeg dat de bedenker van sociaal incapabele Michiel vroeger op het 9lives forum zat of ben ik verkeerd ?

[Ooit een post gelezen meen ik mij te herinneren op het 9lives forum waarin dit ter sprake kwam, stond toen in de begin schoenen]
Is er al bekend wat zijn echte naam is ?
 
Klopt het als ik zeg dat de bedenker van sociaal incapabele Michiel vroeger op het 9lives forum zat of ben ik verkeerd ?

[Ooit een post gelezen meen ik mij te herinneren op het 9lives forum waarin dit ter sprake kwam, stond toen in de begin schoenen]
Die postte hier soms zijn materiaal en toen was dat al even grappig als nu.

Respect voor iedereen die zijn beroep maakt van mensen laten lachen, dat is immers vreselijk moeilijk... Maar Sociaal Incapabele Michiel is écht slecht. Ondanks dat het moeilijk is om dag na dag grappig te zijn, ik heb nog nooit kunnen lachen met die zijn materiaal. Dat is bottom of the barrel voor mij. Op dat vlak portretteert het wel accuraat het 'sociaal incapabele' aspect. Want ik ken mensen die effectief sociaal incapabel zijn en die imploderen wanneer men zich in een groep begeeft. En vooral als er vrouwen bij zijn. Ik weet niet of iedereen hier The Office US heeft gezien, maar dan komt 'Date Mike' boven en vuurt men 'grap' na 'grap' af die niet goed landt waardoor het alsmaar meer awkward wordt. Het is de jongen in de klas die zijn muil niet houdt en blijft lachen met zijn eigen slechte grappen.

Lucas Lelie is ook zo vreselijk ongrappig, maar die komt soms nog wel eens goed uit de hoek. Ik zou die het voordeel van de twijfel geven, want DIW is een moeilijk en ondankbaar vehikel, maar die is helaas op elk medium even matig.

Ella daarentegen is wel oprecht en naturel grappig. Die voelt minder de druk op zich om een grappenmitrailleur te zijn. Aangename presentator.
 
Ik snap de afkeer tegenover Ella niet goed. Die sketches met die zatte vrouwen zijn toch keer op keer legendarisch? En ze kan in mijn ogen ook zeer goed acteren en is ad rem genoeg om zo'n programma te presenteren. Heeft wel nog wat groeipotentieel.

Heb de indruk dat het argument van "ze krijgt het in haar schoot geworpen wegens bekende papa" even goed omgedraaid kan worden naar "ze heeft een bekende papa, dus 't is nooit goed genoeg."
 
ik ben geen fan van
Nieuw seizoen toch weer een paar leuke sketches.

Sinds Jan Eelen er weer bij is is het niveau echt wel weer omhoog. En ook zeer grote fan van Bert Jansens en die smalle Antwerpenaar. En Lukas Lelie uiteraard.

De meerwaarde van Ella Leyers blijft wel zeer gering. Echt geen fan van. Zeker niet in de sketches. Vind haar echt niet grappig.

De DIW jubilee podcasts ook zeer interessant. Zeker die over dat geniale eerste seizoen. Moet niet simpel geweest zijn, maar toen hadden ze met Jan Eelen en Jonas Geirnaert 2 van België’s beste tv makers alles tijden in hun rangen.
Gunter Lamoot mag per direct zijn C4 krijgen, altijd dezelfde flauwe weksgrappen. Meerwaarde nihil.
 
ik ben geen fan van

Gunter Lamoot mag per direct zijn C4 krijgen, altijd dezelfde flauwe weksgrappen. Meerwaarde nihil.
Gunter Lamoot is een beetje een acquired taste, zeker in deze hoeveelheid. Kan zich zoals Wim helsen soms in het absurde begeven en dat is niet erg toegankelijk. Maar heeft toch al vaak geniale momenten opgeleverd. Een groot verschil met sommige komieken die de compulsie hebben om telkens een grap te moeten maken, hoe slecht ze ook is. Terwijl Lamoot eerder zegt wat er in hem opkomt en bij momenten is dat hilarisch. Kan ook wel spelen met een publiek dat hem kan smaken.

Moeilijk schipperen in een programma als DIW voor zo iemand.
 
Lol wel grappig als je die podcasts beluistert. Ik dacht dat dat altijd een stemmetje was van iemand, maar die Arne Martin spreekt écht zo :laugh: (o.a. stemmetje van Victor Verhulst)
 
  • Haha
Waarderingen: 515
Terug
Bovenaan