De hiphop-thread


Kanye dropt een album !

Het zou niet slecht zijn, ik ben eens benieuwd.

Back To Me met Gibbs was dijk van een nummer en om één of de andere reden vond ik dat nummer met North ook fijn maar dat had waarschijnlijk met de James Blake beat te maken.
 
Laatst bewerkt:

Kanye dropt een album !

Het zou niet slecht zijn, ik ben eens benieuwd.

Back To Me met Gibbs was dijk van een nummer en om één of de andere reden vond ik dat nummer met North ook fijn maar dat had waarschijnlijk met de James Blake beat te maken.
Enkel op Apple Music?

Ik weet niet of ik nog iets van hem wil/kan luisteren na al zijn privé-avonturen. :unsure:
 
Kunt ge op den duur naar niemand luisteren. Maar erger inderdaad, enkel op Apple:unsure:
Touché, ik ben gewoon een beetje gedegouteerd door hem de laatste jaren. :(


Ondertussen op Blabbermouth: OZZY OSBOURNE Blasts KANYE WEST For Using 'War Pigs' Sample: 'I Want No Association With This Man!'
 
Laatst bewerkt:
Ah Ozzy Osbourne, die heilige boon.
Touché, ik ben gewoon een beetje gedegouteerd door hem de laatste jaren. :
Maar is dat echt wie hij is? Lijkt mij telkens meer dingen te profileren puur voor relevant te blijven.

Kanye is volgend mij eigenlijk een super interessant voorbeeld van wat er gebeurt en nog steeds mogelijk is als muziekartiesten of eender welk type artiest de ruimte krijgt van superrijkdom. Niemand is denk ik volledig bestand tegen die megalomane nood om uw zelve op te blazen tot een God wanneer ge miljoenen aanhangers hebt.
 
Ik vind dat Kanye op zijn minst een goed en consistent album heeft gebracht. Gewoon erg veel fun nummers. Bengelt nog wel onderaan (maar beter dan Donda en JIK), maar zeker een verrassende effort.
 
Ik vind dat Kanye op zijn minst een goed en consistent album heeft gebracht. Gewoon erg veel fun nummers. Bengelt nog wel onderaan (maar beter dan Donda en JIK), maar zeker een verrassende effort.

Zo denk ik er ook over, degelijk maar zonder meer.

Carnival is wel zo'n publieksnummer dat live wel eens de moeite kan zien, niet dat ik Kanye hier nog een grote tourné zie maken.
 
Is hier precies nog niet gepost geweest?

ScHoolboy Q - Blue Lips album dropt op 1 maart :love:
Mijn favoriete hedendaagse rapper is back :love: :love: :love:

Deze staat hier al een tijdje op repeat:


EDIT: @ElvisP was mij voor! Straf dat de zoekfunctie de post niet aangaf…
Anyway, zeker eentje die ik ga bestellen op vinyl! :clap:
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan