De hiphop-thread

Nog liefhebbers hier van That Mexican OT?

Niet alleen uiterst rad van tong & de cadansveranderingen haast achteloos in het rond strooiend, maar bovenal levert hij op bovengemiddelde wijze (steen)goede, afgeronde composities af.

Muzikaal uiterst gevarieerd ook: Nu eens een geraffineerde blazerssectie, dan weer een breekbare pianopartij die zich haast onmerkbaar, doch onweerstaanbaar, in je brein begraaft, vervolgens een Latijnse Wals...

Een aanbodgreep:
 
Nog liefhebbers hier van That Mexican OT?

Niet alleen uiterst rad van tong & de cadansveranderingen haast achteloos in het rond strooiend, maar bovenal levert hij op bovengemiddelde wijze (steen)goede, afgeronde composities af.

Muzikaal uiterst gevarieerd ook: Nu eens een geraffineerde blazerssectie, dan weer een breekbare pianopartij die zich haast onmerkbaar, doch onweerstaanbaar, in je brein begraaft, vervolgens een Latijnse Wals...

Een aanbodgreep:
Yup, kan die wel smaken, zeker als Z-Ro er op mee doet

 

BE THERE OR BE SQUARE

het is wel een beetje overdreven duur Yasiin...
 

BE THERE OR BE SQUARE

het is wel een beetje overdreven duur Yasiin...
Pfoeh, 50 euro is niet weinig. :(
 
Helaas, Mos Def heeft twijfelachtige live kwaliteiten en ik hoef hem niet een andere artiest zijn nummer te horen rappen. En 50 euro is overprijsd.
 
The roots op de Lokerse Feesten.
Volgens mij zijn ze al eens geweest.
Maar kom er zijn slechtere groepen om 2x te laten komen.

Voor de hip hop lovers, helaas niet op dezelfde dag als Nas & De la soul
 
The roots op de Lokerse Feesten.
Volgens mij zijn ze al eens geweest.
Maar kom er zijn slechtere groepen om 2x te laten komen.

Voor de hip hop lovers, helaas niet op dezelfde dag als Nas & De la soul

Het is van 2012 geleden dat ik The Roots nog aan het werk gezien heb, de Lokerse Feesten overtuigen mij meestal niet qua setting en publiek maar heb er toch al goede optredens meegemaakt mits je goed vooraan staat, zodat je je niet kan ergeren aan de locals die er alle dagen hun pintjes komen drinken :D

De La, Nas en The Roots had anders wel een top affiche geweest :eek:
 
Nas, mja, gezien in 't rivierenhof in 2016, en die wou precies gewoon zo snel mogelijk terug naar huis, beetje spijtig, terwijl die zoveel klassiek materiaal heeft om die plaats daar te laten ontploffen, Lokeren nog maar eens proberen.
 
Zijn 3 toppers om naar te luisteren, maar live zit er niet erg veel leven in jammer genoeg. Ga er toch voor passen.
 
Terug
Bovenaan