De hiphop-thread

Streams & clicks. Boer Harm is de kampioen van de Benelux deze maand. Miljoenen en miljoenen...
Anti-woke tekstje wel.

 
Twintig jaar oud dames en heren, twintig jaar!!

1000020512.png
 
@Shift jij was ook op het optreden van MF DOOM in AB +- decennium geleden hé?
Stukje hiphop geschiedenis meegemaakt daar.

Madlib kwam ik ooit tegen in Brusselse platenwinkel, The Collector. Ik zat gehurkt in de bakken te diggen op het 1e verdiepje, toen ik plots wat Engels gebrabbel hoorde in de verte. Verscheen er plots een hand vol met ringen op de trapleuning. Was volledig starstruck dat moment. Madlib en Egon naast me. Ik kreeg er niets uit. Madlib zijn woorden ga ik nooit vergeten: "Yo! What's cracking?
 
ik heb MF Doom nog in de Vooruit zien optreden, dat zal ook wel 10 jaar geleden zijn geweest ondertussen.
Zoals helaas zo vaak bij hiphop optredens, niet de meest memorabele avond van mijn leven maar toch blij dat ik hem nog in actie heb kunnen zien natuurlijk.

Is er iemand naar MIKE geweest overlaatst? Was dat de moeite?
 
@Shift jij was ook op het optreden van MF DOOM in AB +- decennium geleden hé?
Stukje hiphop geschiedenis meegemaakt daar.

Madlib kwam ik ooit tegen in Brusselse platenwinkel, The Collector. Ik zat gehurkt in de bakken te diggen op het 1e verdiepje, toen ik plots wat Engels gebrabbel hoorde in de verte. Verscheen er plots een hand vol met ringen op de trapleuning. Was volledig starstruck dat moment. Madlib en Egon naast me. Ik kreeg er niets uit. Madlib zijn woorden ga ik nooit vergeten: "Yo! What's cracking?

Ik ben niet heel zeker maar volgens mij heb ik DOOM dat jaar in de Vooruit gezien. Ik heb wel de allereerste passage van DOOM in België meegemaakt in de VK in Brussel.

Ik ben Madlib, Egon, Jonwayne, Lefto en ik dacht Benjib ooit eens tegengekomen in de Music Mania. Ik was ook wat starstruck en buiten een "thanks guys" kreeg ik er niets uit toen Lefto zei dat ik een cool shirt aan had (eentje van Lefto x Kutmah). :laugh:

Trip down memory lane, samen met 9lives lid Illcat dolend door Bxl op zoek naar de VK. Vage buurt maar ruimschoots beloond toen de echte MF DOOM het podium betrad, iets wat in die tijd geen zekerheid was, althans voor zij in de US.

 
Laatst bewerkt:
Ik begin hier al fomo te krijgen omdat ik Madlib nog niet ben tegengekomen in een platenwinkel.

Lefto heeft wel ooit tegen mijn lief gezegd dat ze coole sneakers aan had. Telt dat?
 
Ik ben niet heel zeker maar volgens mij heb ik DOOM dat jaar in de Vooruit gezien. Ik heb wel de allereerste passage van DOOM in België meegemaakt in de VK in Brussel.

Ik ben Madlib, Egon, Jonwayne, Lefto en ik dacht Benjib ooit eens tegengekomen in de Music Mania. Ik was ook wat starstruck en buiten een "thanks guys" kreeg ik er niets uit toen Lefto zei dat ik een cool shirt aan had (eentje van Lefto x Kutmah). :laugh:

Trip down memory lane, samen met 9lives lid Illcat dolend door Bxl op zoek naar de VK. Vage buurt maar ruimschoots beloond toen de echte MF DOOM het podium betrad, iets wat in die tijd geen zekerheid was, althans voor zij in de US.

aaah, de tijd dat de VK nog grote namen programmeerde. What a time to be alive!
 
Terug
Bovenaan