De hiphop-thread

Narcorap uit Amsterdam. Al drie keer neergeschoten maar Bigidagoe heeft veel levens precies?
De beat is wel niet zo tof voor je woofertjes.

 
1703947971090.png


Wat een lineup... :drool:
 
Nieuwe track van Kanye & Ty Dolla $ign ft Freddie Gibbs. De collab we did'nt know we needed? Gibbs zijn verse is ziek.
"Beautiful, naked, big-titty women just don't fall out the sky, you know?" geniale sample uit Jay & Silent Bob.

Dat hij maar snel zijn nieuwe album dropt ipv halve naakfoto's van zijn nieuwe vlam te posten op Instagram.
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe track van Kanye & Ty Dolla $ign ft Freddie Gibbs. De collab we did'nt know we needed? Gibbs zijn verse is ziek.
"Beautiful, naked, big-titty women just don't fall out the sky, you know?" geniale sample uit Jay & Silent Bob.

Dat hij maar snel zijn nieuwe album dropt ipv halve naakfoto's van zijn nieuwe vlam te posten op Instagram.

Hoog tijd dat ze Ye z'n pilletjes wel eens op punt zetten, ik heb het wel gehad met z'n anti-semitisme of dat hij met zijn billen bloot door Venetië vaart.

Hij heeft zo'n impact gehad op het muzieklandschap tout court dat het doodzonde is, hoe hij nu door het leven gaat.
 
Volledig mee eens. Complete mafkees die hulp nodig heeft.
Maar die dan binnenkort weer zo'n meesterwerk lijkt te droppen.

De nudes van zijn nieuwe vlam (Kim clone?) zijn ook zo contradictorisch met zijn christian gedoe en het beschermen van zijn dochters.
 
Hoog tijd dat ze Ye z'n pilletjes wel eens op punt zetten, ik heb het wel gehad met z'n anti-semitisme of dat hij met zijn billen bloot door Venetië vaart.

Hij heeft zo'n impact gehad op het muzieklandschap tout court dat het doodzonde is, hoe hij nu door het leven gaat.
Pilletjes pakken is in zijn geval ook zijn creativiteit fnuiken, het is zijn bipolariteit die hem zo'n muzikaal genie maakt. Hij mag voor mij op pensioen gaan (of het houden op productie en een social media verbod krijgen).
 
Terug
Bovenaan