Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mja het gebeurt zelfs als er meerderen aan de start staan soms. Pv Parijs Nice, of Ronde van Vlaanderen dit jaar.
In PR is ons een mooi duel bestolen natuurlijk.
No way dat ik daar geld op zetHet gaat toch ooit eens moeten stoppen bij Pogacar... Een zware koers als LBL is misschien toch de koers teveel voor hem.
Maar het is een speciale smurf natuurlijk...

. Aan de andere is dat voor hem wrs een tempotraining met juist 1 interval op het einde 
No way dat ik daar geld op zet
Gaat woensdag ook effe Waalse Pijl nog rijden. Aan de andere is dat voor hem wrs een tempotraining met juist 1 interval op het einde
![]()
No way dat ik daar geld op zet
Gaat woensdag ook effe Waalse Pijl nog rijden. Aan de andere is dat voor hem wrs een tempotraining met juist 1 interval op het einde
![]()

Dat valt wel mee. Healy was Pidcock aan het lossen en kreeg even (grote) vleugels.Onozele kermiskoers. Healy begint terug te komen gaat die pipo van een organisator zich even leadout spelen voor Pogacar echt. UCI pak die man uit koers.
Pogacar is leuker op de erelijst dan Healy natuurlijk...Onozele kermiskoers. Healy begint terug te komen gaat die pipo van een organisator zich even leadout spelen voor Pogacar echt. UCI pak die man uit koers.
Ik zie de complottheoriëen al passeren op twitter.Wagens moesten daar niet zijn.
Maar had niks aan de uitkomst veranderd natuurlijk.

Laat ons eerlijk zijn. Zelfs op een Ridley zou die kerel nog koersen winnen.Hohoho, en dat allemaal op ne Colnago!
(Sorry, deze zal toch nog even moeten meegaan)