De Heuvelklassiekers 12/04 - 23/04

Het is veelzeggend dat je een "beklimming" gebruikt voor een fietswissel om makkelijk weer te komen zeker :unsure:

Evenepoel zou inderdaad toch weel stukje frisser moeten zijn. Hij rijdt hier Pidcock, Healy, Kron en Lutsenko top hé. Dat is geen wereldtop. Ok Pidcock soms wel, maar dan nog.

Mja het gebeurt zelfs als er meerderen aan de start staan soms. Pv Parijs Nice, of Ronde van Vlaanderen dit jaar.
In PR is ons een mooi duel bestolen natuurlijk.

RVV kregen we toch een mooie lange strijd te zien? Pogacar was er pas vandoor op de Kwaremont dat is toch geen ellelange solo anders moet alles eindigen in een sprint als je het echt spannend wil.

PN viel nog mee daar gaf Vingdegaard toch eens een aanvalletje waarbij je dacht ola die is goed toen wel een counter natuurlijk.

Het gaat toch ooit eens moeten stoppen bij Pogacar... Een zware koers als LBL is misschien toch de koers teveel voor hem.

Maar het is een speciale smurf natuurlijk...
No way dat ik daar geld op zet :unsure:

Gaat woensdag ook effe Waalse Pijl nog rijden :laugh: . Aan de andere is dat voor hem wrs een tempotraining met juist 1 interval op het einde :tongue:

Gaat woensdag ook effe Waalse Pijl nog rijden :laugh: . Aan de andere is dat voor hem wrs een tempotraining met juist 1 interval op het einde :p

Heel benieuwd wat hij kan op de Muur. Tot nu toe liep het daar nog nooit echt goed, weet niet of het hem niet ligt of dat hij gewoon er minder zin in had.

Gaat woensdag ook effe Waalse Pijl nog rijden :laugh: . Aan de andere is dat voor hem wrs een tempotraining met juist 1 interval op het einde :tongue:

Ik ga er ook geen geld op zetten hoor :lol:
Maar het zou de logica zelve moeten zijn, dat hij eens de man met de hamer tegenkomt... we zullen zien.

Niets zegt dat die woensdag wacht tot de laatste kilometer hé :lol:

Voor hetzelfde geld gebruikt die de voorlaatste keer op de muur al :tongue:

Healy was goed bij beloften, deed soms wel indrukwekkende solo's, maar zo een groot talent had ik er eerlijk gezegd niet in gezien. Echt indrukwekkend wat die deze week toont. Of ja eigenlijk al een paar weken, want in Italië deed die ook al zotte dingen.

Onozele kermiskoers. Healy begint terug te komen gaat die pipo van een organisator zich even leadout spelen voor Pogacar echt. UCI pak die man uit koers.

Onozele kermiskoers. Healy begint terug te komen gaat die pipo van een organisator zich even leadout spelen voor Pogacar echt. UCI pak die man uit koers.
Dat valt wel mee. Healy was Pidcock aan het lossen en kreeg even (grote) vleugels.
Hij reed daardoor even wat sneller dan Pogacar maar dat gat echt volledig dichten is een ander verhaal.

Maar ivm die wagen heb je 100% gelijk. Die wagen moest daar niet zijn en Pogacar heeft hier toch een paar secondjes voordeel aan gehad.
Dat is echt NOT DONE.

Pogacar is leuker op de erelijst dan Healy natuurlijk...

Het zou uiteindelijk niet uitmaken denk ik maar toch degoutant dat dit kan... tis hier elk jaar iets. Gelukkig dit jaar geen sprint, kan het daar alvast niet misgaan dit keer.

Wagens moesten daar niet zijn.
Maar had niks aan de uitkomst veranderd natuurlijk.

Deze Pogacar is toch niet normaal hoor. Hoe hij vandaag hier weer wint…
Wat een kerel toch!

Pidcock kan geen 'papa' meer zeggen. Het had nog zuur geweest, als hij die 3de plaats nog kwijtspeelde.

Wagens moesten daar niet zijn.
Maar had niks aan de uitkomst veranderd natuurlijk.
Ik zie de complottheoriëen al passeren op twitter.
Zonder die wagen, had Healy zeker en vast gewonnen! :unsure:
Ik geloof daar niks van. De eerste seconden dichtfietsen nadat je Pidcock gelost hebt, zijn de gemakkelijkste.
(alle ja je begrijpt wat ik bedoel, gemakkelijk is er niks)

Om daarna nog 20sec dicht te rijden, .. nope ..

Maar het blijft wel gewoon koersvervalsing.

Anyways, Healy is toch de ontdekking van dit voorjaar. :tongue:

Laatst bewerkt:
Lotto 4e en 7e, knap. Dat Kron zo werd weg gereden door Healy woensdag komt nu ook niet meer zo zwak over haha. Van Gils bewijst wederom dat hij een grote stap heeft gemaakt dit jaar. Die rijdt echt een dijk van een seizoen.

Bagioli 6e is ook mooi, talent moest er ooit echt uitkomen. Goed bezig. Benieuwd of die bij QS blijft.

Het strafste is nog dat Pogacar zelfs een Ier verslaat op het einde, in het om ter snelst Amstelbier drinken op het podium.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan