808 State
Well-known member
Rijdt dan ook voor AG 2' RDie heeft vorig jaar toch 2 minuten lang AGR gewonnen? Wat wil je nog meer?![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rijdt dan ook voor AG 2' RDie heeft vorig jaar toch 2 minuten lang AGR gewonnen? Wat wil je nog meer?![]()
Iedereen doet nu alsof de kansen 50/50 zijn maar ik zou het echt een grote stunt vinden mocht Remco Pogacar kunnen kloppen zondag. Pog rijdt dit voorjaar rond als Eddy Merckx zelve: niet één maar twee niveaus beter dan de rest. De enige die hem ergens heeft kunnen lossen is MVDP in de laatste 200 meter van de Poggio met een explosie zoals enkel hij dat kan.
Ik hoop van harte dat Remco het hem moeilijk kan maken maar ik zou enorm verrast zijn mocht het lukken om Pogacar in een duel eraf te rijden. En in de vlakke sprint maakt Remco normaalgezien geen kans en hij heeft ook dit seizoen getoond dat hij tactisch nog geen oplossing heeft gevonden om iemand te kunnen kloppen die zich in zijn wiel vastbijt (zie Roglic in Catalonië).
Vandaar denk ik dat het in Remco's voordeel zou zijn als het geen duel wordt, maar dat ze na de Roche nog met een groepje van een man of 5 overblijven. In die situatie zie ik mogelijkheden voor hem om weg te rijden in de laatste kilometers.
Dat is natuurlijk het grote nadeel bij de manier van koersen tegenwoordig en meteen ook de reden waarom de groten tegenwoordig altijd van zover de koers openen... op die manier is het bijna een garantie dat de beste man in koers wint omdat tactiek quasi volledig uitgeschakeld wordt.Iedereen doet nu alsof de kansen 50/50 zijn maar ik zou het echt een grote stunt vinden mocht Remco Pogacar kunnen kloppen zondag. Pog rijdt dit voorjaar rond als Eddy Merckx zelve: niet één maar twee niveaus beter dan de rest. De enige die hem ergens heeft kunnen lossen is MVDP in de laatste 200 meter van de Poggio met een explosie zoals enkel hij dat kan.
Ik hoop van harte dat Remco het hem moeilijk kan maken maar ik zou enorm verrast zijn mocht het lukken om Pogacar in een duel eraf te rijden. En in de vlakke sprint maakt Remco normaalgezien geen kans en hij heeft ook dit seizoen getoond dat hij tactisch nog geen oplossing heeft gevonden om iemand te kunnen kloppen die zich in zijn wiel vastbijt (zie Roglic in Catalonië).
Vandaar denk ik dat het in Remco's voordeel zou zijn als het geen duel wordt, maar dat ze na de Roche nog met een groepje van een man of 5 overblijven. In die situatie zie ik mogelijkheden voor hem om weg te rijden in de laatste kilometers.
Iedereen doet nu alsof de kansen 50/50 zijn maar ik zou het echt een grote stunt vinden mocht Remco Pogacar kunnen kloppen zondag. Pog rijdt dit voorjaar rond als Eddy Merckx zelve: niet één maar twee niveaus beter dan de rest. De enige die hem ergens heeft kunnen lossen is MVDP in de laatste 200 meter van de Poggio met een explosie zoals enkel hij dat kan.
.Bwa, toch nog best wel wat mooie namen die hier aan de start staan.Bitter weinig volk op de startlijst die Pogi nog maar gaan kunnen kietelen.

Verrassing alom?Pogacar kan dus ook de Muur van Hoei aan.
Verrassing alom?
Sjaans dat ik pas wakker geschoten ben op ne km of 9.