SomeDude
Banned
Bier helpt dopingcontrole's te beïnvloedenHet strafste is nog dat Pogacar zelfs een Ier verslaat op het einde, in het om ter snelst Amstelbier drinken op het podium.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bier helpt dopingcontrole's te beïnvloedenHet strafste is nog dat Pogacar zelfs een Ier verslaat op het einde, in het om ter snelst Amstelbier drinken op het podium.

De taktiek van Kopecky werkt ook, er eens naar kijken en zeggen: ik wacht wel op echt bierZo drink ik mijn Amstel ook. Kwestie om er snel vanaf te zijn

Ja dat viel echt op. Ze deed zo echt teken van: GO!De taktiek van Kopecky werkt ook, er eens naar kijken en zeggen: ik wacht wel op echt bier![]()

Kon geen pap meer zeggen. *Pidcock kan geen 'papa' meer zeggen. Het had nog zuur geweest, als hij die 3de plaats nog kwijtspeelde.
Sterk om al zo af te zien en nog stand te houden inderdaad!De taktiek van Kopecky werkt ook, er eens naar kijken en zeggen: ik wacht wel op echt bier![]()
Het ging hierboven volgens mij over het bier.Ja dat viel echt op. Ze deed zo echt teken van: GO!
En ze verbergt dit niet eens, de concurrentie ziet dit gewoon en .. kijkt ernaar .. en weg was Vollering![]()
Zou Pogacar het woensdag van ver proberen?![]()
Is dat niet een kleine beetje een voorbarige conclusie? Prime Pogacar heeft 2 keer de Waalse Pijl gereden: 9de in 2020 na een een zeer zware Tour. En vorig jaar 12de op het moment dat Urška haar moeder al op sterven lag volgens mij... dat zijn toch verzachtende omstandigheden.De Muur lag hem in het verleden niet zo goed, denk dat hij het gewoon rustig gaat houden mid week koers en zo, zondag al diep geweest en volgende zondag weer zo'n lastige lange koers.
Is dat niet een kleine beetje een voorbarige conclusie? Prime Pogacar heeft 2 keer de Waalse Pijl gereden: 9de in 2020 na een een zeer zware Tour. En vorig jaar 12de op het moment dat Urška haar moeder al op sterven lag volgens mij... dat zijn toch verzachtende omstandigheden.
Ik zie wel een paar outsiders: Pidcock, Woods, Higuita/Schelling, Healy, eventueel Gaudu. Maar als Pogacar dit jaar goed wordt afgezet aan de voet in Huy zie ik eigenlijk zeer weinig renners die hem hier iets kunnen maken.

De Waalse Pijl werd in 2020 de woensdag ná L-B-L geredenHij heeft elke koers maar max een 3 keer gereden dus grote langdurige conclussies kun je er niet uit trekken maar die WP waar hij 9e werd na een zware Tour won hij wel bijna LBL een paar dagen later, vermoeidheid plots uit de benen met paar dagjes er tussen? In principe moet hij dit zeker kunnen maar tot nu toe is hij wel al altijd beter gebleken in LBL een paar dagen later dan in de WP.
Ik hou er de spanning nog een beetje in![]()

De Waalse Pijl werd in 2020 de woensdag ná L-B-L gereden![]()
![]()
Oei, nevermind. Eentje voor de KemelbergLa Flèche Wallonne 2020 One day race results
La Flèche Wallonne 2020 was won by Marc Hirschi before Benoît Cosnefroy and Michael Woods.www.procyclingstats.com
Liège-Bastogne-Liège 2020 One day race results
Liège-Bastogne-Liège 2020 was won by Primož RogliÄ before Marc Hirschi and Tadej PogaÄar.www.procyclingstats.com
WP 30/09/20
LBL 04/10/20

Ik zou Cosnefroy graag eens zien bevestigen met een overwinning.