De Heuvelklassiekers 12/04 - 23/04

Bwa zou terug zijn, t zal wel een beetje moeite gekost hebben maar nu toch ook niet dat hij het kan vergeten voor vandaag :) .

Die heeft na de Herstraat wel ff 50 seconden op zijn eentje dicht gereden... Peloton viel wel wat stil, maar toch.

Ook maar raar dat Lotto toen niemand liet uitzakken.

Maar klopt, vergeten is overdreven, wel een serieuze cartouche verschoten.

Cosnefroy ziet er goed uit.

De Lie ook weer mee dan toch. Sterk wel.
Komt nog wel een paar keer samen, maar dit gaat toch een uitputtingsslag worden.

Cavanga wat een beest, zet daar een goeie kop op. Maar te vaak te veel nutteloze kracht verspilling. Waarom daar nu zo een tijdje voor blijven rijden. Is mooi en leuk om naar te kijken maar wel moeilijk om zo resultaat te rijden.

Ik zou Lotto zijnde toch eens twee keer nadenken over die situatie. Kron kan niet mee op de kasseihellingen. Niet zijn ding.

Ja klopt, is eigenlijk te laat. Minuut rijd je niet meer dicht. Gaat toch wat zuur zijn als De Lie straks 7e eindigt. Nu, ergens snap ik de keuze wel initieel, maar nu lijkt het niet meer zo ideaal.

Vermeersch moet er ook af in het peloton dus het niet dat De Lie nog veel ploegmaten heeft (enkel Eenkhoorn denk ik?)

Ja klopt, is eigenlijk te laat. Minuut rijd je niet meer dicht. Gaat toch wat zuur zijn als De Lie straks 7e eindigt. Nu, ergens snap ik de keuze wel initieel, maar nu lijkt het niet meer zo ideaal.

Vermeersch moet er ook af in het peloton dus het niet dat De Lie nog veel ploegmaten heeft (enkel Eenkhoorn denk ik?)

Vermeersch nu wel even terug. Maar echte ploegen zijn er niet meer bij. 2 max 3 renners per ploeg.

Ja Kron opvallend zwak. Zou zowat de sterkste moeten zijn in die groep.

Healy rijdt wel eecht een dijk van een seizoen.

Zou José door hebben dat er geen peloton meer is?

De Lie wel echt gewoon bij de sterksten in koers.

EF en AG2R die het onder elkaar gingen uitmaken voor winst had ik wel niet zien aankomen.

Terug
Bovenaan