contextbinder
Well-known member
Herdoop deze thread dan naar "opscheppen met hoeveel geld en/of assets je hebt".
Miljonair zijn en onvoldoende klasse hebben om in een publiek forum in een thread over spaargeld te moeten stoefen met je kapitaal is eigenlijk triestig.
En al zeker in een periode waarin veel mensen het steeds moeilijker hebben om rond te komen.
Tactloos en de schaamte voorbij.
Tgohja ik denk dat het overgrote deel toch ook wel op dit soort thread gaat kijken en posten om te kijken waar het ‘gemiddelde’ zit en hopen dat ze er tegenaan schuren. Om dan dit te lezen… Ik snap ook niet goed waarom je dan per se in deze thread over miljoenen moet posten maar soit, just my 2 cents
Ik denk dat alle posters net de bedoeling hebben relevant en respectvol te posten, bijkomend zullen deze personen ook wel weten dat de situatie bovengemiddeld is en soms gevoelig kan liggen. Maar anderzijds is het ook gewoon goed dat het gepost wordt, het weerspiegeld immers de werkelijkheid, ook al is het bovengemiddeld en/of zeldzaam.
Het maakt zelfs weinig uit of het hoofdzakelijk eigen verdienste of door bvb. een voorschot op erfenis is. In beide gevallen is het leerrijk - hetzij om te tonen wat mogelijk is, hetzij om successie te vermijden, …