Reverz
Well-known member
Zijn die buren op 5-10 meter écht zo'n probleem of zit dat meer in je hoofd? In de meeste gevallen zijn die parken zodanig gebouwd dat de inkijk van de passage zo minimaal mogelijk is of 0 als je 1 gordijn dicht doet. Tenzij je echt last hebt gehad van lawaaierige buren?Je moet in die zaken ook een beetje chance hebben met uw eigen persoonlijkheid. Pak nu dat "huisje in centerparks" dat @cege aanhaalt.
In theorie is dat allemaal goed en wel maar wat ik me daar bij voorstel ( en dit is gebaseerd op 1 keer naar zoiets geweest te zijn decennia terug), zwembaden met hopen mensen, "geburen" op 5-10m van waar je zelf zit, etc
Die drukte in dat zwembad, tja, daar kan je idd niet omheen vrees ik en ik kan mij perfect voorstellen dat je daar geen zin in hebt als je de rust wil opzoeken.
Toen ik in het begin samen was met mijn vrouw gingen wij in de herfst eigenlijk altijd naar ne Landal/Roompot ergens in den eifel of iets dergelijks. Die parken zijn véél goedkoper dat een center park. Ok, de bungalows zijn wat minder nieuw en je hebt maar een gewoon zwembad en geen subtropisch maar je zit wel in de rust. Je stapt je bungalow uit en je zit recht in het bos. En als je écht wil is er niet eens zo gek ver uit de buurt een groot publiek subtropisch zwembad.
Het grootste nadeel aan zo'n parken vind ik nog dat ik daar met mijn 1m97 nog dubbelgeplooid in die bedden lig, hoewel dat op hotel niet per se altijd veel beter is

Locatie is echt niet het allerbelangrijkste kwa reizen, zeker niet met kleine kinderen, het gaat toch vooral over ononderbroken familietijd? Een 6-jarige ziet echt 0 verschil tussen het strand van Oostende of dat van Saint-Tropez en kan zich evengoed amuseren in een gewone rechthoek VS een subtropisch zwembad met 4 glijbanen. Het probleem daar is ook vaak dat mensen hun kinderen dat "allemaal willen kunnen geven" maar dat daar eigenlijk helemaal geen meerwaarde inzit voor die kinderen zoals cege hierboven ook al schetst.
Dat was ook wat ik bedoelde met dat je wat chance moet hebben met uw eigen karakter.