50k alles in totaal. Zoveel is dat nu ook weer niet he. Maar ja misschien verschilt dit van bank tot bank en de ene transactie is de andere nog niet zeker?Dan spreek je toch over echt grote bedragen? Want hier doe ik dat eigenlijk regelmatig, en nog nooit gecheckt geweest.
Het is 3,8% geworden (bruto). Dat is toch een sterkere aanbieding dan ik verwacht had, zeker voor grotere bedragen waarbij je zeker wil zijn van je geld. (Voor kleine bedragen kan je het beter laten staan op zo'n groei spaarrekening met een hoge getrouwheidspremie).Ik acht het aannemelijker dat ze 3.05 of 3.1 aanbieden. En dat het dan gewoon competitief is met de 3.25 van hun kasbon of de 3.2 van de kasbon van Belfius. Maar bon, het kostte niets om te voorregistreren, het geld komt van een ing rekening dus we zien wel.
Wel opletten de voorregistratie moet het budget dat voor die 0.2% in rekening komt al niet komen van een rekening van hen voor ergens eind juni of juli of zo. Dus verplaatsing spaargeld naar die specifieke termijnrekening telt dan niet.
Staatsbon is dan perfect. Enige waar ik wat onzeker ben is indien je een staatsbon via hen hebt afgesloten of dat dan telt om die 0.2% extra te krijgen.
En ze hebben er nu extra uitleg bij gezet. Staatsbons van de overheid die je via uw ING rekening hebt betaald tellen weldegelijk 'mee' en worden niet uitgesloten.
Laatst bewerkt:

)