De grote snooker/biljart/pool thread

Voor mij begint het toernooi vandaag pas eigenlijk, het valt en staat met Ronnie.

Het zou toch fenomenaal zijn om die hattrick te realiseren. Eigenlijk een perfect moment om daarna je pensioen aan te kondigen. :unsure:
Luca is den Johnny van het snooker (ik denk dan je wel begrijpt wat ik bedoel).
Of je hem nu leuk vindt of niet, zo'n type speler is wel ergens nodig in het snookerwereldje.

Maar nu hij eruit ligt supporter ik voor Ronnie. Simply the best ever. :tongue:
 
Luca is den Johnny van het snooker (ik denk dan je wel begrijpt wat ik bedoel).
Of je hem nu leuk vindt of niet, zo'n type speler is wel ergens nodig in het snookerwereldje.

Maar nu hij eruit ligt supporter ik voor Ronnie. Simply the best ever. :tongue:
Ik zie Luca ook wel graag spelen, zeker met zijn speelstijl hoewel je u daar ook af en toe aan kan ergeren.

Echter zal ik altijd blijven supporteren voor Ronnie, ook tegen Brecel dus (zoals bv. vorig jaar). Ik heb enkele spelers die ik graag zie spelen waaronder Brecel, maar ik heb maar één duidelijke favoriet en dat is gewoon Ronnie.

Ronnie is momenteel trouwens aan het freewheelen naar de tweede ronde. 5-0.
 
Ik heb op mij dat Gilbert wel enigszins ver kan geraken op dit toernooi
Dat denk ik ook. Luca was niet op zijn allerbeste niveau maar Gilbert is nu ook weer gene pannenkoek.
En dat heeft Milkins toch ook wel geweten. Het staat ondertussen al 12-4.

Luca zei dat vorig jaar ook al. De eerste match op een WK is voor mij altijd de lastigste. Toen won hij in R1 ook maar nipt met 10-9 (veel mensen zijn dat vergeten). En hij was daar nuchter in: Ik ben nu WK maar voor hetzelfde geld had ik er in R1 *opnieuw* uit gelegen en dan had niemand nog over mij gesproken.

Luca had met een beetje meer meeval en een iets nuchter hoofd gewoon minstens de kwartfinales gehaald. Echter nu gaat David Gilbert dit dus doen.

Anyways vijgen na pasen: Ronnie for the win !! :cheer:
 
Laatst bewerkt:
Dat denk ik ook. Luca was niet op zijn allerbeste niveau maar Gilbert is nu ook weer gene pannenkoek.
En dat heeft Milkins toch ook wel geweten. Het staat ondertussen al 12-4.

Luca zei dat vorig jaar ook al. De eerste match op een WK is voor mij altijd de lastigste. Toen won hij in R1 ook maar nipt met 10-9 (veel mensen zijn dat vergeten). En hij was daar nuchter in: Ik ben nu WK maar voor hetzelfde geld had ik er in R1 *opnieuw* uit gelegen en dan had niemand nog over mij gesproken.

Luca had met een beetje meer meeval en een iets nuchter hoofd gewoon minstens de kwartfinales gehaald. Echter nu gaat David Gilbert dit dus doen.

Anyways vijgen na pasen: Ronnie for the win !! :cheer:
Vagen na pijsen idd

Trump zal Gilbert denk ik kunnen stoppen wel, was dat niet zijn volgende tegenstander, zo uit het hoofd?

Edit, ook vanboven, maar wel in de andere tabel...

Ik zie ook Ronnie idd dit pakken dit jaar
 
Higgins Allen belooft een mooi en tight matchke te worden, is het nu al eigenlijk...

Allen kan bij momenten echt fantastisch snooker leveren :love:
 
Ik denk hierover eigenlijk niet al te vaak na, maar eigenlijk is het toch best zot om te beseffen hoelang sommige snookerspelers al meegaan. :crazy:

Zitten er toch een paar tussen die de dertig jaar carrière (bijna) aantikken.
 
Ik denk hierover eigenlijk niet al te vaak na, maar eigenlijk is het toch best zot om te beseffen hoelang sommige snookerspelers al meegaan. :crazy:

Zitten er toch een paar tussen die de dertig jaar carrière (bijna) aantikken.
Ik heb selby nog gezien kanten van lier toen ie echt nog aan de deur kwam piepen op een BK... Allereerste performances in het milieu, nu al WK etc. en nu denkt ie aan zijn pensioen, dat is toch ook al enkele jaren geleden me dunkt...

Was nog met Michaela Tabb als referee, voor de kenners... Oh my, die mag mijn setje ballen tijdens een match wel goed komen leggen hoor... any day of the week :love:..

Die kwam op een paar meter van ons zitten bij de lunch op één of ander terrasje buiten, wat een babe...
 
Trump eruit tegen Jak Jones, zou een mogelijke halve zijn voor O'Sullivan (die zelf niet top speelde tegen Bingham in eerste sessie) tegen Jones.

Andere halve staan Gilbert en Wilson er momenteel het beste voor. Toch ietwat verrassende namen zouden het zijn in een halve finale WK (al helemaal als Bingham O'Sullivan klopt).
 
Ik heb op mij dat Gilbert wel enigszins ver kan geraken op dit toernooi
Al tenminste de Semi's ..

Toch ietwat verrassende namen zouden het zijn in een halve finale WK (al helemaal als Bingham O'Sullivan klopt).
Een beetje wel ja :)

Killer van Brecel --> Minstens SF
Killer van Trump --> Minstens SF
Of te wel Ronnie of te wel de killer van Ronnie in de SF
Killer van Ronnie --> Minstens SF
En dan heb je Higgins of Wilson in de SF --> Dat is alvast geen verrassing

De topspelers staan in de SF of diegene die de topspelers verslagen hebben staan in de SF
 
Laatst bewerkt:
Al tenminste de Semi's ..


Een beetje wel ja :)

Killer van Brecel --> Minstens SF
Killer van Trump --> Minstens SF
Of te wel Ronnie of te wel de killer van Ronnie in de SF
En dan heb je Higgins of Wilson in de SF --> Dat is alvast geen verrassing

De topspelers staan in de SF of diegene die de topspelers verslagen hebben staan in de SF
Is wel redelijk eigen aan een KO-systeem.
 
Brecel moet kwaad zijn op zichzelf, terug een gemiste kans
Hetzelfde kan je zeggen van Trump, Allen en O'Sullivan die andere 3 favorieten ??
(Allen misschien in iets mindere mate maar toch ... Hij staat straks op nummer 1 zonder al ooit WK geworden te zijn door zijn regelmaat)

Zo kan je altijd praten hé :D

MAAR ergens heb je wel gelijk.

Zet het mentale hoofd van Higgins op dat van Ronnie en Luca en de finale dit jaar was volgens mij gewoon Ronnie vs Luca ...
Maar goed mentale weerbaarheid en er echt voor willen gaan hoort er ook gewoon bij. Dat is onderdeel van het spelletje.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan