De grote snooker/biljart/pool thread

Ik heb toch wel genoten van de laatste 2 jaar.

Je kan niet zeggen dat het een complete verrassing is dat Brecel & Wilson de laatste 2 WK's winnen.
Maar ze waren wél geen topfavoriet. Ze waren beiden eerder een outsider / schaduwfavoriet.

Het moeten niet altijd dezelfde namen zijn die WK worden he.

Al hoop ik toch dat Ronnie vroeg of laat die 8ste titel nog pakt ;)
 

Vraag me vooral af of en wanneer hij hiervan op de hoogte gekomen is. De feiten dateren dan wel van voor ze een koppel geworden zijn, maar ze is wel vorig jaar in september opgepakt (en daarna weer vrijgelaten), en toen waren ze al samen.
Kan alleszins niet goed zijn voor je vorm (en dus misschien toch ook al in zijn hoofd tijdens het WK).

PS: ook wel grappig dat het nu L.V. is met een zwarte strook over haar ogen, terwijl ze natuurlijk als vriendin van in het lang en het breed met naam en foto's destijds in het nieuws gekomen is. Overigens wel straf: ze riskeert een voorwaardelijke straf, voor het op grote schaal verkopen van drugs...
 
Je moet die eens googlen, was op haar 15de al een wegloper en in aanraking met drugs. Eens in een marginaal milieu raak je daar moeilijk uit.
Niet voor het eerst trouwens dat Brecel zich omringt met dubieuze figuren en het zal ook niet voor het laatst zijn want niet het scherpste mes uit de lade.
 
Ik had ergens een interview gelezen (met Luca) dat zijn vriendin uit een zware periode kwam en .. de kans is dus reëel dat hij het wel minstens ten dele wist. De vraag is alleen: In welke mate.

Maar goed, eigenlijk is dit privé (langs zijn zijde toch). Als hij er iets wil van zeggen dan horen we het wel.
 
Je ziet toch van ver dat zo iemand niet wil gaan werken zoals de modale Belg? Dan maar de easy way uiteraard 👌

Reizen, dure restaurants, auto’s, juwelen, maar zelf wel geen klop doen. Ofwel betaalt Luca alles, ofwel wil ze ‘zelfstandig’ haar steentje bijdragen.

Een echte independent woman.
 
Terug
Bovenaan