De grote snooker/biljart/pool thread

Activiste die zich op de tafel wou gooien hiernet, zie je ook niet alle dagen bij het snooker

En op de andere tafel een poeder gegooid

:wallbash:
PXL_20230417_182512522.jpg


PXL_20230417_182348506.jpg
 
Laatst bewerkt:
Als ik Brecel zen interview gisteren avond hoorde heeft die gewoon zoiets van “ik doe men ding zoals ik het wil”.

Kunt ge dan op’t einde van de carrière spreken van een (half) verloren talent spreken, eventueel wel ja maar daar zal hij denk ik zelf niks van wakker liggen.

Was terug in BE nu en zat al direct een pak fritten te eten, snooker te kijken met een colatje en darts te smijten in zen trainingskamer bij hem thuis 😂
 
Als ik Brecel zen interview gisteren avond hoorde heeft die gewoon zoiets van “ik doe men ding zoals ik het wil”.

Kunt ge dan op’t einde van de carrière spreken van een (half) verloren talent spreken, eventueel wel ja maar daar zal hij denk ik zelf niks van wakker liggen.

Was terug in BE nu en zat al direct een pak fritten te eten, snooker te kijken met een colatje en darts te smijten in zen trainingskamer bij hem thuis 😂
Hij lijkt op Xavier Malisse vind ik
 
Mark Allen 8-5 voor

Damn, wat is die lelijk mager die jongen 😒
De stress van het snookerleven ??? :unsure:

Na Brecel zijn interview gaf Mark Allen -tussen de lijnen- trouwens ook toe dat hij minder getraind heeft voor het WK tov voorgaande WK's om te ontstressen en meer ontspannen te zijn aan de tafel. Hij was wel zo slim dat niet letterlijk zo te zeggen.


“The bottom line is I haven’t played well enough here. I feel that I’ve always prepared really well. I’ve tried the same thing year on year. It hasn’t worked and I was expecting different results. I’ve tried something different this time and I’ve even done a bit of commentary. Some people have criticised me for that, but I feel I need to try something different to break the monotony of not going well here.”

Ik denk toch dat je de stress niet mag onderschatten, en dat soms "andere" dingen doen naast het snooker zeker niet slecht is. Maar daar zijn gradaties in, en wat er ook van waar is, van wat Brecel zei, het was niet slim het op die manier in de media te smijten.
 
Laatst bewerkt:
Die activisten :laugh: Waarom wil je dit in hemelsnaam doen op het WK Snooker...

Ik hoop dat ze de gepeperde rekening krijgen en voor alle schade opdraaien. Beseffen die nu niet dat dit allemaal een averechts effect heeft?
 
Trump 6-3 achter, wedstrijd gezien - is niet in vorm maar dat kan morgen natuurlijk anders zijn

Hij wint wel best het eerste frame morgen.
 
Trump exit. Eerste topfavoriet eruit.

Had met McGill ook wel een van de moeilijkste 1e ronde lotingen die je kon hebben, maar toch.
 
T was wel een schoontje... Paar moeilijke shots erin.

Heeft er eigenlijk iemand al eens een 147 gemaakt wanneer de ballen niet allemaal in de lower end van de tafel lagen? Ik bedoel hiermee een tafel leegspelen in de echte zin van het woord? En dus ook rode ballen in alle 6 pockets gepot?

Wat is voor jullie de mooiste 147, buiten de klassieker (snelste 147 ooit van ronnie) die quasi iedereen nomineert?
 
1ste op het bord
Hij speelt echt los, op zijn gemak, alsof er niets op het spel staat. Ik vraag mij oprecht af of deze houding hem goed gaat doen. Mij lijkt het een manier van omgaan met stress.

Hij probeert te glimlachen met Williams maar die denkt uiteraard: kerel laat mij met rust, I will beat your *ss today
 
In het geval hij zou doorstoten naar de finale, in het geval dat. Zie ik zo al een interview voor mij, in de stijl van, ja ik heb er compleet mijn gat aan geveegd en heb op pure skills gewonnen.

Zelf al no lifet ge de godganse dag, dan nog zegt ge dat niet in interviews. Zeg dan, ik heb mij mentaal proberen voor te bereiden, aan mijn tactisch spel gewerkt, maar ik heb wat liggen darts pijltjes gooien. Interview van het jaar imo.

De reden waarom hij dit jaar nooit WK zal worden volgens mij. En nu is het idd business, de tijd voor te dollen is voorbij nu voor mark williams. Je zit in het WK for gods sake...

De 3 staat er al, mark williams zal daar nu gewoon nog een 1-tje voor zetten, en de match is gespeeld volgens mij.
 
Ondertussen 3-3 maar geen top snooker. Beide moeten nog groeien in deze wedstrijd / in dit tornooi

Die ene bal van Brecel in het 4e frame was wel on-ge-loof-lijk

*edit : 4-3 voor
(zo nonchalant spelen man)

Zelfs de commentatoren op BBC (na de match) snappen er niets van. Terwijl Steve Davis toch verstand heeft van snooker. Ik ben benieuwd hoe dit afloopt!
 
Laatst bewerkt:
Perry zal toch ook slecht slapen van 1-6 en 2-7 voor naar verlies.
Brecel heeft dat ook mee gemaakt tegen Fu. it ain't over until it is over.

Ondertussen 3-3 maar geen top snooker. Beide moeten nog groeien in deze wedstrijd / in dit tornooi

Die ene bal van Brecel in het 4e frame was wel on-ge-loof-lijk

*edit : 4-3 voor
(zo nonchalant spelen man)

Zelfs de commentatoren op BBC (na de match) snappen er niets van. Terwijl Steve Davis toch verstand heeft van snooker. Ik ben benieuwd hoe dit afloopt!
Best of 25. Dan is 4-4 na de eerste sessie voor beiden iets waarmee kunnen leven. Zo is het een best of 17 geworden.

Id nog geen topniveau. Wel een paar aardige breaks.
 
Laatst bewerkt:

En nu ook uitgeschakeld door dat "amateurke". :tongue:

Nu ja, hij had natuurlijk ergens wel een punt. Hij had het in 2021, niet persoonlijk tegen de persoon Si Jiahui zelf, maar gewoon dat amateurs eigenlijk niet thuishoren op het circuit.

Toch vind ik het wel best ironisch / grappig dat hij 2 jaar later net tegen diezelfde speler op het WK het onderspit delft.
 
Terug
Bovenaan